|
|
Xapter
|
|
|
Ik pleit ervoor dat we het fotospel terug krijgen laatste 6 posts gewoon verwijderen en normaal door gaan!
anti-slotje dan maar boudewijn? *lacht lief* |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja.. We waren goed begonnen ;-) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
handtekeningenactie en bij boudewijn inzamelen... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hier heb je die van mij:
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
waarom krijg ik een trojan alert als ik je "handtekening" probeer te openen? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hier heb je mijn handtekening....
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eejh Randwijkie ,en de hele wedstrijd voor Jumper z`n neus gesprongen? ;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
zag wel een dikke man met dito baard... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
maar misschien kom ik m volgende week wel weer tegen, heb namelijk twee Feyenoord-kaarten gewonnen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: uuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............geen idee, maar ik zie 'mijn' handtekening ook niet meer;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 20:45 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:maar misschien kom ik m volgende week wel weer tegen, heb namelijk twee Feyenoord-kaarten gewonnen! Dus weer onder toezicht van een Ajacied naar de KUIP????:) PS jij wint nog wel eens iets he.... Ik heb trouwens ook 2 vip kaarten gewonnen voor tegen Fietesse.. Ik heb ze maar kado gegeven aan mijn neef en vrouw hebben zij ook wat... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus weer onder toezicht van een Ajacied naar de KUIP????:) PS jij wint nog wel eens iets he.... Ik heb trouwens ook 2 vip kaarten gewonnen voor tegen Fietesse.. Ik heb ze maar kado gegeven aan mijn neef en vrouw hebben zij ook wat... Je bent een goed mens Leon. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee waarschijnlijk gewoon standaard tegen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus weer onder toezicht van een Ajacied naar de KUIP????:) PS jij wint nog wel eens iets he.... Ik heb trouwens ook 2 vip kaarten gewonnen voor tegen Fietesse.. Ik heb ze maar kado gegeven aan mijn neef en vrouw hebben zij ook wat... hahahahahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
mis nog steeds me avatar.. had hem 11 jan ingeleverd! ga je zo met je trouwe klanten om boudewijn? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
oké.............maar wat moet de volgende worden dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: Zei iemand daar deurwaarder?
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
begint idd een standaard issue te worden bij de hedendaagse allochtoon hehe |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ach ik heb tijden gehad dat ik de koffie maar klaar liet staan voor ze... |
|
|
|