BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MUFC
 MUFC - zondag 31 januari 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Ik keek net Feyenoord - Ajax en vond dat de Zeeuw geen goede indruk maakte. Sterkte nog, hij had veel balverlies en zat niet goed in de wedstrijd. Wat vonden jullie van Demy?
PETER111
 PETER111 - zondag 31 januari 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Best aardig spelen.
Ons middenveld stond sowieso best aardig.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Tsja zo kunnen we suarez ook afbranden..
eSCee
 eSCee - zondag 31 januari 2010 - 15:02   quote  deeplink  
ben zeer tevreden over de zeeuw.

Bij de goal van ajax, die actie van hem als rommedahl de bal heeft, loopt is zo goed net tussen rommedahl en een feyenoorder in zodat rommedahl de bal blijft behouden.

was erg knap.

Maar waar ik weer van stond te kijken was enoh. die blijft ook maar gan zeg
bird
 bird - zondag 31 januari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
hij is een topper ben echt blij met hem en oleguer viel ook aardig in vond urby (alweer)slecht spelen
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:51 schreef freakie het volgende:
Tsja zo kunnen we suarez ook afbranden..
Als je 3/4 kansen krijgt creert als aanvaller, dan speel je inderdaad een slechte wedstrijd, daar wordt je uiteindelijk op afgerekend toch??
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Beste remco.. Ik zeg helemaal niks over suarez maar de zeeuw wordt bekritiseert in dit topic.. dan zeg ik dan kan je ook suarez afbranden.. vond je juist alle twee goed.. beter lezen.. Zou ff zegge waarom ik dat dan zeg als suarez van de kansen er 1 had gescoord had hij ajax laten winnen..
bahbah
 bahbah - zondag 31 januari 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 14:32 schreef MUFC het volgende:
Ik keek net Feyenoord - Ajax en vond dat de Zeeuw geen goede indruk maakte. Sterkte nog, hij had veel balverlies en zat niet goed in de wedstrijd. Wat vonden jullie van Demy?
de zeeuw speelde prima,het hele middenveld speelde prima...alleen terug als het kon,en anders vonden ze toch een oplossing vooruit....dus ook de zeeuw.....zaten fel op de bal,weinig ruimte.....
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:16 schreef freakie het volgende:
Beste remco.. Ik zeg helemaal niks over suarez maar de zeeuw wordt bekritiseert in dit topic.. dan zeg ik dan kan je ook suarez afbranden.. vond je juist alle twee goed.. beter lezen.. Zou ff zegge waarom ik dat dan zeg als suarez van de kansen er 1 had gescoord had hij ajax laten winnen..
Ik geef je juist gelijk over het feit dat suarez dan ook afgebrand mag worden.
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 15:32   quote  deeplink  
Nee oke dan begreep ik jou verkeert:P
bahbah
 bahbah - zondag 31 januari 2010 - 15:34   quote  deeplink  
jullie hoeven helemaal niemand af te branden.....ze speelden volwassen en spelen door een fout van stekelenburg gelijk.....en voordat iemand nu het opneemt voor stelenburg,als je je doel uitkomt moet je de bal hebben,simpel.....
remco k
 remco k - zondag 31 januari 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 15:34 schreef bahbah het volgende:
jullie hoeven helemaal niemand af te branden.....ze speelden volwassen en spelen door een fout van stekelenburg gelijk.....en voordat iemand nu het opneemt voor stelenburg,als je je doel uitkomt moet je de bal hebben,simpel.....
I rest my case!!!
jef24
 jef24 - zondag 31 januari 2010 - 15:45   quote  deeplink  
vond hem juist heel sterk spelen. wel balverlies, maar dan 9 van de 10 in een moeilijke situatie of in de drukte. voorin lag weer het probleem. suarez had meer gebruik moeten maken van de vrij! rommedahl en pantalic zijn gewoon niet goed genoeg!
Pietje
 Pietje - zondag 31 januari 2010 - 15:48   quote  deeplink  
Ontopic: Demy de Zeeuw is onomstreden!!
bahbah
 bahbah - zondag 31 januari 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Scheidsrechter Pieter Vink (foto) erkende na afloop van Feyenoord - Ajax (1-1) dat hij de bal op de stip had moeten leggen nadat Luis Suarez in de tweede helft gevloerd werd in het Rotterdamse zestienmetergebied.

'Nu ik de beelden terugzie ben ik van mening dat ik een strafschop had kunnen of moeten geven,' reageerde Vink voor de camera's van Eredivisie Live. 'Dat is even slikken, want het was een mooie Klassieker waar veel in zat.'
das lekker.....:(
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 31 januari 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Natuurlijk was het een penalty...ik vond de commentator van eredivisielive lachwekkend hoe hij er, zelfs na de herhaling, omheen zat te draaien...

Ik vond de tegentreffer meer de schuld van Emanuelson en niet zozeer van Stekelenburg. Hij had een paar uitstekende reddingen in een fase dat Feyenoord sterker dan Ajax was. Dat mag ook wel gezegd worden.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 18:12 schreef PSVMocro het volgende:
Natuurlijk was het een penalty...ik vond de commentator van eredivisielive lachwekkend hoe hij er, zelfs na de herhaling, omheen zat te draaien...

Ik vond de tegentreffer meer de schuld van Emanuelson en niet zozeer van Stekelenburg. Hij had een paar uitstekende reddingen in een fase dat Feyenoord sterker dan Ajax was. Dat mag ook wel gezegd worden.
mee eens mocro.
maar we moeten natuurlijk niet een niet gegeven penalty als als excuus gebruiken.
in elke wedstrijd gebeurd weleens wat en vaak aan twee kanten.
en soms zit het tegen en soms zit het mee.
alleen de uitleg van vink dat hij suares niet op zijn verleden beoordeeld vond ik onzin.
daarvoor maakt hij teveel missers van dit soort voor.
persoonlijk vond ik dat feyenoord meer balbezit had maar meeste gevaar kwam toch van ajax.
getuigt aantal corners die ajax kreeg wel van.
maar het gaat er om wie scoort en beide hadden die mogelijkheden maar verzuimde dat.
dus kan met deze uitslag wel leven.
ik heb een spannende en mooie wedstrijd gezien.
objectieve
 objectieve - zondag 31 januari 2010 - 18:56   quote  deeplink  
jammer dat je mening hier verwijderd wordt als het niet in jullie straatje past.
Mijn mening is dat de zeeuw een jankert is, waarschijnlijk aangestoken door stekelenburg en suarez die ook continu tegenstanders kaarten proberen aan te smeren.
Pim
 Pim - zondag 31 januari 2010 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 18:56 schreef objectieve het volgende:
jammer dat je mening hier verwijderd wordt als het niet in jullie straatje past.
Mijn mening is dat de zeeuw een jankert is, waarschijnlijk aangestoken door stekelenburg en suarez die ook continu tegenstanders kaarten proberen aan te smeren.
jij bent een jankerd als je het er per se nog een keer op moet zetten. sukkeltje;)

edit: je doet je naam geen eer aan, want er klopt geen zak van...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door Pim --
objectieve
 objectieve - zondag 31 januari 2010 - 19:25   quote  deeplink  
JIJ vindt dat er geen zak van klopt pimmetje, ik kan je vertellen da ik bij de wedstrijd bent geweest als neutrale supporter.
Ik heb genoten van het voetbal maar tevens mateloos hebben zitten ergeren aan die jankerds van ajax die continu lopen vragen om kaarten.
De laatste twee wedstrijden had dat succes, alleen vanmiddag niet.
Pim
 Pim - zondag 31 januari 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 19:25 schreef objectieve het volgende:
JIJ vindt dat er geen zak van klopt pimmetje, ik kan je vertellen da ik bij de wedstrijd bent geweest als neutrale supporter.
Ik heb genoten van het voetbal maar tevens mateloos hebben zitten ergeren aan die jankerds van ajax die continu lopen vragen om kaarten.
De laatste twee wedstrijden had dat succes, alleen vanmiddag niet.
haha grote grapjas ben je. misschien dat ik je de volgende keer tegen kan komen bij een cabaretfestival;). vink floot vandaag in het voordeel van feyenoord... dat kan een keer gebeuren, maar ik heb geen enkele ajacied zien zeuren om een kaart en ook ik heb de hele wedstrijd gezien... maar sukkeltjes als jij zijn altijd anti-ajax en kunnen beter opdonderen van dit forum
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 31 januari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
punt
objectieve
 objectieve - zondag 31 januari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Ik denk niet dat jij in het stadion bent geweest snurker, ajaxsupporters waren niet welkom, jammer trouwens.
Maar op tv laten ze dit soort dingen meestal niet zien.
Maar ik ben niet antie ajax, alleen antie jankerds, en vanaf nu oook antie pimmetje.
Whahaha donder dan zelf op als je hier niet tegen kunt.
objectieve
 objectieve - zondag 31 januari 2010 - 19:44   quote  deeplink  
SOORY JOHNNY . PUNT
SanderS
 SanderS - zondag 31 januari 2010 - 19:45   quote  deeplink  
De zeeuw speelde best aardig, al vond ik het zeker niet zijn beste wedstrijd.
De tegengoal is moeilijk te bepalen wie zijn fout het is. Stekelenburg komt zijn doel uit en moet zich dan duidelijk laten horen. Wanneer Urby dat toch de bal speeld is het Urby zijn fout. Als Urby niets gehoord heeft kan je het Urby ook niet kwalijk nemen. Denk dat het ook komt doordat je elkaar misschien niet zo goed hoord in zo een kolkende Kuip. Wat Vink betreft vind ik dat hij wel erg vaak kleine overtredingen van Ajax tegen floot waar hij ze bij 010 door liet spelen. Jammerz
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 31 januari 2010 - 19:46   quote  deeplink  
de zeeuw speelde inderdaad niet zijn beste wedstijd maar , een assist en een mooie pegel in de laatste minuut waren zijn hoogte punten en dus belangrijk voor ajax en dat bewijst zijn klasse voor AJAX

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door luis_suarez 16 --
Pim
 Pim - zondag 31 januari 2010 - 19:47   quote  deeplink  
als je antipimmetje bent dan donder jij toch maar lekker op, je hoort hier toch niet
freakie
 freakie - zondag 31 januari 2010 - 19:49   quote  deeplink  
welke jankerts? hahaha inderdaad op tv zie je niet alles bal op de paal van suarez.. maaree tsja objectieve miss moet je wat objectiever worden? Suarez kaart aannaaien t was gewoon een penalty, tomasson is een kaarten naaier.. en zag net nog op tv dat ee beste feyenoorder ging liggen en heeel erg pijn had.. belagelijk..
SanderS
 SanderS - zondag 31 januari 2010 - 19:52   quote  deeplink  
De Zeeuw is zeker belangrijk voor Ajax!! Ben zeker blij dat hij er is!
alibabba
 alibabba - zondag 31 januari 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Demy de Zeeuw is een prima speler voor Ajax, maar niet een echte topper. Vandaag speelde hij naar behoren, zoals het hele middenveld van AJAX deed.
bully
 bully - zondag 31 januari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 januari 2010 - 18:56 schreef objectieve het volgende:
sorry objectieve maar jou naam heb je zeker verkeerd uitgezocht.
en uit jou opmerkingen blijkt wel dat jij zeker geen neutrale supporter bent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Demy de Zeeuw

0.0055229