BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi mag niet op huurbasis naar FC Twente

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 29 januari 2010 - 09:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi mag niet op huurbasis naar FC Twente (FR-Fanatic)

Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 29 januari 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Karim El Ahmadi was onderwerp van gesprek bij een telefoongesprek tussen beleidsbepalers uit Enschede en Rotterdam. De middenvelder van Feyenoord was bij FC Twente in beeld om de problemen op het middenveld op te lossen.

In de papieren editie van Voetbal International is te lezen dat FC Twente de Marokkaanse middenvelder op huurbasis wilde overnemen. Feyenoord weigerde echter zaken te doen met de huidige nummer twee van de Eredivisie.

El Ahmadi is in Rotterdam niet altijd verzekerd van een basisplaats. Desondanks denkt de oud-speler van de Tukkers nog niet aan een vertrek. Ik geef niet op. Ik zie dit als een beproeving, als iets dat ik moet doorstaan om beter te worden. Ik moet altijd mijn stinkende best doen. En dat doe ik altijd. Wie mij ziet trainen, ziet geen speler die bij de pakken neer zit.

Ik ga ervan uit dat er geen trainer in de wereld is die zijn beste spelers niet opstelt, dus zal ik waarschijnlijk nog niet goed genoeg zijn, vervolgt de middenvelder. Ik zal de trainer ervan moeten overtuigen dat ik moet spelen. Dat heb ik blijkbaar nog niet gedaan. Feyenoord heeft veel geld voor me betaald en ik wil die miljoenen waard zijn.

Ehh ik hoop dat dit een grap is, denkt Twente nou echt dat we El Ahmadi naar hen laten gaan? Lekker handelen met je concurrenten.. Ze mogen Bruins wel kopen trouwens =)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2010 door Vieze furrrrr --
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 29 januari 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Scheelt hem wel reistijd naar z'n vrienden. Ik vraag me trouwens af hoe er op dit topic gereageerd zou zijn als hij niet net de pannen van het dak had gespeeld tegen PSV
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 januari 2010 - 10:04   quote  deeplink  
gewoon verkopen, niks verhuren!
qwerto
 qwerto - vrijdag 29 januari 2010 - 10:12   quote  deeplink  
ja joh hotjumper lekker concurentie versterken handig idee :S
Ben je wel lekker in je hoofd ? als je heb weer in dat systeem van FCT laat spelen bloeit ie op en pakt ie ons terug !
KKL
 KKL - vrijdag 29 januari 2010 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 10:12 schreef qwerto het volgende:
ja joh hotjumper lekker concurentie versterken handig idee :S
Ben je wel lekker in je hoofd ? als je heb weer in dat systeem van FCT laat spelen bloeit ie op en pakt ie ons terug !
zegt hij verkopen aan twente?????
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 29 januari 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 10:15 schreef KKL het volgende:

[..]

zegt hij verkopen aan twente?????
snap het ook niet, hij loopt 2 keer goed tegen een bal aan en het is meteen een versterking van de concurent
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 29 januari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Het is altijd verzwakken van je eigen team, je mist dan weer iemand in de breedte!! Daarnaast heeft El Dramadi het wel in zich, denk dat hij volgend jaar opbloeit..
derq
 derq - vrijdag 29 januari 2010 - 11:07   quote  deeplink  
nu slory weg is gaat dit helemaal goedkomen!
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 29 januari 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Is het inmiddels zeker dan dat Slory vertrekt?
KKL
 KKL - vrijdag 29 januari 2010 - 11:36   quote  deeplink  
ja komt vandaag rond...voor 3 jaar met optie voor een extra jaar.

had net Leo aan de lijn, vandaar
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 29 januari 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 - 11:36 schreef KKL het volgende:
ja komt vandaag rond...voor 3 jaar met optie voor een extra jaar.

had net Leo aan de lijn, vandaar
Zou prettig zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi mag niet op huurbasis naar FC Twente









0.0128281