|
|
opa
|
|
|
Het knmi waarschuwt voor een flinke hoeveelheid sneeuw vanavond. Zouden we dan morgen een witte klassieker gaa krijgen ( wat het voor veel mensen elk jaar wel is )? Maar hopen dat er niet te veel sneeuw valt want straks wordt de wedstrijd nog afgelast en dat zou niet voordelig voor Feyenoord zijn. Hou de buien in de gaten dus! http://buienradar.nl/ |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
als het maar door gaat vind ik het best |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 - 16:28 schreef opa het volgende:Het knmi waarschuwt voor een flinke hoeveelheid sneeuw vanavond. Zouden we dan morgen een witte klassieker gaa krijgen ( wat het voor veel mensen elk jaar wel is )? Maar hopen dat er niet te veel sneeuw valt want straks wordt de wedstrijd nog afgelast en dat zou niet voordelig voor Feyenoord zijn. Hou de buien in de gaten dus! http://buienradar.nl/ Veldverwarming!!!Alleen iets vroeger naar de KUIP 07.00 ofzo.. |
|
|
|
|
opa
|
|
|
jaa idd vroeg naar de kuip komen. Maar het veld zal vast niet zo'n probleem zijn maar als er echt heel veel sneeuw valt dan gaat de knjb weer zeiken over het gevaar van sneeuw dat van het dak valt enzo... maar hoop niet dat het zover komt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 - 16:31 schreef opa het volgende:jaa idd vroeg naar de kuip komen. Maar het veld zal vast niet zo'n probleem zijn maar als er echt heel veel sneeuw valt dan gaat de knjb weer zeiken over het gevaar van sneeuw dat van het dak valt enzo... maar hoop niet dat het zover komt Als het in het voordeel van 020 is doet de knvb er alles aan!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op prorail en de NS hoef je niet te rekenen in ieder geval R()B ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
NEEJ hahahaha , misschien een bobslee huren , kan Slory mooi duwen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik denk dat ik maar alvast weg ga:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kom om 10 uur in rotterdam aan moet dus lukken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nieuw Vennep ligt niet op jou route anders had je bij mij een pitstop kunnen houden!!!En had je verder met mij meegereden...:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe weet je dat nu al???? Stappen jullie straks al op de trein? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ga zo lopen. Flesje wodka mee morgenochtend 10 uur op zuid |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mwah hoelaat passeer je Nieuw Vennep???Sta ik met een bloemetje langs de weg:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: bloemen, bah! je loopt maar gwoon mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ook goed,in 10 minuten is hier al ongeveer 2cm gevallen... Draag jij mijn vlag???trek ik de slee met bier....:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
pfff ik heb jaren een witte klassieker gehad... |
|
|
|
|
opa
|
|
|
haha jaa mooi is dat he :P die witte klassieker op een zonnige dag |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
vannacht gaat t ernstig sneeuwen in Rotterdam, maar morgen niet...................
moet dus geen probleem zijn voor de wedstrijd op zich, ben alleen bang voor Het Legioen |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Hier in Friesland sneeuwt het vrij aardig momenteel. Hopelijk zijn de wegen morgen een beetje schoon. Ik rij half 9 weg en hoop dan na 2 uur en 225 km zo rond half 11 te arriveren bij de Kuip. Hoop dat de Klassieker wel door gaat anders is het een eind voor niks rijden geweest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kop van NH is sinds vanmiddag sneeuwvrij.
Komt wel goed |
|
|
|
|
Bild
|
|
|
quote: sneeuwt nu al geruime tijd hier in de kop van NH |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: das grappig..als ik naar buiten kijk sneeuwt t niet. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
misschien woont hij in de kop van Noord-Holland en jij in het Noorden van Holland......................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee..
Er ligt overigens wel sneeuw. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja.. Voor de minder slimme lezer. Sinds vanmiddag sneeuwt t niet meer. |
|
|
|
|
opa
|
|
|
voor diegene die in rotterdam wonen of daar vlakbij: het sneeuwt nu |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
ik hoop op sneeuw ziet er hartverwarmend uit alleen het spel wordt minder. ik herinner me nog in het seizoen 08/09 az - ajax het was droog en het ging opeens hard sneeuwen, ajax kon het natuurgeweld niet aan en ze verloren op een schitterende manier |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
klassieker en sneeuw:
|
|
|