|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wat vinden we van hem tot nu toe?? vind het helemaal kut, nog geen wedstrijd overtuigd, maar door Ron is alles nog meegevallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
dit nummer komt tenminste wel uit het hart ! trouwens Ronnie je kunt ook gewoon normaal doen ! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 17:27 schreef qwerto het volgende:dit nummer komt tenminste wel uit het hart ! trouwens Ronnie je kunt ook gewoon normaal doen ! Heb het topic maar aangepast haha |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: is wel slim denk ik haha |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Been is een top coach maar op tactisch niveau komt ie net een beetje tekort |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Een topcoach zit niet bij Feyenoord en een topcoach moet tactisch juist erg sterk zijn. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Been is een people manager net als beenhakker!!
taktisch gezien schiet hij gigantisch te kort en hij heeft feyenoord niet beter laten voetballen
ik ben het ermee eens dat door de verdediging feyenoord nog overeind blijft! middenveld is niet gemotiveerd genoeg en de aanval schiet kwaliteit te kort! |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Mario is een goede trainer. Maar vond wel dat hij vanmiddag wat mensen had kunnen wisselen, want het was gewoon slecht. Trouwens een verdiende 1-1. Na de een nul had Feyenoord door moeten drukken en niet op de 0-1 gaan door voetballen. Dat loopt een keer mis. Jammer we konden anders volgende week 3e komen te staan. Winnen van die club uit 020 blijft altijd mooi natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat een hoop spelers hardleers zijn en nog steeds niet weten waar het om draait.. En wat betreft Been die moet toch eens gaan ingrijpen.Er zijn er wel meer als Makaay die wel eens op de bank mogen beginnen.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 18:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik denk dat een hoop spelers hardleers zijn en nog steeds niet weten waar het om draait.. En wat betreft Been die moet toch eens gaan ingrijpen.Er zijn er wel meer als Makaay die wel eens op de bank mogen beginnen.. zoals cisse,wijnaldum en landzaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
wat een gezeik hier man, hoe kun je been nu afkraken, volgende week winnen we 2 keer en dan hoor je is hij weer een topcoach die niks verkeerd doet, dit lag gewoon aan de spelers, die hadden het af moeten maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 18:15 schreef R.spoorenn het volgende:wat een gezeik hier man, hoe kun je been nu afkraken, volgende week winnen we 2 keer en dan hoor je is hij weer een topcoach die niks verkeerd doet, dit lag gewoon aan de spelers, die hadden het af moeten maken Lulverhaal |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
feyenoord is sub topper man denk effe na |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Been mag zo nu en dan wat eerder zijn wissels brengen! zeker bij futloos voetbal! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 18:15 schreef R.spoorenn het volgende:wat een gezeik hier man, hoe kun je been nu afkraken, volgende week winnen we 2 keer en dan hoor je is hij weer een topcoach die niks verkeerd doet, dit lag gewoon aan de spelers, die hadden het af moeten maken helemaal mee eens. been kan ook wel eens een foutje maken al kan ik dat foutje even niet traceren. dit is collectief falen van bijna het hele elftal. "als" we volgende week van 020 winnen roepen we weer masaal "MARIO MARIO MARIO" |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Als we "onze zo geliefde" Gio nou s het salaris van de Vrij geven... Meer verdient ie op het moment NIET!!! Wat een drama die gozer vanmiddag.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dom gelul Been is top, het is de schuld van landzaat, geen overtuiging op het middenveld, Babovic opstellen... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
kutzooi man godverdomme net als tegen sparta en vitesse... dit moet je gewoon afmaken dan sta je bijna 2e |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Helemaal eens met hotjumper. Been doet het echt niet zo slecht, had misschien eerder en anders moeten wisselen. Babovic brengt in ieder geval passie en vechtlust. Voor mijn gevoel had hij vandaag het vuurtje kunnen opstoken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien wilde hij niet dat babovic een kaart zou pakken |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 17:20 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:wat vinden we van hem tot nu toe?? vind het helemaal kut, nog geen wedstrijd overtuigd, maar door Ron is alles nog meegevallen luca is een goede speler |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Zou een verklaring kunnen zijn. Hopen dat hij het dan woensdag en zondag kan laten zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik eis een basisplaats voor de Baab |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wij eisen een basisplaats voor de BAAB!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Been moet toch meelezen hier..
Hoop sowieso dat De Baab tegen 020 speelt, wat een pit heeft die gozer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2010 - 20:31 schreef MMM het volgende:Die Been moet toch meelezen hier.. Hoop sowieso dat De Baab tegen 020 speelt, wat een pit heeft die gozer! Al is het maar voor een bloedNEUS!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehehehe............. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahahahaha
waar ging het over? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, hele goeie grap in die laatste!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
makkelijk hoor, zeiken op Mario. als Gino die 2e goal maakt is het een topcoach |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: klopt maar nu niet
MARIO OPROTTEN |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat vind ik altijd zo makkelijk. Ik vond de wissels voor de gelijkmaker al vreemd en toen het 1-1 was en Hofland kwam erin, kon ik er helemaal niet meer bij.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Alle irakiërs terug naar afganistan! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: yes, en NL militairen terug naar huis |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Alle Nederlanders weg uit afganistan! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: komt me bekend voor |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Het spel is over het algemeen niet om over naar huis te schrijven , zeg maar gerust dramatisch en dat ligt ook aan Been . Maar een aantal jongens moet toch echt eens in de spiegel gaan kijken . Het is gewoon triest om te zien hoe we worden overklast op vechtlust door een VVV. |
|
|
|