BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van eigen kracht uitgaan

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 25 januari 2010 - 10:10   quote  deeplink  
Vooropgesteld als wij gisteren hadden gewonnen dan had ik niets gezegd....de winnaar heeft altijd gelijk.
Nu speelden wij gelijk en dan vind ik dat WIJ gewoon veel dwingender hadden moeten voetballen ondanks dat wij uitspeelden. VVV is een goede technische ploeg maar als je stuk voor stuk de spelers vergelijkt dan moeten wij toch veel sterker zijn. Wij hadden veel meer balbezit moeten hebben en wij hadden het spel moeten dicteren vooral op het middenveld. Ik heb FER en LAndzaat en de Guzman niet gezien dus dan moet je mijns inziens Babovic en el Ahmadi inbrengen.
Kijk als we uitspelen tegen PSV, 020, Twente en zo dan kan je zo spelen zoals we deden tegen VVV!

Overigens vind ik Van DIJK net zo slecht bij hoge ballen als dat ik TImmer vond.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 januari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
idd.
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 11:22   quote  deeplink  
el ahmadi kwam erin tegen vvv en voetbalde alsof we met 5-0 voor stonden!!

lopem met de bal, hakjes geven en veels te ver voor de bal voetballen waardoor het middenveld iedere keer een mannetje te kort te kwam.

vreselijke mentaliteit en een hele matige voetballer....
bram
 bram - maandag 25 januari 2010 - 11:24   quote  deeplink  
welke kracht?
ovi
 ovi - maandag 25 januari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 11:24 schreef bram het volgende:
welke kracht?
hier moet ik wel in mee gaan na 19 wedstrijden , wat een lamlendig zooitje.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 25 januari 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 11:39 schreef ovi het volgende:

[..]

hier moet ik wel in mee gaan na 19 wedstrijden , wat een lamlendig zooitje.
Idem
Milo
 Milo - maandag 25 januari 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 11:24 schreef bram het volgende:
welke kracht?
wie waren wijnaldum, cisse en de guzman? ik heb nog nooit iemand zo slecht zien voetballen in een feyenoordshirt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 januari 2010 - 14:08   quote  deeplink  
denk dat Feyenoord vooral in de problemen komt als ze het spel moeten maken. dat kunnen ze helaas niet
leon33
 leon33 - maandag 25 januari 2010 - 14:11   quote  deeplink  
'' de concurrentie is moordend, er kan makkelijk een 2e elftal worden opgesteld zonder kwaliteit in te leveren'', ''we worden niet meer uitgelachen'', ''een uitstekend trainingskamp gehad''.
Als we vervolgens niet in Venlo weten te winnen, we nog steeds 4e staan op de ranglijst vraag ik me echt af wat er aan de hand is met Been en consorten. Is er dan helemaal niets meer over van het ooit zo trotse en machtige Feyenoord?? Moeten we met de huidige resultaten tevreden zijn???? We zijn echt helaas geen topclub meer, jammer maar zo is het nu eenmaal. Ieder jaar maar opnieuw een schoonmaak, ieder jaar hogere schulden, ieder jaar excuses etc. Bah, tis niet meer leuk!!
KKL
 KKL - maandag 25 januari 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:11 schreef leon33 het volgende:
'' de concurrentie is moordend, er kan makkelijk een 2e elftal worden opgesteld zonder kwaliteit in te leveren'', ''we worden niet meer uitgelachen'', ''een uitstekend trainingskamp gehad''.
Als we vervolgens niet in Venlo weten te winnen, we nog steeds 4e staan op de ranglijst vraag ik me echt af wat er aan de hand is met Been en consorten. Is er dan helemaal niets meer over van het ooit zo trotse en machtige Feyenoord?? Moeten we met de huidige resultaten tevreden zijn???? We zijn echt helaas geen topclub meer, jammer maar zo is het nu eenmaal. Ieder jaar maar opnieuw een schoonmaak, ieder jaar hogere schulden, ieder jaar excuses etc. Bah, tis niet meer leuk!!
Het is net het leven met z'n ups en downs hahahaha

Feyenoord is FANTASTISCH!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 januari 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Feyenoord is lijden.
Xapter
 Xapter - maandag 25 januari 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 14:13 schreef KKL het volgende:

[..]

Het is net het leven met z'n ups en downs hahahaha

Feyenoord is FANTASTISCH!!!!!!
is fantastisch, maar 1 keer in de 5 jaar kampioen zou goed voor de mood zijn..
feyenoord heeft inderdaad een beetje vergelijkbaar team met utrecht.. misschien iets beter!
tussen de top (twente, psv en ajax) en de middenmoot (fey, uth, gro/hee normaal gesproken) zit veel te groot gat! Wij steken wel met kop en schouders boven de middenmoot uit maar aan de top kunnen we bij lange na niet tippen!
ovi
 ovi - maandag 25 januari 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 15:12 schreef Xapter het volgende:

[..]

is fantastisch, maar 1 keer in de 5 jaar kampioen zou goed voor de mood zijn..
feyenoord heeft inderdaad een beetje vergelijkbaar team met utrecht.. misschien iets beter!
tussen de top (twente, psv en ajax) en de middenmoot (fey, uth, gro/hee normaal gesproken) zit veel te groot gat! Wij steken wel met kop en schouders boven de middenmoot uit maar aan de top kunnen we bij lange na niet tippen!
Ben ik met je eens en dat komt omdat wij maar 1 a 2 spelers hebben die echt het niveau van de top aan kunnen , de rest is bijna allemaal van het niveau utrecht, nac, groningen .
bram
 bram - maandag 25 januari 2010 - 15:19   quote  deeplink  
als we boven de middenmoot uitsteken verlies je niet van sparta en verspeel je geen punten bij vvv,een andere trainer zou uitkomst bieden,eentje met ervaring en die boven dat verwende stelletje staat.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 januari 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Lijkt wel of niemand de baas is, we hebben niet iemand die ff een keer op de rem trap als het niet loopt, en we missen iemand met uitstraling die laat zien dat er met hem niet valt te spotten of die ff vuurtje stookt als het moet, behalve thomasson, maar die kan dat niet in zijn eentje, achter en in het midden heb je daar ook iemand voor nodig, bijv een Fer, maar die mist nog een beetje ervaring af en toe, en snoeiharde collega's.
bram
 bram - maandag 25 januari 2010 - 15:34   quote  deeplink  
of een trainer die vanaf de bank ingrijpt
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 januari 2010 - 15:42   quote  deeplink  
Had ff een snippermiddag genomen, was het vergeten te vertellen tegen Vlemminx
bram
 bram - maandag 25 januari 2010 - 15:45   quote  deeplink  
oh oke,ja en die Vlemminx is druk met zijn i-pod
Xapter
 Xapter - maandag 25 januari 2010 - 17:02   quote  deeplink  
been heeft gewoon een ervaren ass. trainer nodig
eentje die tegen hem durft te praten als hij weer stomme wissels wil maken
van hanegem, metgod zouden beiden goed zijn denk
Xapter
 Xapter - maandag 25 januari 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 15:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Had ff een snippermiddag genomen, was het vergeten te vertellen tegen Vlemminx
een glas water heeft nog meer uitstraling dan die gast!
bram
 bram - maandag 25 januari 2010 - 17:07   quote  deeplink  
ik zeg...van hanegem erbij
wup von dutch
 wup von dutch - maandag 25 januari 2010 - 17:33   quote  deeplink  
UPDATE: het nieuws dat er transfervrije spelers in haarlem zijn heeft ook roterdam bereikt !!!!
naar het schijnt zijn leo en mario meteen op de fiets gesprongen om eerste keus te hebben !!!
Geen nr10.
 Geen nr10. - maandag 25 januari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Mede feyenoorders, ik kan niet begrijpen dat mario geen nummer 10 kan neer zetten, wordt er gewoon weer een de guzman neer gezet op die plek, maar dit is helemaal geen nummer 10.
Waar is babovic of een echte nummer 10 die het voetbal vanaf het middenveld kan sturen.
ronduit scahndalig dat mario dit niet ziet of voorelkaar kan krijgen, daar hij zelf een nummer 10 was.

gegroet feyenoorders.
ik zie het somber in voor deze week.
bjorn
 bjorn - maandag 25 januari 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 17:58 schreef Geen nr10. het volgende:
Mede feyenoorders, ik kan niet begrijpen dat mario geen nummer 10 kan neer zetten, wordt er gewoon weer een de guzman neer gezet op die plek, maar dit is helemaal geen nummer 10.
Waar is babovic of een echte nummer 10 die het voetbal vanaf het middenveld kan sturen.
ronduit scahndalig dat mario dit niet ziet of voorelkaar kan krijgen, daar hij zelf een nummer 10 was.

gegroet feyenoorders.
ik zie het somber in voor deze week.
hou hoop
Xapter
 Xapter - maandag 25 januari 2010 - 18:34   quote  deeplink  
kan je nog zo'n goede nr.10 hebben,
als je aanval geen kans creeert en het niet eens presteerd om normaal naar elkaar over te passen is het einde (de top) ver te zoeken
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 25 januari 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 17:58 schreef Geen nr10. het volgende:
Mede feyenoorders, ik kan niet begrijpen dat mario geen nummer 10 kan neer zetten, wordt er gewoon weer een de guzman neer gezet op die plek, maar dit is helemaal geen nummer 10.
Waar is babovic of een echte nummer 10 die het voetbal vanaf het middenveld kan sturen.
ronduit scahndalig dat mario dit niet ziet of voorelkaar kan krijgen, daar hij zelf een nummer 10 was.

gegroet feyenoorders.
ik zie het somber in voor deze week.
Als he teveel wordt voor je kun je me bellen, blijf bij de touwen en de spoorrails uit de buurt.
Een ongeruste medefeyenoorder
ALwaysfeyenoord
 ALwaysfeyenoord - maandag 25 januari 2010 - 18:54   quote  deeplink  
er is een grote fout gemaakt!!Babovic de tovenaar aan de kant das ni zo slim van mario..zeker als je ziet dat geen kansen worden gecreerd!!dus aanvallender spelen tegen psv en 020 anders maak je gewoon weg geen kans!!en vele malen gretiger..des noods tomasson stapje terug want die kan wel druk zetten zodat hij de ploeg op sleeptouw neemt
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 25 januari 2010 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 12:12 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Idem
idem
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 januari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 18:56 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

idem
dito
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 25 januari 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 20:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dito
Inderdaad.
bram
 bram - dinsdag 26 januari 2010 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 januari 2010 - 23:11 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Inderdaad.
eens
G-child
 G-child - dinsdag 26 januari 2010 - 09:51   quote  deeplink  
We moeten eens stoppen met die Landzaat & el ahmadi... ik lach me stuk als ik deze mannen zie voetballen. Er komt werkelijk waar niks creatiefs uit, simpele ballen kunnen ze beide geven maar hun steek, cross- diepte passes zijn natuurlijk niet om aan te zien. Geef Babovic gewoon de kans en ruimte om te doen wat andere blijkbaar niet kunnen.
KKL
 KKL - dinsdag 26 januari 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Ben ik helemaal mee eens.

Creativiteit, inzicht en een goede eindpass ontbreekt volledig bij beide spelers.

020 speelt ook met 2 controlerende middenvelders dus kan Fer vanuit Assati spelen en Babovic op Lindgren en Tomasson vanuit de Zeeuw.

De Guzman vanaf rechts en Wijnaldum vanaf links en Makaay in de spits.

Ik kan wel trainer worden!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 26 januari 2010 - 10:41   quote  deeplink  
De opvolger van Mario is bekend.... KKL. Laten we hopen dat er al naar je geluisterd wordt en de uitvoering dan ook goed is.
KKL
 KKL - dinsdag 26 januari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
dank
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 26 januari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
graag gedaan
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 10:38 schreef KKL het volgende:
Ben ik helemaal mee eens.

Creativiteit, inzicht en een goede eindpass ontbreekt volledig bij beide spelers.

020 speelt ook met 2 controlerende middenvelders dus kan Fer vanuit Assati spelen en Babovic op Lindgren en Tomasson vanuit de Zeeuw.

De Guzman vanaf rechts en Wijnaldum vanaf links en Makaay in de spits.

Ik kan wel trainer worden!!!
Slory in plaats van de Guzman en ik ben het met je eens.
Milo
 Milo - dinsdag 26 januari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
eerst pisvee jongens! daarna die kk j....
ovi
 ovi - dinsdag 26 januari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 - 12:06 schreef Milo het volgende:
eerst pisvee jongens! daarna die kk j....
Psv zit toch al in de tas @Milo:XD
Milo
 Milo - dinsdag 26 januari 2010 - 13:54   quote  deeplink  
dat klopt ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van eigen kracht uitgaan









0.0069909