|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Gelukkig! Twente en niet Niet welkom in eigen huis |
|
|
|
petertje
|
|
|
Wat een kut-loting weer, weer Lucky Ajax |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Prachtige loting kon niet beter . De joden in de finale , hoop ik. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
wat nou kut loting spelen toch thuis of niet dan |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
Ja maar dat @#*-Ajax heb weer mazzel |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
juist lekker en als eerste uit de koker de evt; finale zijn we thuis spelende ploeg |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja ok maar ook in deventer kunnen ze verliezen hoor |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: wat maakt dat nou uit , wij hebben tenminste een mooie (halve finale) en nog thuis ook . |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
petertje
|
|
|
quote: Tja tegen 9 man van NEC is altijd lastig |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: maar de joden mogen gewoon hun aanhang meenemen. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: wuuuuhahah en nog thuis ook!!! poeh-poeh |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
en dan wie zijn ze dan joh in 020 als wij zo spelen als vanavond kunnen we iedereen pakken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Goede loting erg blij mee! |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
quote: ik ook heb liever een goeie spanning om naar te kijken dan een saaie wedstrijd |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja als die aboutaleb dat goed vindt dan wel maar luister jongens dat is toch de charme van het voetbal of niet?? beetje treiteren,zieken, anders is het toch minder of niet.. wij hebben toch de macht. wij zijn feyenoord net als vanavond heb eindelijk genoten van onze fans 90 min lang gezongen dat is lang geleden ik hoop dat zondag het nog gekker tekeer gaat |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
Ja en heb je tomasson zien sleuren,en dan van dijk, en Vlaar gewoon allemaal een puike wedstrijd. Iedereen een dikke pluim |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
2x thuis, da's mooi toch? En Ajax heeft het erg lastig tegen mindere teams. Dat hebben we vanavond nog kunnen zien. Dus dat wordt gewoon Feyenoord - Go Ahead in de finale. Dan hebben die Deventenaren ook nog een leuk uitje. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
15000 neuzen naar de Kuip.... dat wordt een hoop extra treinen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Respect voor Feyenoord, respect vooe G.J. Verbeek, wordt in ieder geval mooie fnale, Mclaren laten weten dat we ze desnoods doodschoppen als ze hun best doen!!!! Lekker finale weer zonder neuzen, kunnen alle seizoenkaarthouders en clubcardhouders lekker kijken |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Respect voor Feyenoord, respect vooe G.J. Verbeek, wordt in ieder geval mooie fnale, Mclaren laten weten dat we ze desnoods doodschoppen als ze hun best doen!!!! Lekker finale weer zonder neuzen, kunnen alle seizoenkaarthouders en clubcardhouders lekker kijken |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat de neuk, heeftdie bloedlijer van een verbeek er nou weer mee te maken? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ik als Feyenoorder vindt het nog steeds erg wat er met die man gebeurd is, en gun dus die man nog altijd al het succes......Lijkt mij toch duidelijk dat hij echt wel wat in zijn mars heeft, anders kom je in de beker niet zo ver, en sta je Feyenoord niet in de nek te blazen in de competitie, en werd Mario morgen ontslgen, mocht hij van mij gelijk terugkomen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 07:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Ik als Feyenoorder vindt het nog steeds erg wat er met die man gebeurd is, en gun dus die man nog altijd al het succes......Lijkt mij toch duidelijk dat hij echt wel wat in zijn mars heeft, anders kom je in de beker niet zo ver, en sta je Feyenoord niet in de nek te blazen in de competitie, en werd Mario morgen ontslgen, mocht hij van mij gelijk terugkomen. heracles ligt er toch al een tijdje uit? of heb ik wat gemist.
ach Verbeek, die ben ik alweer vergeten, zelfde niveau als zijn naamgenoot, die is nu bondscoach, maar zal nooit een goeie trainer voor Feyenoord worden. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
GVD, je heb nog gelijk ook............ |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja, ik heb nog vaker gelijk dan KKL |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: een schizofreen is nooit alleen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
prachtig rijtje voor dit seizoen az, psv, twente en als laatst die neuzen verslaan!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zie liever go ahead in de finale. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: er is toch niks mooiers dan winnen in de finale tegen de joden ? |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Ja en er is niks zuurder dan verliezen in de finale van die joden.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Ach we gaan het zien, eerst die Duitsers maar eens oprollen! |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 07:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Ik als Feyenoorder vindt het nog steeds erg wat er met die man gebeurd is, en gun dus die man nog altijd al het succes......Lijkt mij toch duidelijk dat hij echt wel wat in zijn mars heeft, anders kom je in de beker niet zo ver, en sta je Feyenoord niet in de nek te blazen in de competitie, en werd Mario morgen ontslgen, mocht hij van mij gelijk terugkomen. was je nog een beetje (slaap)dronken??? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Dat heb je mooi goed, ben nu weer zo scherp als een mes |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
joden in de kuip, in de finale, met supporters. wordt een hele mooie finale.
maar eerst maar eens winnen van die rukkers |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
weet iemand wie er bij feyenoord voor de beker op scherp staan. en bij 020. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
V Bronckhorts - Bahia - Elhamadi |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Waarom mogen die kloteneuzen wel naar de finale van de KNVB beker, en denk Abu en Joppie dat er dan niets geroepen wordt? Belachelijk dit. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Finale tegen Goahead! Paultje Bosvelt terug in De Kuip!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Weet iemand waar Patrickje psv is, hij is toch niet ofline? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
t zou toch wat zijn als we nu ook nog is twente en 020 verslaan! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ach, en als ajax de finale van ons wint... hoe trots kunnen ze nou eigenlijk eerlijk zijn..
wij hebben alle grote clubs uitgeschakeld.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooi.. Go ahead in de finale. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Ik heb liever twente thuis dan go ahead uit moet ik zeggen. ze geingen er vol op tegen nac. Dat was dan ook nog eens een uitwedstrijd |
|
|
|