|
|
legrande
|
|
|
Wie weet het.
Als we bekerfinaler halen. Stel tegen zero twenty. Stel zero twenty zou van ons winnen en zij worden derde. Stel wat ik niet denk wij worden nog bijvoorbeeld 7e. Let op ik zei stel spelen we dan toch al zeker europees omdat zero twenty als 3e in de competitie dan ook al zeker is.
Mijn vraag is mocht de finale tegen zero twenty zijn zijn we dan in principe al zeken van europees.
Wat als zero twenty tegen Twente(wat ik uiteraard niet hoop) in de finale krijgen we dan voor plek 5(nu nog plek 4) ook al directe plaatsing omdat Twente en zero twenty beide al zeker zijn van europees.
Wie weet het? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
wilde echte kenner zich melden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je zelf 4e word dan zeker. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
als.....
het seizoen is nog heel lang
tegen die tijd zien we wel waar we staan!
eerst zondag afwachten |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
ja zo is het nu maar twente en zero twenty plaatsen zich direct voor europees als ze 2e en 3e worden Hoe zit het dan als ze tegen elkaar de finale zouden spelen. De bekerwinnaar plaatst zich ook direct dan blijft er toch een plaats over. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
ja maar het gaat mij erom als we in de finale staan tegen zero twenty en zij plaatsen zich al direct voor europees wanneer ze derde worden dan zijn wij toch ook zeker. Dat is toch ook als de kampioen de beker ook pakt dan speelt ook de verliesend finalist europees. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
je bent nu wel duidelijk duidelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
wtf.. sinds wanneer is zero twenty een modewoord geworden? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
thanks maar ik weet nog niets |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinds wanneer heeft Babovic genoeg bereikt om serieus genomen te worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Sinds ik dat bepaald heb.
DE BAAB, HELD. Maakt zondag de winnende |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ha.. Die zit zondag gewoon weer 90mins+ op de bank hoor. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahaha.....je maakt me aan het lachen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2010 - 14:29 schreef legrande het volgende:ja zo is het nu maar twente en zero twenty plaatsen zich direct voor europees als ze 2e en 3e worden Hoe zit het dan als ze tegen elkaar de finale zouden spelen. De bekerwinnaar plaatst zich ook direct dan blijft er toch een plaats over. Ja 2 jaar geleden schoof het weer een plek op. Dus heb je een extra plaats ofzo. Maar of dat nog zo is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens de Baab winnen wij de beker dus Europees voetbal hebben we al!
De Baab, held! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
en de Baab heeft altijd gelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nancy uit waarschijnlijk weer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hee!!! je banaan die je zocht is daar!!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ik heb een deja vu. Volgens mij was hier vorig seizoen ook al een probleem mee |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou zomaar kunnen............................ |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Als de nummer twee op de ranglijst de beker wint neemt de verliezend beker finalist de plaats in van de bekerw winnaar en komt in de derde voorronde Europa League. Dit omdat de nummer twee play offs voor champions league speelt. Dus in het geval van Ajax (die staan derde) kan het hooguit een verschil maken in welke play off ronde je instroomd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon 4de worden of hoger, of de beker winnen.. hoe moeilijk kan t zijn. |
|
|
|