|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
------------------babo------------------------------- ^Cisse(of biseswar)----------- wijnaldum(of slory)^----
------------------fer--------------------------------
dit zou mijn middenveld zijn
^= met de punt naar voren, maar ook je verdedigende taken doen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2010 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd, maar wijnaldum op 10 want anders funcioneert hij niet en Babo rechts |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: ja.. mag ook, prima haha |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
is je geraden ook.......... anders stuur ik een paar albanezen op je af!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: hahaha... nee doe maar niet, vanmiddag al een aanvaring mee gehad |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ... ik dacht dat japie een geintje maakte... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Baab staat er bij mij altijd in. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
THE BAAB
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij mij ook maar wel op de positie waar hij wat mee kan..links..
De BAAB/////HELD |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hij is toch rechts lul, stond ie tegen herenveen ook:) |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 - 21:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] LEZEN JULLIE DAT MENSEN!!!!!!!!!!!!!!! ahem, gewoon zo: --------Makaay---------------Tomasson----------------- ----------------Wijnaldum----------------------------- --Cissé-------------------------------Babovic--------- ------------------Fer--------------------------------- Gio-------Bahia-------------Vlaar-------------de Vrij- -----------------van Dijk----------------------------- Aldus Mario Been. mee eens mr zoek ff een vervanger voor makaay..:P is gewoon mijn persoonlijke mening, ik hou niet van treuzelaars |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hij scoort wel altijd, en anders henk vos |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: vossie.. ja doen we!! ik hoop dat die jonge van de A het eens mag gaan proberen.. die const.. kom ff helemaal uit zn naam haha.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar hij is links blinde !!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 - 20:41 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Word een leuke wedstrijd! Het toch al verdedigende Feyenoord, moet tegen het defensieve PSV spelen... Wel een slimme tactiek van Been. Al die goserts hier schreeuwen om Babovic, maar die speelt en die speelt en die rent en die schiet en die denkt nergens aan. Met El Ahmadi hebben we een controlerende middenvelder die slimme passjes in huis heeft en niet teveel diepgang naar voren heeft. Word zo dus moeilijk counteren voor PSV met een dichtgemetselde verdediging en een blok als middenveld. Dan maar gokken op een counter of gewoon met penalty´s winnen! ja bedoelt zoals al die andere 20 clubs? het doelpunt valt toch een keer! ook al is snuiver reis niet erbij. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik maak nooit geintjes |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Leeft niet echt hé deze wedstrijd!!?? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
...
VERGEET NIET FOTO'S TE MAKEN :)
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Tja zondag vind ik belangrijker voor vanavond 1-2 of zo |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
eigenlijk ben ik meer met zondag bezig... |
|
|
|
|
h4lputtenh4l
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
GIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
ja me capslcok stond aan maar ik ben blij oke
GIOOOOOOOOOOOO !!! |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
En nu vasthouden !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
TERING WAT EEN DOELPUNT Good ol' Gio! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
en van DIjk is een baaaaaaas! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
goeie scheids overigens die blom |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, idd, hij is vrij mild voor PSV |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach voorlopig hebben wij hem niet nodig om voor te komen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben een beetje verbaasd,niet zo zeer vanwegen de 2-0 voorsprong maar om het zo rustige compacte spel.En Been heeft alles echt goed uitgestippeld tot nu toe. Ik hoop dat ze dit nog eens 45 minuten vol te houden is.En Wijnaldum lijkt ook weer terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
WAT EEN WEDSTRIJD, 0-2:O.Ik had dit echt niet verwacht... |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
hoe kan het nou... na zo een dramatische wedstrijd tegen VVV zo weer kunnen spelen tegen de nummer 1. Redelijk spel zelfs nog. Alleen Cisse echt je heb er geen klote aan |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM!!! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
KEN JE DAT NIET HOREN DAN!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
en die de vrij, dat wordt echt een topper, speelt lazovic (bijna) weg... en El Ahmadi, speelt een prima wedstrijd op zijn verjaardag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: eerst nog afwachten hoor... er zijn wel vaker talentjes die een topper lijken maar dan toch niet goed genoeg blijken |
|
|
|