BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moet het in vredesnaam worden volgende week als we zo spelen???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 12:07 schreef bram het volgende:

[..]

met je poten van ovi afblijven,ik heb er al voor minder aan het vloeibare voedsel gekregen
Bedankt @Bram
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 11:48 schreef jo3h het volgende:
volgens mij loopt die ovi met oog kleppen voor of hij wil het niet zien ik ben ook al 50 jaar feyenoord supporter maar gebruik toch je verstand eens je ziet toch ook wel dat het niets word of gaat het alleen om lekker te rellen als ik je taal zo hoort weinig fisie geloof ik waarheid is hard
Volgens loop jij met oog kleppen op , ouwe gek.
Je kan Feyenoord wel al 50 jaar volgen , maar voor de club op komen is voor jou zeker vreemd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2010 door ovi --
jo3h
 jo3h - dinsdag 26 januari 2010 - 12:56   quote  deeplink  
milo komt zeker net kijken bij feyenoord hij reageerd zo gek of praat hij altijd zo en wie is ovi is dat de keizer van rotterdam of denk iedereen dat hij alles weet
jo3h
 jo3h - dinsdag 26 januari 2010 - 13:02   quote  deeplink  
in 1970 zat ik in milaan bij de finale tegen celtic was ij nog niet geboren denk ik en club liefde heb ik wel maar ik mag mijn mening toch wel geven en sorry dan voor die uitspraken van daarnet ik denk er nu zo over uit teleurstelling van het voetbal van feyenoord dat mag toch of is dat verboden
jo3h
 jo3h - dinsdag 26 januari 2010 - 13:06   quote  deeplink  
en mario been ken ik nog toen speelde hij nog bij de jeugd en de a 1 op zaterdag reed altijd in de voor bereiding achter de bus aan en zorgde mario dat ik binnen kwam met de auto naast de spelers bus zolang kan ik mario al dus vertel mij nou niks over feyenoord
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 januari 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 11:18 schreef kharlio het volgende:
een pak slaag gaan jullie krijgen zoals altijd kakkerlakken
En toch blijven wij de mooiste club van nederland hebben, lutser!
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 13:20   quote  deeplink  
en zo is het
jo3h
 jo3h - dinsdag 26 januari 2010 - 13:25   quote  deeplink  
dat blijft het voor mij ook maar het doet alleen pijn als je een club als feyenoord altijd de rijkste club van nederland geweest zo ziet instorten dat komt alleen door het beleid wat ze jaren gevoerd hebben gewoon jammer toch
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 januari 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 13:25 schreef jo3h het volgende:
dat blijft het voor mij ook maar het doet alleen pijn als je een club als feyenoord altijd de rijkste club van nederland geweest zo ziet instorten dat komt alleen door het beleid wat ze jaren gevoerd hebben gewoon jammer toch
dat is nog van voor de hcs periode, toen is de financieel gezonde basis die we hadden definitief omzeep geholpen. Jorien heeft ons toen nog gered, maar we hebben allemaal gezien dat dat geen blijvend resultaat is geweest. Daarom ben ik ook niet zo gek op al die vage constructies met investeerders. Je begeeft je op het zelfde pad als toen. Feyenoord moet gewoon leren zijn eigen broek weer op te houden.
jo3h
 jo3h - dinsdag 26 januari 2010 - 13:42   quote  deeplink  
maar hoe dan dani fernandes cisse babovic allemaal spelers die je niet had gehad zonder hulp van derde als ze dat hadden moeten doen uit eigen zak had je deze spelers plus thomasson allemaal niet gehad waar hed je dan gestaan denk je want 36 miljoen poets je niet even weg je ziet het aan haarlem en die hadden een tekort van maar 2 a 3 miljoen heel moeilijk hoor
Milo
 Milo - dinsdag 26 januari 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 12:56 schreef jo3h het volgende:
milo komt zeker net kijken bij feyenoord hij reageerd zo gek of praat hij altijd zo en wie is ovi is dat de keizer van rotterdam of denk iedereen dat hij alles weet
nou net kijken is niet de goede woordkeuze, jo3h jij komt net kijken op dit forum, maar je leert me nog wel kennen en ja ovi is een van de keizers van rotterdam hahahaha....
Milo
 Milo - dinsdag 26 januari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 13:42 schreef jo3h het volgende:
maar hoe dan dani fernandes cisse babovic allemaal spelers die je niet had gehad zonder hulp van derde als ze dat hadden moeten doen uit eigen zak had je deze spelers plus thomasson allemaal niet gehad waar hed je dan gestaan denk je want 36 miljoen poets je niet even weg je ziet het aan haarlem en die hadden een tekort van maar 2 a 3 miljoen heel moeilijk hoor
tomasson is zonder h ;)
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 13:47 schreef Milo het volgende:

[..]

ovi is een van de keizers van rotterdam hahahaha....
Hier moet ik je wel gelijk in geven hahahahahahahaha
rene rotterdam
 rene rotterdam - dinsdag 26 januari 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Wat een losers zijn jullie.Niemand heeft het over vvv een WANPRESTATIE.Als ze tegen psv en ajax nou nog niet besefen dat het twee voor twaalf is weer een SEIZOEN NAAR DE KLOTEN
Milo
 Milo - dinsdag 26 januari 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 14:04 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een losers zijn jullie.Niemand heeft het over vvv een WANPRESTATIE.Als ze tegen psv en ajax nou nog niet besefen dat het twee voor twaalf is weer een SEIZOEN NAAR DE KLOTEN
je bent zelf een loser!
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 14:04 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een losers zijn jullie.Niemand heeft het over vvv een WANPRESTATIE.Als ze tegen psv en ajax nou nog niet besefen dat het twee voor twaalf is weer een SEIZOEN NAAR DE KLOTEN
Beetje dom dit .
Heb jij de reacties wel gelezen over VVV
MMM
 MMM - dinsdag 26 januari 2010 - 14:23   quote  deeplink  
COME ON FEYENOORD
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 januari 2010 - 14:41   quote  deeplink  
ze speelde toch goed tegen vvv? jammer dat alleen Paauwe voor ons wist te scoren
demy44
 demy44 - dinsdag 26 januari 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 14:04 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een losers zijn jullie.Niemand heeft het over vvv een WANPRESTATIE.Als ze tegen psv en ajax nou nog niet besefen dat het twee voor twaalf is weer een SEIZOEN NAAR DE KLOTEN
we spelen 1 x gelijk en gelijk al die paniek
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 januari 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 14:41 schreef demy44 het volgende:

[..]

we spelen 1 x gelijk en gelijk al die paniek
resultaten uit het verleden doen het ergste vrezen voor het heden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 26 januari 2010 - 21:55   quote  deeplink  
hahahahahaha
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 26 januari 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 14:04 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een losers zijn jullie.Niemand heeft het over vvv een WANPRESTATIE.Als ze tegen psv en ajax nou nog niet besefen dat het twee voor twaalf is weer een SEIZOEN NAAR DE KLOTEN
Hoezo? Slechter dan tegen VVV kan gewoon niet meer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 januari 2010 - 14:16   quote  deeplink  
MAar kan t nog beter dan tegen PSV?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat moet het in vredesnaam worden volgende week als we zo spelen???









0.0064511