|
|
kale co
|
|
|
jongens ff naar dekuip zo feestje?????????????????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is goed, ik ff niet want dankzij bier en rum kom ik vandaag ff nergens meer met de wagen... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
gewoon lekker ontladen jumper heerlijk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
lukt niet echt... zondag komt er nog aan... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja ik ben iets te voorbarig maar ja dan zondag maar |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
De spelers van Feyenoord zijn bij aankomst bij De Kuip, na het gewonnen bekerduel tegen PSV, warm onthaalt door de 1200 meegereisde fans. De spelersbus kwam tegelijk in Rotterdam aan met de 24 combi-bussen. Alle spelers hadden de nodige moeite nodig om door de supporters heen te komen, toen ze met hun auto De Kuip verlieten. Zo werd de auto van trainer Mario Been omringd met supporters en ook Sekou Cissé kende de nodige oponthoud. Ron Vlaar had de meeste tijd nodig om met zijn auto weg te komen.
Zijn passagier, Stefan Babovic, nam alle tijd om de supporters toe te spreken. Tot grote vreugde van de fans sprak Babovic in vloeiend Nederlands de zin: 'Eén ding is zeker, Feyenoord wint de beker!'
Zo ontpopt Stefan Babovic zich tot de nieuwe cultheld van het Legioen.(daar heb je hem ook weer hahahaha)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bram hier is hij dan! de baab, hahahahaha...... |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Hahaha die Babovic, wat een mannetje is dat =D |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
de baab is een gladjanus,als mensen bij mij in de kroeg zo slijmen trap ik ze eruit |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja maar jij slijmt ook op het twente forum |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
nee toch?
is het er zo één?!!?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
dus bram is eigenlijk een beetje een nsb mannetje |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jongens, dimmen he! bram scheld je niet uit voor nsb'er! turk! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Turok = legacy and obsolete. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
doe ik dat dan , en zo ja dan sorry hoor . maar ik ben geen turk of zoiets wat daar ook maar een klein beetje op lijkt of zo . |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 14:45 schreef turok het volgende:doe ik dat dan , en zo ja dan sorry hoor . maar ik ben geen turk of zoiets wat daar ook maar een klein beetje op lijkt of zo . honger? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
ja best wel , ff een patatje eten of zo |
|
|
|