BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbeschouwing Feyenoord - Ajax (31-01-2010)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 12:57   quote  deeplink  
haaaahaaaa:P 0-1 maar het duurt nog zo lang:O
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 13:51   quote  deeplink  
al tweede keer dat hij zwalbe maakt.
E-J
 E-J - zondag 31 januari 2010 - 13:59   quote  deeplink  
en weer die kut commentator, wat een irritante randdebiel!!!!!
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:01   quote  deeplink  
tsja kan gebeuren.. kom op en gewoon doorgaan.. op de radio zijn die 2 ook beetje anti ajax.. een kans voor ajax werd zo besproken: 'pantelic naar suarez suarez pass naar pantelic maar die loopt niet door, nou das maar goed ook want er zat wel heel veel ruimte.' verschrikkelijk...
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 14:28   quote  deeplink  
STEKELENBURG BEDANKT, waarom komt hij daar z'n goal uit totaal onnodig, maar goed ik heb het al zo vaak gezegd, Stekelenburg kost ons punten wanneer gaan mensen dat eens inzien, en ga aub niet roepen dat hij hele knappe reddingen had vandaag want dat waren terugspeelballen.

Suarez had een penalty moeten krijgen, en de Cler maakt ook gewoon hands. 2 penalty's ontzegd.

Nogmaals, STEKELNBURG BEDANKT!!!
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 14:32   quote  deeplink  
wou je steek de schuld geven van dat doelpunt?
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:33   quote  deeplink  
hahahahahaha remcooo! ik had dit verwacht.. hoe kan ooit die bal nog op doel geschoten worden? hoe kan dt? Ik denk dat steek heel veel kansen juist wel heeft tegen gehouden.. Dus ik ga wel roepen hij had knappen reddingen.. Miss moet jij op doel gaan staan met je grote bek over steek want t slaat egt nergens op dit..
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:33   quote  deeplink  
Ja dat wil die..
Pietje
 Pietje - zondag 31 januari 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:33 schreef freakie het volgende:
hahahahahaha remcooo! ik had dit verwacht.. hoe kan ooit die bal nog op doel geschoten worden? hoe kan dt? Ik denk dat steek heel veel kansen juist wel heeft tegen gehouden.. Dus ik ga wel roepen hij had knappen reddingen.. Miss moet jij op doel gaan staan met je grote bek over steek want t slaat egt nergens op dit..
Dat zijn, denk ik, uitspraken in het vuur van de emotie. Ik vond Maarten pertinent niet slecht!
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Ja denk ik ook maar dit gebeurt bij remco iets te vaak..(over steek..)
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 14:38   quote  deeplink  
heb remco ooit hier zien typen dat hij keeper is geweest nou dan durf ik te zeggen dat hij onzin uitkraait als oud keeper.
steek heefd ons meerdere keren gered maar door fout van urby waardoor de bal van richting werd verandert kwam dat doelpunt.
maar hij alleen is echte supporter en wij zijn allemaal neppers.
al ben je er elke thuiswedstrijd bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door bully --
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:41   quote  deeplink  
Ja klopt..
E-J
 E-J - zondag 31 januari 2010 - 14:41   quote  deeplink  
(lucky) Ajax zijn we in ieder geval niet meer, 2 x geen penalty, veel tegen gefloten(van die kleine dingen waarvoor andersom niet gefloten word) en natuurlijk dat ongelukkige tegendoelpunt.

Verder vond ik Steek wel goed keepen hoor jongens, pakte een paar aardige ballen en pakte ook nog een belangrijke bal van Makaay.
Die tegengoal was gewoon heel ongelukkig(lees:zwaar klote)

nu maar hopen(doe je eigenlijk op de wc) dat PSV en/of Twente wat verspelen.
Pietje
 Pietje - zondag 31 januari 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:38 schreef bully het volgende:
heb remco ooit hier zien typen dat hij keeper is geweest nou dan durf ik te zeggen dat hij onzin uitkraait als oud keeper.
steek heefd ons meerdere keren gered maar door fout van urby waardoor de bal van richting werd verandert kwam dat doelpunt.
Klopt, bully! Als je dan toch iemand de schuld wilt geven, dan lijkt het me dat Urby een behoorlijke trapfout heeft gemaakt. Jammer, maar helaas. Ook jammer is het feit dat wij voldoende 100% kansen hebben gehad, maar slechts 1 doelpunt konden maken. Daar lag volgens mij het probleem vanmiddag.
E-J
 E-J - zondag 31 januari 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, bully! Als je dan toch iemand de schuld wilt geven, dan lijkt het me dat Urby een behoorlijke trapfout heeft gemaakt. Jammer, maar helaas. Ook jammer is het feit dat wij voldoende 100% kansen hebben gehad, maar slechts 1 doelpunt konden maken. Daar lag volgens mij het probleem vanmiddag.
Een goede, een echt goede spits zou inderdaad wel welkom zijn ja!
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Ja pietje dat is zeker zo.. daar heeft ajax eigenlijk elke wedstrijd problemen mee.. Moeilijk scoren.. 8 kansen nodig hebben en er 1 scoren..
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 14:47   quote  deeplink  
vink is nu eenmaal geen scheids die objectief is voor ajax.
maar buiten dat kunnen we scheids niet de schuld geven dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:47   quote  deeplink  
E-J dat denk ik ook maar pantelic deed het eigenlijk in dat opzicht wel goed de eigenlijk 1ste kans was een goal..
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:48   quote  deeplink  
Scheids moeten we inderdaad niet schuld gaan geven er had ook rood kunne zijn voor enoh..
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 14:51   quote  deeplink  
heefd altijd twee kanten.
soms zit het mee en soms zit het tegen ook wat scheids betreft.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 14:53   quote  deeplink  
maar denk dat ze daar in rotterdam maar eens de mond moeten houden over de swalbes van suares.
want de enige swalbes die ik heb gezien waren aan rotterdamse kant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door bully --
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Hahaa:P ja dat vind ik ook haha:P
Pietje
 Pietje - zondag 31 januari 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Als Ajax nog wat versterkingen wil halen, dan moeten ze opschieten. Transferperiode is bijna afgelopen. Bovendien zijn de eurootjes op. Ik heb van Jol begrepenn, dat hij primair nog een linksachter wil hebben en - volgens "Bild", een Duits blad, zou Braafheid naar Ajax komen. Ik heb Jol niet over spitsen gehoord. Of misschien heb ik wat gemist. Afwachten maar. Als je naar het programma van de afgelopen 20 wedstrijden hebt gekeken, moet je toch wel concluderen, dat Ajax tot op dit moment met afstand het zwaarste programma heeft gehad. Ik zeg daarmee niet dat het vanaf nu gemakkelijk gaat worden, maar toch... Een sprankje hoop. En ook maar duimen dat PSV en FC Twente zo hier en daar wat punten laten liggen, en dan vooral ook in de Arena strakjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door Pietje --
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:00   quote  deeplink  
suares heefd de naam maar andere mogen het ongestraft doen.
en dit zijn echt niet de enige swalbes die ik tomason zie maken.
Pietje
 Pietje - zondag 31 januari 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:53 schreef bully het volgende:
maar denk dat ze daar in rotterdam maar eens de mond moeten houden over de swalbes van suares.
want de enige swalbes die ik heb gezien waren aan rotterdamse kant.
Hahaha!! Ja dat viel mij ook wel op. Bij Feyenoord komen ze altijd direct met "bijnamen". Welnu, dan heb ik er ook een: Jon Val Tomasson ;-)
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:33 schreef freakie het volgende:
Dus hij staat daar wel goed opgesteld??? hij had daar nooit uit zijn goal moeten komen, Urby is nog in duel met Wijnaldum, dan mag je niet komen punt. Maar als jullie dit een goed nivea vinden voor een keeper dan wens ik jullie veel succes, zo win je de toppers namelijk niet. En volgens mij heb jij zelf ook vaak zat comentaar op spelers, dus hou lekker zelf je grote smoel oke!
E-J
 E-J - zondag 31 januari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Moet zeggen dat Pantelic die goal beheerst maakt en dat hij in de kaats ook goede dingen laat zien, maar het oogt allemaal zo traag en sloom(bij ons heeft hij al de bijnaam 'de tractor').
Denk dat we behoefte hebben aan een spits die naast een goede kaats ook een eigen actie in huis heeft.
Probeer overigens nu niet Pantelic af te kraken ofzo, maar ik vind Pantelic 'net niet'.

Ten tweede wil ik even zeggen dat ik niet de schuld aan de scheidsrechter geef, maar vond dat we in ieder geval recht hadden op 1 penalty en wat hier iemand anders net zegt, weet even niet wie, heb ik nergens een 2e gele voor Enoh ergens in gezien.
Vind het goed dat je opjectief wil blijven, maar daar moet ook niet in doorgeslagen worden.
Een beetje genaaid zijn we natuurlijk wel, al ligt de schuld gewoon bij de spelers dat ze niet die 2e goal hebben gemaakt.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:36 schreef freakie het volgende:
Ja denk ik ook maar dit gebeurt bij remco iets te vaak..(over steek..)
Je hebt helemaal gelijk jonge, Stekelenburg pakt zo verschrikkelijk veel punten voor ajax, flikker toch op man, de ballen die hij vandaag pakte waren allemaal redelijk makkelijke reddingen, maar moeilijke ballen vliegen er bij hem gewoon in.
En nee dit zeg ik niet uit emotie van de wedstrijd, Steek is gewoon een ok keeper maar geen goede keeper.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:03   quote  deeplink  
precies pietje op dat programma heb ik ook mijn hoop gezet.
maar of dat lukt weet ik niet.
en zolang atouba is geblesseerd hebben wij zeker nog een linksachter nodig.
een anita is veel telicht en met urby zijn makkelijke foutjes zijn we achterin op links zeer zwak.
eSCee
 eSCee - zondag 31 januari 2010 - 15:04   quote  deeplink  
beetje kort door de bocht om steek daar te bekritiseren, ben geen fan van hem en vermeer mag er in van mij, maar vandaag was steek erg goed.

communicatie met urby was niet goed alhoewel ik denk dat urby die bal verkeerd raakte. domme pech dus, maar in eerste instantie stond urby verkeerd gepositioneerd.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:38 schreef bully het volgende:
maar hij alleen is echte supporter en wij zijn allemaal neppers.
al ben je er elke thuiswedstrijd bij.
Fout van Urby??? Kijk dat doelpunt nog maar eens na dan. Als steek gewoon postitie had gehouden rond de eigen 5 meter en niet was uitgekomen, dan was het een makkelijk te verwerken terugspeelbal geweest.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk jonge, Stekelenburg pakt zo verschrikkelijk veel punten voor ajax, flikker toch op man, de ballen die hij vandaag pakte waren allemaal redelijk makkelijke reddingen, maar moeilijke ballen vliegen er bij hem gewoon in.
En nee dit zeg ik niet uit emotie van de wedstrijd, Steek is gewoon een ok keeper maar geen goede keeper.
als jij dan keeper bent geweest maar wel vermeer bejubelt.
denk dat je dan de bal maar moet terug kijken die hij tegen az overtikt.
dan kan je het over verkeerd opstellen hebben.
maar volgens jou zijn alle kenners trainers en oudkeepers uit de eredivisie die het mis hebben.
want die hebben steek wel hoger staan dan vermeer.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:07 schreef bully het volgende:

[..]

als jij dan keeper bent geweest maar wel vermeer bejubelt.
denk dat je dan de bal maar moet terug kijken die hij tegen az overtikt.
dan kan je het over verkeerd opstellen hebben.
maar volgens jou zijn alle kenners trainers en oudkeepers uit de eredivisie die het mis hebben.
want die hebben steek wel hoger staan dan vermeer.
Ik bejubel Vermeer ook nergens, al pakte hij tegen az wel de punten voor ons met 2 ballen die er bij steek in waren gegaan. Vermeer hoeft ook geen 1e keeper te worden van mij, maar Steek is gewoon niet goed genoeg.

Als we het dan over verkeerd opstellen hebben, moet je de tegengoals bij psv uit eens bekijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door remco k --
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:10   quote  deeplink  
en zeg alstblieft niets meer over verkeerd opstellen want dan kan ik met nog veel meer voorbeelden komen.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Remco jij moet verdomme je smoel houden.. T is verdomme een fout van urby.. en zeik dit jaar helemaal niemand af.. Zo wel laat maar zien waar ik dat doe.. Miss moet je bedenken dat ballen die gehouden worden niet spectaculair uit te hoeven zien om goede redingen te zijn.. Maar als ik je dan 1 tip kan geven hou maar op over steek want heeft geen zin word geen keeper gehaald das namelijk wel de laatste prioriteit.. Denk remco dat jij je dan maar moet aanmelden bij ajax..
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bejubel Vermeer ook nergens, al pakte hij tegen az wel de punten voor ons met 2 ballen die er bij steek in waren gegaan. Vermeer hoeft ook geen 1e keeper te worden van mij, maar Steek is gewoon niet goed genoeg.

Als we het dan over verkeerd opstellen hebben, moet je de tegengoals bij psv uit eens bekijken.
dat bedoel ik dus ook.
mooie reddingen komen vaak ook voort uit eerder fout opstellen.
zoals de bal die hij zo mooi overtikte tegen az.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Je zou ook eens verder kunnen kijken dan alleen de keeper spelers(verdedigers) zijn bedoelt om zoveel mogelijk tegen te houden zodat ze niet kunnen schieten..
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Klopt bully.. ziet er bij vermeer spectaculairder uit.. omdat hij zo goed kan springen..
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:15   quote  deeplink  
steek is nu eenmaal geen van der sar.
maar op moment gewoon wel de beste keeper die nederland heefd op van der sar na.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:11 schreef freakie het volgende:
Remco jij moet verdomme je smoel houden.. T is verdomme een fout van urby.. en zeik dit jaar helemaal niemand af.. Zo wel laat maar zien waar ik dat doe.. Miss moet je bedenken dat ballen die gehouden worden niet spectaculair uit te hoeven zien om goede redingen te zijn.. Maar als ik je dan 1 tip kan geven hou maar op over steek want heeft geen zin word geen keeper gehaald das namelijk wel de laatste prioriteit.. Denk remco dat jij je dan maar moet aanmelden bij ajax..
volgens mij is dit een forum, als je niet met mij wil discussieren moet je lekker opflikkeren, ik ben gewoon critisch op Stekelenburg, volgens mij is dat mijn goed recht en heb jij daar verdomme niks over te zeggen kerel. Ik vind Steek geen goede keeper, en met hem op goal weet ik heel erg zeker dat we geen kampioen zullen worden, sterker nog met hem in oranje zullen we ook geen wk gaan winnen, die gast pakt nooi eens punten voor ajax, en als dat wel zo zou zijn dan zou ik dat toegeven.

Waar zeg ik trouwens dat een redding altijd spectaculair moet zijn, leg mij geen woorden in de mond kerel, ik kan prima zelf posten.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:14 schreef freakie het volgende:
Klopt bully.. ziet er bij vermeer spectaculairder uit.. omdat hij zo goed kan springen..
vermeer is gewoon een lijnkeeper maar die juist vaak zijn reddingen moet maken doordat hij verkeerd staat opgesteld.
een leuke keeper maar meer ook niet.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:12 schreef bully het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus ook.
mooie reddingen komen vaak ook voort uit eerder fout opstellen.
zoals de bal die hij zo mooi overtikte tegen az.
dat was niet goed inderdaad, maar die vrije trap en die reflex van die bal die terugkomt van de lat, dat waren reddingen waar hij de ploeg in de wedstrijd houd, zelfs Alderweireld zegt het, en hij wordt daar ook niet voor niks gekozen tot man of the match
E-J
 E-J - zondag 31 januari 2010 - 15:20   quote  deeplink  
nou nou lief doen he jongens, anders deel ik geen gevulde koeken uit.
;)
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Tsja remco miss moet je je er bij neer leggen dat dit toch de beste keeper is van nederland.. ik denk dat je zelf ff moet nadenken.. Een spectaculere redding(vermeer) iss vaak een fantastische redding.. Maar als je als keeper 10 kansen om te oren krijgt dan hou je ze niet allemaal.. en als er een fout van ema bij komt kijken dan kan je t als keeper wel vergeten want dan sta je op je verkeerde been..
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:21   quote  deeplink  
Nogmaals, ik zeg helemaal nergens dat Vermeer 1e keeper moet worden.
En zijn wel meer spelers die niet goed genoeg zijn voor ajax, Urby mag van mij bijvoorbeeld al een jaar of twee geleden al vertrekken.

De zeeuw was vandaag erg slecht, overdreven veel balverlies waardoor Enoh twee keer goed in de problemen kwam. Suarez was niet goed vandaag, als je als spits 3/4 kansen krijgt en je scoort niet, dan heb je het niet goed gedaan in mijn ogen.
Pietje
 Pietje - zondag 31 januari 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:15 schreef bully het volgende:
steek is nu eenmaal geen van der sar.
maar op moment gewoon wel de beste keeper die nederland heefd op van der sar na.
Ook dat klopt, bully! Hij staat niet voor niets in Oranje. Zelfs toen Maarten onder Marco van Basten naar het tweede was verwezen, bleef hij onder Bert van Marwijk gewoon eerste keeper van Oranje, hoe raar die situatie ook was toen. En, zeker, Kenneth Vermeer is ook een prima doelman, maar fouten/foutjes maken ze allemaal. Het heeft volgens mij ook te maken met de verdedigers die zij voor zich hebben staan. En die verdedigers van Ajax hebben nogal eens de drang om naar voren te gaan. Ongetwijfeld in opdracht van Martin Jol. Maar toch. Ik heb in ieder geval geen enkele moeite met Maarten als eerste man op doel. Soms met fouten, soms met puike reddingen!
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij is dit een forum, als je niet met mij wil discussieren moet je lekker opflikkeren, ik ben gewoon critisch op Stekelenburg, volgens mij is dat mijn goed recht en heb jij daar verdomme niks over te zeggen kerel. Ik vind Steek geen goede keeper, en met hem op goal weet ik heel erg zeker dat we geen kampioen zullen worden, sterker nog met hem in oranje zullen we ook geen wk gaan winnen, die gast pakt nooi eens punten voor ajax, en als dat wel zo zou zijn dan zou ik dat toegeven.

Waar zeg ik trouwens dat een redding altijd spectaculair moet zijn, leg mij geen woorden in de mond kerel, ik kan prima zelf posten.
volgens mij ben jij juist degeen die geen normale discussie kan aangaan.
want als ze niet de zelfde gedachten als jou hebben worden ze door jou uitgemaakt als nepsupporter.
plus dat je leuke woorden op het topic topic: Waarom die haat??????

maar in het volgende topic die zelfde feyenoord supporters voor alles uit temaken.
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:20 schreef freakie het volgende:
Tsja remco miss moet je je er bij neer leggen dat dit toch de beste keeper is van nederland.. ik denk dat je zelf ff moet nadenken.. Een spectaculere redding(vermeer) iss vaak een fantastische redding.. Maar als je als keeper 10 kansen om te oren krijgt dan hou je ze niet allemaal.. en als er een fout van ema bij komt kijken dan kan je t als keeper wel vergeten want dan sta je op je verkeerde been..
Er zijn zeker betere keepers dan Stekelenburg in Nederland, Tim Krul is nu al een completere keeper dan Stekelenburg ooit zal worden, Michel Vorm idemdito.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:26   quote  deeplink  
.. ja zou laat maar vorm heb ik zien schuteren.. jezus dat is niet normaal.. en tim krul t zou best, zou heel de voetbal top t wel fout hebben met stekelenburg.. nou vooruit je hoeft niet op keep te staan.. je moet nederland maar gaan vertegenwoordige als coach..
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:22 schreef bully het volgende:

[..]

volgens mij ben jij juist degeen die geen normale discussie kan aangaan.
want als ze niet de zelfde gedachten als jou hebben worden ze door jou uitgemaakt als nepsupporter.
plus dat je leuke woorden op het topic topic: Waarom die haat??????

maar in het volgende topic die zelfde feyenoord supporters voor alles uit temaken.
Je hebt het nu over andere discussies, hier begin jij dat ik mijn smoel moet houden. En volgens mij ging die discussie in het andere topic over een psv supporter. Je moet niet zo om de zaak heen draaien. Nogmaals als jij tevreden bent met hoe ajax het nu en de afgelopen jaren heeft gedaan en doet dan wens ik je veel plezier, ik eis nu eenmaal wat meer van de grootste club van nederland.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorbeschouwing Feyenoord - Ajax (31-01-2010)

0.0089979