|
|
bully
|
|
|
vreemd dat jij een van de enige bent die dat vind. terwijl meeste trainers en ook van breukelen en meerdere oudkeepers iets anders zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:26 schreef freakie het volgende:.. ja zou laat maar vorm heb ik zien schuteren.. jezus dat is niet normaal.. en tim krul t zou best, zou heel de voetbal top t wel fout hebben met stekelenburg.. nou vooruit je hoeft niet op keep te staan.. je moet nederland maar gaan vertegenwoordige als coach.. Heel intiligente opmerking dit, dus als je het niet met de meute eens bent dan moet je zelf maar coach worden, zegt wel weer genoeg over jou deze opmerking.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:26 schreef bully het volgende:vreemd dat jij een van de enige bent die dat vind. terwijl meeste trainers en ook van breukelen en meerdere oudkeepers iets anders zeggen. Dus dan is het maar waar??? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zegt genoeg over jou.. steek is goede keeper de bste van nederland.. geen fantastische keeper maar wel de beste van nederland als dat niet zo is en van marwijk die twijfelt dan gaat hij wel andere keepers proberen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als beste remco, steek het verschrikkelijk slecht doet dan wordt hij wel gewisselt voor een andere keeper.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 14:42 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, bully! Als je dan toch iemand de schuld wilt geven, dan lijkt het me dat Urby een behoorlijke trapfout heeft gemaakt. Jammer, maar helaas. Ook jammer is het feit dat wij voldoende 100% kansen hebben gehad, maar slechts 1 doelpunt konden maken. Daar lag volgens mij het probleem vanmiddag. het doelpunt wat ajax tegenkreeg is een kwestie van miscommunicatie en niet goed lezen wat er gaat gebeuren op dat moment... stekelenburg had moeten voorzien dat emanuelson eerder bij die bal was en had dus absoluut in het doel moeten blijven staan.....hoe dan ook,hij komt zijn doel uit en heeft de bal niet........niet zo moeilijk toch????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:30 schreef freakie het volgende:Zegt genoeg over jou.. steek is goede keeper de bste van nederland.. geen fantastische keeper maar wel de beste van nederland als dat niet zo is en van marwijk die twijfelt dan gaat hij wel andere keepers proberen.. geen fantastische keeper, je zegt het zelf al, misshien met er dan een buitenlandse keeper komen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:26 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt het nu over andere discussies, hier begin jij dat ik mijn smoel moet houden. En volgens mij ging die discussie in het andere topic over een psv supporter. Je moet niet zo om de zaak heen draaien. Nogmaals als jij tevreden bent met hoe ajax het nu en de afgelopen jaren heeft gedaan en doet dan wens ik je veel plezier, ik eis nu eenmaal wat meer van de grootste club van nederland. heb je mij het woord smoel hier zien typen? tot zo`n niveau verlaag ik mij niet. je begint zelf erover dat freaky niet normaal kan discuseren. dus dan haal ik voorbeelden aan waaruit blijkt dat je het zelf ook niet kan. en dat gebeurd nou veel teveel nog op dit forum dat er gelijk met woorden als tyfus smoel nepsuporter en bek enz word gegooit. dus ik zeg alleen verwijt een ander niet iets wat jezelf hier regelmatig doet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Iedereen mag zijn eigen waarheid hebben, dat is het leuke van een open forum. Jij bent geen fan van Maarten Stekelenburg (denk maar eens aan alle discussies van lang geleden met ene Krunk) en anderen hier hebben hem wel hoog zitten. Maar ook jij zult het toch met Maarten Stekelenburg moeten doen: hij is de eerste keus van Martin Jol. En schelden tegen je mede-supporters "oprotten", "opflikkeren" en "smoel houden" of woorden van gelijke strekking... zou ik niet doen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco kan maar ajax heeft nu wel andere problemen.. verdediger(links) en een aanvaller zijn denk ik de grootste prioriteiten want steek doet heet niet slecht.. niet zo goed als gomes(tijdje terug) maar is zeker niet slecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je reageert op 1 ding wat ik post, Als ik te hoeren krijg dat ik moet opflikkeren dan vind ik dat iemand niet kan discussieren. Verder gebruik ik de woorden bek en smoel zelf vrijwel niet, totdat een ander dit tegen mij loopt te posten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ontopic: Suarez had er zeker 1 moeten maken en de tegengoal was totaal niet nodig geweest, verder hebben we niet hele grote kansen weggegeven. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dit zei ik: hahahahahaha remcooo! ik had dit verwacht.. hoe kan ooit die bal nog op doel geschoten worden? hoe kan dt? Ik denk dat steek heel veel kansen juist wel heeft tegen gehouden.. Dus ik ga wel roepen hij had knappen reddingen.. Miss moet jij op doel gaan staan met je grote bek over steek want t slaat egt nergens op dit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:35 schreef freakie het volgende:Remco kan maar ajax heeft nu wel andere problemen.. verdediger(links) en een aanvaller zijn denk ik de grootste prioriteiten want steek doet heet niet slecht.. niet zo goed als gomes(tijdje terug) maar is zeker niet slecht.. Dat snap ik ook wel, maar daarom hoef je toch nog niet tevreden te zijn met dat wat er wel loopt, ondanks dat we het er voorlopig mee moeten doen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:36 schreef remco k het volgende:Ontopic: Suarez had er zeker 1 moeten maken en de tegengoal was totaal niet nodig geweest, verder hebben we niet hele grote kansen weggegeven. Oké Remco, hier ben ik het helemaal mee eens !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:37 schreef freakie het volgende:Dit zei ik: hahahahahaha remcooo! ik had dit verwacht.. hoe kan ooit die bal nog op doel geschoten worden? hoe kan dt? Ik denk dat steek heel veel kansen juist wel heeft tegen gehouden.. Dus ik ga wel roepen hij had knappen reddingen.. Miss moet jij op doel gaan staan met je grote bek over steek want t slaat egt nergens op dit.. ??????? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dit zei jij daarna: Dus hij staat daar wel goed opgesteld??? hij had daar nooit uit zijn goal moeten komen, Urby is nog in duel met Wijnaldum, dan mag je niet komen punt. Maar als jullie dit een goed nivea vinden voor een keeper dan wens ik jullie veel succes, zo win je de toppers namelijk niet. En volgens mij heb jij zelf ook vaak zat comentaar op spelers, dus hou lekker zelf je grote smoel oke! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja jij zei dat je niet zo beginnen met opflikkeren en smoel houden.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En dit daar na nog: je hebt helemaal gelijk jonge, Stekelenburg pakt zo verschrikkelijk veel punten voor ajax, flikker toch op man, de ballen die hij vandaag pakte waren allemaal redelijk makkelijke reddingen, maar moeilijke ballen vliegen er bij hem gewoon in. En nee dit zeg ik niet uit emotie van de wedstrijd, Steek is gewoon een ok keeper maar geen goede keeper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: jij begon dan dus toch of ben ik nou zo blind??, jij bent de eerst die de zin "grote bek" gebruikt.
PS: Lekker belangrijk dit zeg.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dus wie ging er nou schelden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij begon met de woorden grote bek te gebruiken, wat wil je nu dan?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jonge man.. zeg niet dat je hem moet houden, ik zeg tegen jou dat jij dan maar op doel moet gaan staan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heb hier geen zin meer in.. suc6.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:43 schreef freakie het volgende:jonge man.. zeg niet dat je hem moet houden, ik zeg tegen jou dat jij dan maar op doel moet gaan staan.. gevolgd door de zin, met je grote bek, dus jij begint hiermee, en ik stop hiermee, ontopic aub. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
deeze keer wel remco maar heb in meerdere topics hier gezien dat jij er ook mee begon. maar denk dat we dit maar moeten laten rusten en weer normaal over voetbal gaan discuseren. ik heb nu alleen mijn mening over die woorden duidelijk gemaakt. we hebben een spannende wedstrijd gezien en jammergenoeg niet de nodige punten binnen gehaald. psv staat ook nog steeds 0-0 dus heb hoop dat die ook hun punten verliezen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Bully klopt jammer dat dat inderdaad dan gebeurt als ajax ook punten verlies moet je je voorstelle dat ajax de laatste 3 wedstrijden wint.. dan lopen ze bijna weer gelijk.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
@remco K en @freakie: Laten we nou eens ophouden elkaar te beschimpen! Wij zijn met z'n allen Ajax-supporters. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat is gewoon leuk om die te horen of te lezen. Maar stop alsjeblieft met schelden op elkaar. Dat ontaardt uiteindelijk toch maar in een "nietes-welles" gedoe. Kom op met elkaar achter Ajax staan, ongeacht wie op doel staat! Overigens begrijp ik de teleurstelling van het gelijkspel best. Ook ik had zo mijn emoties vanmiddag ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
psv en twente staan allebei nog 0-0. volgende week twente thuis, dan kunnen we de achterstand 4 punten maken, zou dus wel lekker zijn als twente gelijkspeelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
twente inmiddels 2-0 voor, lopen die dus weer uit op ons GVD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
2-0 twente(voorzet was 2-0 geloof k he???) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
psv nog steeds 0-0 maar zegt ook niks. die slaan dit seisoen vaak pas in laatste minuten toe. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
psv nog steeds 0-0 maar zegt ook niks. die slaan dit seisoen vaak pas in laatste minuten toe. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het was vanmiddag een boeiende pot voetbal. Dat Ajax niet wist te winnen lag aan Pieter ( BLINDE ) Vink en aan de miscommunicatie tussen Emanuelson en Stekelenburg. Urby maakte een fout, maar ik begrijp niet waarom Stekelenburg zo uit positie stond. Vermeer is een betere keeper dan Maarten, want Stekelenburg pakt geen punten voor AJAX, iets waartoe Vermeer wel in staat is. ( BLINDE ) Vink moet 100% een penalty geven aan Suarez, waarbij het standbeen van Luis gericht word geraakt. Ook de handsbal van De Cler is meer dan duidelijk, zijn hand gaat richting bal en niet andersom.
Verder was het een mooi schouwspel op het middenveld, die op punten door AJAX werd gewonnen. Pantelic was belangrijk als aanspeelpunt en dat had ik, gezien zijn spel tegen Nec, niet verwacht. Suarez blijft voor mij uitzonderlijk, ook al speelt hij de laatste tijd wat minder. Hij heeft in eerdere wedstrijden EXTREEM goed gespeeld en dat vasthouden kan niet. Vandaag bleef Luis constant een gevaar en hij is amper te verdedigen. Oleguer deed het prima als vervanger voor Alderweireld. Verder had Jol Eriksen sneller moeten brengen, want in de tijd dat hij speelde heeft ie mij voldoende overtuigd. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 21:50 schreef alibabba het volgende:Het was vanmiddag een boeiende pot voetbal. Dat Ajax niet wist te winnen lag aan Pieter ( BLINDE ) Vink en aan de miscommunicatie tussen Emanuelson en Stekelenburg. Urby maakte een fout, maar ik begrijp niet waarom Stekelenburg zo uit positie stond. Vermeer is een betere keeper dan Maarten, want Stekelenburg pakt geen punten voor AJAX, iets waartoe Vermeer wel in staat is. ( BLINDE ) Vink moet 100% een penalty geven aan Suarez, waarbij het standbeen van Luis gericht word geraakt. Ook de handsbal van De Cler is meer dan duidelijk, zijn hand gaat richting bal en niet andersom. Verder was het een mooi schouwspel op het middenveld, die op punten door AJAX werd gewonnen. Pantelic was belangrijk als aanspeelpunt en dat had ik, gezien zijn spel tegen Nec, niet verwacht. Suarez blijft voor mij uitzonderlijk, ook al speelt hij de laatste tijd wat minder. Hij heeft in eerdere wedstrijden EXTREEM goed gespeeld en dat vasthouden kan niet. Vandaag bleef Luis constant een gevaar en hij is amper te verdedigen. Oleguer deed het prima als vervanger voor Alderweireld. Verder had Jol Eriksen sneller moeten brengen, want in de tijd dat hij speelde heeft ie mij voldoende overtuigd. als ze zo goed zijn waarom hebben ze dan niet gewoon gewonnen? Altijd weerde scheidsrechter. Ik heb ze gezien.Zonder de Zeeuw en Suarez is het gewoon een middelmatige ploeg. De bal wordt naar voren geschotenin de hoop dat een van deze twwe hem krijgt en er iets mee kan doen. En Suarez heeft gewoon zijn reputatie tegen,en blijft hem gewoon de hele tijd bevestigen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 21:58 schreef voetballer55 het volgende:[..] als ze zo goed zijn waarom hebben ze dan niet gewoon gewonnen? Altijd weerde scheidsrechter. Ik heb ze gezien.Zonder de Zeeuw en Suarez is het gewoon een middelmatige ploeg. De bal wordt naar voren geschotenin de hoop dat een van deze twwe hem krijgt en er iets mee kan doen. En Suarez heeft gewoon zijn reputatie tegen,en blijft hem gewoon de hele tijd bevestigen. Zeg ik dan dat Ajax zo goed was? Ze waren over de hele wedstrijd de betere van Feyenoord, maar AJAX kan en moet beter. Zonder Suarez is Ajax stukken minder en dat is kwalijk te noemen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 15:26 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt het nu over andere discussies, hier begin jij dat ik mijn smoel moet houden. En volgens mij ging die discussie in het andere topic over een psv supporter. Je moet niet zo om de zaak heen draaien. Nogmaals als jij tevreden bent met hoe ajax het nu en de afgelopen jaren heeft gedaan en doet dan wens ik je veel plezier, ik eis nu eenmaal wat meer van de grootste club van nederland. Ik ook... gvd verliezen door fouten van een scheids en een keep is al klote genoeg. Laat staan dat onze doelpuntenmaker ook nog eens stokt met zijn productie. En waarom krijgt Thomasson geen 2e geel bij zijn 2e schwalbe...
En natuurlijk is het makkelijk schelden op de scheids maar als je zijn commentaar hoort bij radio rijnmond. Misschien als er masaal een klacht ingediend wordt bij de KNVB over dat soort praktijken...
rest van de partij voetbal was best vermakelijk alleen het resultaat is niks waard. Hier komen we geen STEEK mee verder... Met winst hou je druk op de kopgroepen. p$v is niet in lekkere doen, eerst klop in de beker en bijna klop in Arnhem. dus gisteren en bij naccers gewoon 4 punten inloop laten liggen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
kut keeper.. kut scheids... inzet van de spelers was goed... maar W T F moest steek daar... niet te filmen... zo zien we maar weer dat steek ons geen overwinningen geeft iets wat vermeer wel deed/doet.. voetballend beter.. coachend beter.. ik hoop van harte dat steek volgend jaar pleite is.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 14:38 schreef bully het volgende:heb remco ooit hier zien typen dat hij keeper is geweest nou dan durf ik te zeggen dat hij onzin uitkraait als oud keeper. steek heefd ons meerdere keren gered maar door fout van urby waardoor de bal van richting werd verandert kwam dat doelpunt. maar hij alleen is echte supporter en wij zijn allemaal neppers. al ben je er elke thuiswedstrijd bij. onzin bully de bal van richting werd veranderd ? STEEK MOEST DAAR NIET ZIJN !!!! snap dat dan.. steek kwam gewoon veel te vroeg.. en als je komt moet je roepen LOOOOOOOOS !! of KEEEEEEPEER !!!!!! maar wat doet steek zen bek dichthouden.. hij heeft alleen zen grotebek open als hij een fout maakt en een ander op de kop wil geven...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vond het een leuke pot, waren er maar meer zulke wedstrijden in NL. Ajax had natuuurlijk die 2e moeten maken en een penalty moeten krijgen. Soms zit het mee en soms tegen. Wel slecht dat de KNVB iemand aanstelt die 9 jaar een feyenoord seizoenskaart had. Toch was 1-1 terecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2010 - 09:31 schreef nummer10 het volgende:[..] onzin bully de bal van richting werd veranderd ? STEEK MOEST DAAR NIET ZIJN !!!! snap dat dan.. steek kwam gewoon veel te vroeg.. en als je komt moet je roepen LOOOOOOOOS !! of KEEEEEEPEER !!!!!! maar wat doet steek zen bek dichthouden.. hij heeft alleen zen grotebek open als hij een fout maakt en een ander op de kop wil geven... Blij dat er hier nog mensen zijn die het wel snappen:) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: ;) daarom zei ik ook dat we er geen STEEK mee opschieten.... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
HAhaha ja. Ik stel voor om woensdag als iemand van Roda een schwalbe maakt te gaan zingen: 'Tomasson oh ow, Tomasson oh ow' Net zoals iedereen Suarez oh ow zingt als hij een schwalbe maakt (die hij nooit meer maakt ) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Ja iemand met een shirtje van Ajaks aan..... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nou heb gisteren even op het feynooit publiek gelet maar komaan.. of was dat de mindervalidetribune ? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Een gelijkspel is gezien de krachtsverhoudingen een juiste uitslag. We hadden natuurlijk wel moeten winnen omdat ons minimaal 1 penalty is onthouden(tackel op Suarez) Dat Vink dit niet heeft gezien is onbegrijpelijk. Je kon duidelijk op de beelden zien dat hij er maar 5 a 6 meter vandaan stond en een prima zicht op de situatie had. Verder floot hij veel voor overtredingen van AJAX, wat in mijn ogen helemaal niets was. De tegengoal was een fout van Stekelenburg. Hij mag in deze situatie natuurlijk nooit zijn goal uitkomen omdat Emanuelsen er nog loopt. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
John2