|
|
|
Rinus v Gennep
|
|
|
Ik vind dat Ajax meer vertrouwen en kansen moet geven aan spelers uit eigen jeugd ipv aankopen die zich nog steeds niet bewijzen enkele voorbeelden die afgelopen jaar zijn gelukt:
Alderweireld <=> Wielaert Vd Wiel <=> Bruno Silva
wat nog moet komen volgens mij Lindgren <=> Donald Kennedy <=> Zeegelaar Sulejmani <=> Castillion Aisatti <=> Eriksen Rommedahl <=> Martina of Sousa Campos
Verhuurde spelers als : Vd Heijden, Goossens, Sarpong, Blind en Bodul moeten gaten opvullen in de basis of selectie
1 ding is zeker: Kennedy, Sulejmani, Rommedahl, Aissati en Lindgren voegen niks toe en kunnen beter gaan |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik denk dat je beter Mickey en Aisatti kan verhuren, en Rommedahl behouden. Hij heeft al gezegd dat ie akkoord gaat met salarisvermindering en hij kan erg nuttig zijn. Echt nuttig, niet 'nuttig' als Simons (PSV). Kennedy, Wielaert verkopen en Lindgren ook, ook al vind ik hem een redelijke voetballer. Ogararu trouwens ook verkopen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
rinus v geen verstand van voetbal.. rommedahl blijft gevaarlijk en mickey is eveneens een talent zelfde als aissati. enige waar je gelijk hebt is alder en vdwiel.. kennedy ook lindgren ook.. maar de rest echt niet... |
|
|
|
|
|