|
|
patrickpsv15
|
|
|
een dik verdiende overwinning, PSV speelde weliswaar zonde een aantal belangrijke pionnen maar toch. We pakken jullie uiteraard wel terug in de competitie:P succes verder in de beker en versla de joden zondag a.u.b. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Erg sportief, bedankt, hopelijk herhalen we dit aanstaande zondag !!! |
|
|
|
|
kevinvy[FR]
|
|
|
Bij deze wil ik ook even Karim el ahmadi feliciteren
Amen |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Merci Sportief gebaar ! Daar kunnen velen wat van leren ! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Thanks! We gunnen jullie de landstitel...
Al hebben jullie dat zelf in de hand! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 27 januari 2010 - 22:40 schreef patrickpsv15 het volgende:een dik verdiende overwinning, PSV speelde weliswaar zonde een aantal belangrijke pionnen maar toch. We pakken jullie uiteraard wel terug in de competitie:P succes verder in de beker en versla de joden zondag a.u.b. Zeer sportief van je @Patrick |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: begin maar eens zondag dan he:P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JALALALALALA FEESTJE
FEYENOORD WE LOVE YOU! |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Ja zeker.. 020 rollen we ook op.. we gaan helemaal los in de Kuip! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: praat even voor jezelf hahaha |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: As salahmu eleikum bedoel je? ;] |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ach het is een goede waarschuwing voor ons dat we niet moeten denken dat het iedere wedstrijd goed komt... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij bent echt een idioot! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Dank je wel patrick....maareh ff wat anders, wat een trieste sfeer heeft psv eigenlijk hé!
Dan heb ik het alleen maar over de sfeer in jullie stadion....bij RKC maken ze zelfs meer geluid.
vind jezelf ook niet? Het is toch om te janken...zo vreselijk! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 09:09 schreef KKL het volgende:Dank je wel patrick....maareh ff wat anders, wat een trieste sfeer heeft psv eigenlijk hé! Dan heb ik het alleen maar over de sfeer in jullie stadion....bij RKC maken ze zelfs meer geluid. vind jezelf ook niet? Het is toch om te janken...zo vreselijk! ja maar dat komt omdat de kaartprijzen even hoog waren als in de competitie. Ik garandaar je dat de sfeer in de competitie bij PSV - feyenoord GEWELDIG is! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 09:09 schreef KKL het volgende:Dank je wel patrick....maareh ff wat anders, wat een trieste sfeer heeft psv eigenlijk hé! Dan heb ik het alleen maar over de sfeer in jullie stadion....bij RKC maken ze zelfs meer geluid. vind jezelf ook niet? Het is toch om te janken...zo vreselijk! komt door dat smerige bavaria bier |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
wat sfeer betreft is het bij Psv volgens mij altijd al wat minder geweest |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
trouwens hoe zit dat nou met die loting? ajax alweer een jupiler league clubje? ik vind het niet te geloven zou die heinrich is grondig fouilleren. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
ERG sportief van je Patrick en bedankt dat zullen er je weinig na doen,en die loting ja ik zeg het al jaren dat die neuzen gebracht worden maar dan zeggen ze dat ik een complotsindroom heb ofzoiets en dat dat allemaal niet waar is ook bijvoorbeeld dat de schijdsrechters hun niet bevoordelen enzo maar we weten eigenlijk allemaal hoe het echt is kijk bv maar naar gisteren. Maar nogmaals bedankt voor de sportiviteit. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ach wij hadden 2 jaar geleden ook veel geluk met de loting . |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: nou wij wonnen 2 jaar geleden de beker met alleen maar matige tegenstanders en dat was bijna nog allemaal thuis ook. Welke teams we toen precies tegen kregen weet ik niet meer , maar het was in ieder geval niet veel soeps. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 12:32 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ja maar dat komt omdat de kaartprijzen even hoog waren als in de competitie. Ik garandaar je dat de sfeer in de competitie bij PSV - feyenoord GEWELDIG is! snap niet dat je geen 30/40 euro over hebt voor zo'n mooie affiche! |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
ovi stuur prive bericht ovi - donderdag 28 januari 2010 - 13:14 quote deeplink
quote: Op donderdag 28 januari 2010 - 13:11 schreef Rene Koster het volgende:
[..]
Verklaar???
nou wij wonnen 2 jaar geleden de beker met alleen maar matige tegenstanders en dat was bijna nog allemaal thuis ook. Welke teams we toen precies tegen kregen weet ik niet meer , maar het was in ieder geval niet veel soeps.
Wij moesten tegen Fc Utrecht 3-0..........Zij tegen KozakkenBoys 1-2 na verlenging ..................Fc Gronigen 3-1....................Sc Heerenveen 3-1 ..................Sv Deurne 0-4....................Nac Breda 4-2 verloren toen moeten wij tegen Zwole,Nac(die a*** hadden verslagen met 4-2 en tegen Roda dus ik denk dat dat dan wel weer mee valt en zeker niet een gemakkelijke loting was in iedergeval niet zo makkelijk als voor a***.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2010 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
hahaha, achter af niet iig:P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 13:37 schreef Rene Koster het volgende:Wij moesten tegen Fc Utrecht 3-0..........Zij tegen KozakkenBoys 1-2 na verlenging ..................Fc Gronigen 3-1....................Sc Heerenveen 3-1 ..................Sv Deurne 0-4....................Nac Breda 4-2 verloren toen moeten wij tegen Zwole,Nac(die a*** hadden verslagen met 4-2 en tegen Roda dus ik denk dat dat dan wel weer mee valt en zeker niet een gemakkelijke loting was in iedergeval niet zo makkelijk als voor a***. GAE uit! altijd lastig. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in ieder geval voor de supporters |
|
|
|
|
derq
|
|
|
haha ja was wel leuk geweest als het gae-feyenoord was geworden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het wordt toch Feyenoord GAE |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Lijk me een goed plan en dan de uitslag van een jaar of wat geleden toen ze tegen hun moesten in een kamaraatjes-wedstrijd toen werd het volgens mij 7-1 lijk me een leuke uitslag. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 12:32 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] ja maar dat komt omdat de kaartprijzen even hoog waren als in de competitie. Ik garandaar je dat de sfeer in de competitie bij PSV - feyenoord GEWELDIG is! dan nog kun je met 16.000 supporters een geweldige sfeer maken!!!!
de 1200 uit Rotterdam heb je de jhel wedstrijd gehoord en die betalen ook 4 tientjes voor kaart!
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|