BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leo Driessen en Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MartinTwente
 MartinTwente - woensdag 27 januari 2010 - 21:18   quote  deeplink  
Vanavond Ajax - NEC een matige wedstrijd van Ajax, maar gelukkig bekeren we verder.

Het commentaar van Leo Driessen bij wedstrijden van Ajax is bedroevend. Hij is de Amsterdamse ploeg duidelijk niet gezind.
Ik erger me behoorlijk aan zijn commentaar ook tijdens Eredivisie Live wedstrijden. Een commentator behoort journalistiek onafhankelijk te zijn, maar Leo laat zijn mening duidelijk doorschemeren.
Dit is geen incident en ik vind dat wij, voetballiefhebbers en fans van Ajax een statement moeten maken. Ik wil op GEEN ENKELE MANIER OPROEPEN TOT HAATMAILS OF SCHELDPARTIJEN daar bereiken we niets mee, behalve dat dit topic wordt gesloten en eventueel negatieve publiciteit voor Ajax en dat is iets wat wij AJAX fans niet willen. Ludieke acties als een spandoek in het stadion, een mail naar Voetbal international aan Johan Dersen...laten we creatief zijn, maar vooral beschaafd.

Wie doet mee?
Jacco
 Jacco - woensdag 27 januari 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Het is niet zo zeer tegen Ajax, het is gewoon tegen alles. Iedere keer als een aanvaller een verdediger passeert is het 'slecht verdedigt' (of in zijn woorden "laat zich zomaar uitspelen") en als het 1-2 staat voor NEC, dan staat NEC niet voor maar staat Ajax achter.
Voetbal is er om van te genieten en niet om op te zeiken. Ik zit al naast zo'n vent in de Arena die alles afzeikt en nu ben ik dus thuis ook niet meer veilig van dit soort volk.
Gadver!
tugo
 tugo - woensdag 27 januari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
ja ik erg me ook erg aan Leo Driessen,Hij begint al met zonder Luis Suarez wordt het moelijk. ,,Oke Ajax speeld slecht,veel kansen maar ook goede keeper
Appie66
 Appie66 - woensdag 27 januari 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Niets doen. Wij zijn Ajax. Rug recht en accepteren. Je zelf niet gaan verlagen zoals die gasten met een minderwaardigheidscomplex uit 010.
MartinTwente
 MartinTwente - woensdag 27 januari 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Jacco heeft misschien gelijk, er zijn inderdaad mensen die altijd negatief reageren, maar ik heb het idee dat hij dat vooral bij Ajax duidelijk laat blijken. geel is geel, maar hij vindt dat Ajax wel erg geholpen wordt door de scheids, emanualson had ook geel moeten krijgen, een beschamende vertoning, tegen 10 man thuis spelen een blamage, dat zijn niet mijn woorden, maar die van LEO
Jacco
 Jacco - woensdag 27 januari 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 - 21:27 schreef tugo het volgende:
ja ik erg me ook erg aan Leo Driessen,Hij begint al met zonder Luis Suarez wordt het moelijk. ,,Oke Ajax speeld slecht,veel kansen maar ook goede keeper
Inderdaad! Hoe vaak heeft hij het over de absentie van Suarez gehad?
Heeft iemand toevallig alle bekerwedstrijden van Ajax op dvd? Ik zou heel graag een compilatie willen maken van zijn commentaar. Volgens mij heeft hij de zinnen 'Wat maakt Ajax het zichzelf moeilijk' 'Wat is Ajax zonder Suarez?' 'Ajax is de weg compleet kwijt' wel honderden keren heeft uitgesproken
MartinTwente
 MartinTwente - woensdag 27 januari 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Ik denk dat je wel wat op youtube kunt vinden...
alibabba
 alibabba - woensdag 27 januari 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Leo Driessen probeert duidelijk te maken dat het bij Ajax niet goed zit, maar hij drijft het alleen veel te ver door. Laat die maf zijn ding doen en luister gewoon niet naar hem, op de afstandsbediening zit als het goed is een 'mute'knop. Zet een muziekje op en kijk naar het spel van Ajax. Geef daar maar een oordeel over, want daar gaat het tenslotte om. Mijn mening is duidelijk over het spel; In en intriest.
bahbah
 bahbah - woensdag 27 januari 2010 - 21:52   quote  deeplink  
het ergste vind ik dat ie Eriksen af loopt te zeiken..hij is in godsnaam 17!!!!
die jongen heeft het echt perfect gedaan.....hij mist een enorme kans,oke...so what?!!!!hij creeerde ook veel,liep zich vrij ,was aanwezig,gewoon erg goed!!!!en die driessen zeikt m gewoon af......onvoorstelbaar,en dan bekijk ik het nog objectief....17 jaar,kom op man...echt een triest figuur inderdaad.je "proeft"zijn anti-ajax commentaar....
bahbah
 bahbah - woensdag 27 januari 2010 - 21:54   quote  deeplink  
EN AJAX TOONDE VANAVOND EEN ENORME VEERKRACHT,ZOALS HET EEN TOPCLUB IN ZO EEN SITUATIE BEAAMD!!!!!!!HE LEO??????
MartinTwente
 MartinTwente - woensdag 27 januari 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Oke aliababa het spel was ook heel slecht dat heb ik ook gezien, maar uiteindelijk is het dus niet zo dat Ajax FC Suarez is want ze winnen wel. En ik denk dat je met Jol geduld moet hebben, hij bouwt aan een nieuw team. Overigens denk ik dat Suleymani voorlopige niet meer speelt, zag je hoe jol keek toen Suleymani gewisseld werd, hij gunde hem geen blik en Aissati niet veel later wel.
MartinTwente
 MartinTwente - woensdag 27 januari 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Uiteindelijk winnen zie ik PSV niet zo snel doen tegen Feyenoord....commentaar van Wilfred Olé vind ik veel prettiger en objectiever.

Weet je dat het overgrote deel van de Eredivise Live abonnees de zenders vooral hebben vanwege Ajax en dan loopt daar ene LEO DRIESSEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door MartinTwente --
bahbah
 bahbah - woensdag 27 januari 2010 - 22:01   quote  deeplink  
NAAR DE SITE VAN RTL 7!!!!!!!!!!EN EEN KLACHT IN DIENEN!!!!!!!!!MET ZIJN ALLEN!!!!!!DAT WERKT!!!!!
Gerco
 Gerco - woensdag 27 januari 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Goeieavond!! Ik vind die driessen een WAARDELOOS stuk vreten!! Ook al speelt ajax goeie wedstrijd, bij hem komt er ALTIJD een maar en trekt het naar het negatieve toe!! Tuurlijk is het spel niet altijd goed (soms bar slecht) een opjectief en onpartijdig commentaar zou fijn zijn.. Please laat die Driessen nooit meer een wedstrijd van ajax verslaan!!!! ben het helemaal met martin twente en jacco eens trouwens!!
bahbah
 bahbah - woensdag 27 januari 2010 - 22:11   quote  deeplink  
'Ajax in onderhandeling met Rudolf'
Door ZlatanIBra, woensdag 27 januari 2010 16:40
, Amsterdam
, Bron: VI
Gergely Rudolf heeft de eerste onderhandelingen met Ajax achter de rug, bevestigde zijn zaakwaarnemer Filipovic Vladan tegen het Hongaarse Nemzeti Sport. De 24-jarige aanvaller van Debreceni VSC is in alle posities in de voorhoede inzetbaar.

De tienvoudig international van Hongarije (één doelpunt) deed van zich spreken in de Champions League. Debreceni werd weliswaar puntloos laatste in een poule met Fiorentina, Olympique Lyon en Liverpool, maar Rudolf scoorde twee keer tegen de Italianen.

Debreceni heeft interesse om Rudolf te verkopen, want het contract van de aanvaller loopt komende zomer af. Nu kan de club nog 750.000 euro voor hem vragen. Ajax weigert vooralsnog commentaar te geven op de onderhandelingen.

Rudolf debuteerde als professioneel voetballer bij het Franse AS Nancy, maar brak daar niet door. Hij keerde terug naar Hongarije waar hij in 46 competitiewedstrijden 22 keer doel trof. De spits was afgelopen seizoen hoofdrolspeler bij de ploeg die voor de vierde keer de Hongaarse titel won.

LEO,NOG COMMENTAAR HIEROP?TOE MAAR ZEIK HET MAAR WEER AF....
MartinTwente
 MartinTwente - woensdag 27 januari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 - 22:11 schreef bahbah het volgende:
'Ajax in onderhandeling met Rudolf'
Door ZlatanIBra, woensdag 27 januari 2010 16:40
, Amsterdam
, Bron: VI
Gergely Rudolf heeft de eerste onderhandelingen met Ajax achter de rug, bevestigde zijn zaakwaarnemer Filipovic Vladan tegen het Hongaarse Nemzeti Sport. De 24-jarige aanvaller van Debreceni VSC is in alle posities in de voorhoede inzetbaar.
Lijkt me goed nieuws voor Ajax, maar wel bij topic blijven aub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2010 door MartinTwente --
bahbah
 bahbah - woensdag 27 januari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Goed Martin...
het beste resultaat zouden we boeken als je een klacht indient bij RTL7..
Daar is een klachtenformulier waar je (we)de klacht kunnen achterlaten...bij voldoende animo(lees klachten)over meneertje leo driessen(die waarschijnlijk het eerste levenslicht zag in rotterdam of eindhoven)zullen ze daar toch wel eens iets mee moeten doen....
Ik ook
 Ik ook - woensdag 27 januari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Ja, ik ben het er mee eens een mail naar RTL 7, eredivisie live, Ajax en naar het ministerie van justitie....haha
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 28 januari 2010 - 08:21   quote  deeplink  
lalalalalaaa

AJAX AMSTERDAM

lalalalalalaaa

AJAX AMSTERDAM
Rogier
 Rogier - donderdag 28 januari 2010 - 08:58   quote  deeplink  
Ook ik zat me vreselijk te ergeren. Versla gewoon de wedstrijd zonder te zeggen hoe slecht die wel niet is, of dat Ajax zioch het moet aanrekenen. Dat zien we zelf ook wel leo. Ajax had in de 90e minuut al lang met 5-0 voor moeten staan.
Jeffrey Oud
 Jeffrey Oud - donderdag 28 januari 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Helemaal mee eens!! Leo is verre van objectief als het om Ajax gaat. Beetje jammer
yngwie
 yngwie - donderdag 28 januari 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Bij een club als Ajax is het verwachtingspatroon enorm hoog. En als daar niet aan voldaan wordt, krijg je kritiek. Bij andere clubs is dat niet het geval. Het commentaar van Leo is vaak dramatisch slecht, maar laten we ons niet gaan verlagen tot bepaalde achties. Accepteren en op naar de volgende wedstrijd. Die we weer dramatisch slecht gaan winnen.
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 28 januari 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Ik vind Leo nog wel mee vallen. Die dude met die saaie stem die meestal bij PSV commentator is, en ook bij Ajax - PSV (4-1) Hij was echt anti-ajax. Ik weet alleen z'n naam niet, maar volgens mij was ie ook commentator bij Nac- Ajax
John2
 John2 - donderdag 28 januari 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Helemaal eens met MartinTwente!! Ik erger me al heel lang aan deze man. Heeft er de ballen verstand van en is altijd erg negatief over AJAX. Het geluid uitzetten vind ik geen optie. Je wilt toch o.a. het publiek en een "leuk" wedstrijdverslag horen. Dus allemaal naar rtl7.nl => contact(onderaan) => publieksservice => "staat uw vraag er niet bij" => mailformulier en netjes vragen of ze helemaal niemand anders kunnen vinden die wel een beetje verstand van voetbal heeft en een gewoon neutraal verslag kan geven?? Iemand die niet alleen alles van AJAX zit af te kraken!! DOEN a.j.b.!!!
MartinTwente
 MartinTwente - donderdag 28 januari 2010 - 19:27   quote  deeplink  
Via deze link kan het: http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/publieksvoorlichting/faq_new/home/

Kies: Staat u vraag er niet bij.

Iedereen dank voor de reacties op dit Forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door MartinTwente --
Ik ook
 Ik ook - donderdag 28 januari 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Leo is inderdaad ongelooflijk negatief en inderdaad opvallend vaak tijdens wedstrijden van Ajax.

Objectief is het zeker niet, maar Ajax speelde ook echt slecht...
whufc nec
 whufc nec - donderdag 28 januari 2010 - 19:55   quote  deeplink  
weten jullie hoe irritant het is een wedstrijd te kijken en alles om ajax draait?? Inderdaad, NEC stond niet met 1-2 voor, maar ajax stond met 1-2 achter, ajax ajax ajax, en nog klagen ook.
Lees hier niks over dat er weer eens overduidelijk met 2 maten wordt gemeten, en weer ten gunste van ajax! Same old story!
Jullie waren veel beter, en terecht door, maar het lag er erg dik op dat Liesveld een rood/witte voorkeur had!
Stuur daar maar mailtjes over!
Ik ook
 Ik ook - donderdag 28 januari 2010 - 20:00   quote  deeplink  
WHufc, ik ben het niet met je eens.. NEC kwam terecht gelijk en Ajax was helemaal de kluts kwijt, niet veel later stonden ze voor. Dan is het zuur als het vlak voor tijd gelijk wordt. Uiteindelijk won Ajax, met een andere scheids was het niet veel anders geworden, Ajax speelde slecht, maar goed genoeg om van NEC te winnen... zo is het en niet anders...maar eigenlijk was het een zeer matige wedstrijd van Ajax, in tegenstelling tot de echte beker wedstrijd die later werd gespeeld... 010- PSV daar zag je veel beter ingesgepeelde teams, beter dan Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Ik ook --
Pim
 Pim - donderdag 28 januari 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 - 19:55 schreef whufc nec het volgende:
weten jullie hoe irritant het is een wedstrijd te kijken en alles om ajax draait?? Inderdaad, NEC stond niet met 1-2 voor, maar ajax stond met 1-2 achter, ajax ajax ajax, en nog klagen ook.
Lees hier niks over dat er weer eens overduidelijk met 2 maten wordt gemeten, en weer ten gunste van ajax! Same old story!
Jullie waren veel beter, en terecht door, maar het lag er erg dik op dat Liesveld een rood/witte voorkeur had!
Stuur daar maar mailtjes over!
ga huilen man, nec heeft 2 kansen gehad. dan verdien je het pas niet om door te gaan. ik vond de rode kaart van heubach ook overdreven, maar zo'n aanslag van sibum is donkerpaars en ook davids had eraf gemogen. gelukkig voor jullie heeft liesveld hem gespaard met het oog op de volgende bekerwedstrijd van nec. ga maar om niks uithuilen bij je moeder ofzo...
Ik ook
 Ik ook - donderdag 28 januari 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Voetballend was Ajax beter en is Ajax de beste club in NL maar als team valt het soms gewoon tegen. Veel passes komen niet aan, het tempo ligt te laag. Aannemen,tik, passen, tik....in een rap tempo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Ik ook --
ajax
 ajax - donderdag 28 januari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Het maakt niet uit of ajax beter was of nec...gaat om Leo Driessen en het is elke keer raak met die vent
Ik ook
 Ik ook - donderdag 28 januari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Ik heb net even op youtube gekeken en gezocht op Leo Driessen dit is echt een heel mooie compilatie van Leo Driessen grappig en toch weer snerend richting Ajax maar ook tegen Feyenoord vooral aan het einde.
Allemaal ff kijken: http://www.youtube.com/watch?v=JGt3v05Yu1w
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 04 februari 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Leo Driessen is lachen, Theo Reitsma is de grootste Anti-Ajax commentator.
jantjaahh
 jantjaahh - donderdag 25 februari 2010 - 21:48   quote  deeplink  
en ja hoor, het is weer zover ajax word weer afgekraakt door mister driessen
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Leo Driessen is een vervelende chagrijn, hij weet dat er kritiek op hem is en dat vind Leo maar al te leuk. Verschrikkelijke man...
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 25 februari 2010 - 22:06   quote  deeplink  
Ach zielige mensen. Hou toch eens op met Leo Driessen af te kraken. Hij levert objectief commentaar met een komisch randje. Gewoon een redelijke commentator. En als je niet naar hem wilt luisteren, zet je maar het geluid uit, of had je maar een kaartje moeten kopen. Maak je eerst eens druk over je eigen ploeg.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 februari 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Leoooooooooooooooooooooooo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2010 door patrickpsv15 --
dege
 dege - donderdag 25 februari 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 22:06 schreef Yordee1 het volgende:
Ach zielige mensen. Hou toch eens op met Leo Driessen af te kraken. Hij levert objectief commentaar met een komisch randje. Gewoon een redelijke commentator. En als je niet naar hem wilt luisteren, zet je maar het geluid uit, of had je maar een kaartje moeten kopen. Maak je eerst eens druk over je eigen ploeg.
objectief???????? die kerel kan alleen maar negatief lullen over AJAX. Wat een irritante kerel om te zien en inderdaad, ik zet een ander kanaal op als die kerel begint te zwammen, wat een eikel.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 23:04 schreef patrickpsv15 het volgende:
Leoooooooooooooooooooooooo
HSV HSV HSV HSV
Heico
 Heico - donderdag 25 februari 2010 - 23:13   quote  deeplink  
1: @ patrickpisvee15, jij bent uiterst triest, het is alleen nog een kwestie van tijd dat je het zelf door zult hebben.

2: over leo, ik ben ook totaaaaal geen fan van hem, maar ik moet eerlijk toegeven dat het nou aardig beter is met hem. Je moet je haat niet blindheid laten worden.

Ik erger mij meer aan die van Klooidonk....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 februari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
ik haat leo driessen ook hoor, rot vent, ze moeten hem direct ontslaan.
John2
 John2 - vrijdag 26 februari 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Sinds we met zijn alle bij RTL7 en Johan Derksen een klacht hebben ingediend over het negatieve commentaar van Leo, vind ik zijn commentaar nu een stuk positiever.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 februari 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat op het eind zelfs Leo er nog probeerde in te geloven.
Leek haast wel of hij hoopte dat we zouden winnen.
Niet geheel negatief dus...
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 22:29   quote  deeplink  
egt eerlijk ik miste derksen bij de eufa cup..:'(
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:46   quote  deeplink  
Wat die trouwen allemaal voor onzin uitkraamt, dat is echt niet meer normaal, die heeft volgens mij de laatste 10 jaar geen goed woord over gehad voor ons ajax.
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 22:49   quote  deeplink  
nee als je goed heb geluistert hij was geweldig positief over ajax de laatste tijd:P
El Gappo
 El Gappo - maandag 23 januari 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 23:15 schreef patrickpsv15 het volgende:
ik haat leo driessen ook hoor, rot vent, ze moeten hem direct ontslaan.
Of gewoon slaan
Eide
 Eide - maandag 23 januari 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Dooie draad necro?

Slot erop aub.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Leo Driessen en Ajax

0.0143849