|
|
Johnnyafca
|
|
|
NEE risico niet nemen met sukkie.. dat lijkt me niet verstandig. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Waarom speelt Lindgren in godsnaam niet? Er was geen aanleiding om hem te wisselen en een extra mannetje op het middenveld kunnen we wel gebruiken. Linksvoor hou je open waar Urby in kan duiken en Suarez laat je in de buurt van Pantelic spelen voor de ondersteuning. Na 15 minuten loopt Lindgren al weer warm. Hoe in de war kun je raken als speler. Eerst Anita en nu Lindgren. Van het geval Kennedy heeft men NIETS GELEERD, want Kennedy is voer voor een PSYCHIATER. Zo kun je NOOIT BOUWEN. BOUWEN???????????? We zijn aan het AFTAKELEN.................. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: De Jong doet STINKEND ZIJN BEST en is een voorbeeld voor het hele elftal. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
jonge jonge jonge wat een wedstrijd |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ook het kokketeren met nieuwe spelers maken degene die nu spelen ONZEKER en ONSTABIEL. Het is zo klaar als een klontje, maar IEDEREEN BIJ AJAX FAALT EN IS IN DE WAR. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
DIE DE ZEEUW MAG WEL FF WISSELEN!!!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
balaanname...les 1 bij de fjes |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
standaard aanval, de zeeuw met een lange bal.. bal wordt onderschept en zo gaan we maar door. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
hahhaha...strafschop.....ja de fauw deed wel raar met zijn been,en het doet er niet toe of suarez bij de bal kon.....tja...... |
|
|
|
|
vatos
|
|
|
Mazzelpikkies ,Suarez de komiek....altijd de scheids tegen ons......jaja is te zien schwalbeKONING!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
niks bedoel, komt door frustratie |
|
|
|
|
vatos
|
|
|
Wat is het weer dramatisch!!!!!!!!!!WEEEEEEEEEEEER En door een schwalbe winnen..NOOIT MEER ZUEREN HE! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
oleguer speelt aardig de laatste 1,5 wedstrijd,, alstie zo doorgaat moet ik nog maar zien dat alderweireld hem uit de basis speelt! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ik hoop dat ze volgende week tegen juve beter spelen, ik moet uit een van de zuidelijkste provincies van nederland komen, en heb een aardig prijsje betaald.. so come on guys |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: omdat ajax vandaag 1 x de scheids mee heeft?? afgelopen week tegen feijenoord al weer vergeten zeker?? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] omdat ajax vandaag 1 x de scheids mee heeft?? afgelopen week tegen feijenoord al weer vergeten zeker?? idd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: sorry, maar de Jong is qua positie spel en inzet 1 van de betere spelers op het veld. hij wordt constant op de verkeerde momenten ingespeeld en krijgt daardoor de bal vaak achter zich..... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
hahahaha die suk.. die had nog geen bal geraakt. toch lekker zo'n 4-0 |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
de fauw is een jankert zeg allemachtig,
wij zijn roda klein clubje... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
de fauw "iemand gaat suarez een doodschop geven" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik snap er helemaal niks van, Suarez speelt een draak van een eerste helft en een deel van de 2e helft , na de tweede penalty speelt hij een fantastische 25 minuten, HEEL APART... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: beter luisteren, hij zei dat het hem niet zou verbazen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat een verschil van inzet tussen de 1e en 2e helft, dat zet toch te denken. Hoe kan het toch in godsnaam dat je zo aan de wedstrijd begint in de wetenschap dat je 9 punten achterstaat? Scheidsrechter was duidelijk beinvloed door commotie laatste dagen en Roda kreeg daardoor tikken. Suarez mogen we nooit meer bekritiseren, want hij is goud waard voor AJAX. Suarez oh oh, Suarez oh oh oh................ |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: wat een uitspraak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: dus.. hij zegt dat het zou kunnen.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja maar hoe kom je bij zo een uitspraak dan? denk daar maar eens over na!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
wanneer zei hij dat? en wat gebeurde er tijdens de 2e strafschop waarbij die man van de staf van roda weg moest? bij mij viel de wedstrijd toen weg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: ghehe mijn gevoel was goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 22:12 schreef alibabba het volgende:Wat een verschil van inzet tussen de 1e en 2e helft, dat zet toch te denken. Hoe kan het toch in godsnaam dat je zo aan de wedstrijd begint in de wetenschap dat je 9 punten achterstaat? Scheidsrechter was duidelijk beinvloed door commotie laatste dagen en Roda kreeg daardoor tikken. Suarez mogen we nooit meer bekritiseren, want hij is goud waard voor AJAX. Suarez oh oh, Suarez oh oh oh................ inderdaad goud waard, maar als je ziet hoe verschrikkelijk slecht hij de eerste 60 minuten speelt, dat is toch niet normaal.
eens te meer bewijzen de scheidsrechters in NL makkelijk beinvloedbaar te zijn, wederom ligt de nadruk na afloop van de wedstrijd weer bij de schedsrechter en grensrechters, deze fluiten in 1 helft 4/5 keer verkeerd voor buitenspel, en dit waren niet bepaald twijfelgevallen, dit was trouwens zowel in het nadeel van ajax als van roda. Hij behoort Suarez gewoon een gele kaart te geven voor het doorspelen na een fluitsignaal en ziet het volledig verkeerd bij de 1e penalty.. Het maakt totaal niet uit om welke scheidrechter het gaat maar als er van te voren over de scheidsrechters wordt gepraat, dan is de wedstrijd beinvloed, zie de uitwedstrijden bij psv en feijenoord, en vandaag de thuiswedstrijd tegen roda. tevens zijn er genoeg voorbeelden te noemen bij andere clubs waarbij de scheidsrechters zeker beinvloed lijken van te voren... HIER MOET NU EENS IETS AAN GEDAAN WORDEN... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
er moet ook gewoon video analyse komen net als bij tennis! Dit kan toch niet in 2010 |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ach zo word je eens benadeeld en zo word je eens bevoordeeld........ |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zolang Uilenberg met de scepter zwaait, wordt het alleen maar slechter. In het stresshok van Jaap moeten ze eens stiekem afluisterapparatuur laten bouwen, God weet wat daar allemaal bekokstooft word. Het is natuurlijk ook een enorme blunder om Nijhuis voor deze wedstrijd aan te stellen, want objectiviteit vanuit zijn kant is er nimmer geweest. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee was helemaal niet verkeert gezien bij de eerste penalty man.. Maar ik luister radio dus ik zie t zo ook.. Voor doorspelen van suarez geel geven vindt ik persoonlijk beetje belagelijk.. zowiezo vind ik die kaarten belagelijk.. Maar remco die penalty was door de radio gezegt terecht.. maar ik heb t niet gezien.. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
Godver zeg trots ja ,op deze manier winnen ,nee echt niet. punten zijn in de pocket ,meer ook echt niet ,die scheids had NIET moeten fluiten wij JIJ AJAX ,mag niet zo winnen ,als het al op de psv toer moet dan is het einde zoek eerste helft een aanfluiting ,tweede iets beter 'luis deed weer wat die moest doen als de rest van het veld maar 10 procent van de luis drive had ,hadden we goden op het veld nu is het inderdaad de Suarez show :( zal wel weer teksten als zeikers en hoongeluiden krijgen maar schijt aan ,ik ben realist ! DIt is niet nodig ,zo jammer want er is maar een club ! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha ja joh die uilenberg!! gewoon Dick Jol als hoofd aanstellen een een camera systeem inbouwen dat iedere club 1x per wedstrijd mag raadplegen. En de als club het goed heeft blijft dit moment staan. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 18:29 schreef bahbah het volgende:Martin Jol roept het al een tijdje, maar nu is het dan ook écht zo ver: Ajax heeft (op papier) alle lastige uitduels gespeeld. De Amsterdammers gingen op bezoek bij de bovenste twaalf teams. De algehele opinie in Nederland is dat Ajax het kampioenschap kan vergeten. De achterstand op koplopers PSV en FC Twente is immers negen punten. Maar is de Amsterdamse ploeg wel zo kansloos? Jol en Co hebben na de uitwedstrijd tegen Feyenoord (1-1) de hele top-12 van de Eredivisie al bezocht. Wat rest zijn uitwedstrijden bij sc Heerenveen, Sparta Rotterdam, NEC, ADO Den Haag, Willem II en RKC Waalwijk. Bovendien ontmoet Ajax zondag in eigen huis FC Twente, dat negen punten los staat, en komt ook PSV nog op bezoek in de Arena. De lijstaanvoerders spelen ook nog eens tegen elkaar in Eindhoven. 4-0 suarez 2x pantelic 1x de zeeuw 1x...en goed opletten dat die tukker geen kaarten aansmeerd....... ik had m goed he????JAJAJAJAJAJA..... dus ajax-twente 3-1 word m ook..... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Als Suarez de scherpte weer terug heeft dankzij gisteren dan kijk ik uit naar Twente... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
sc00b
|
|
|
Nou ik heb me deze wedstrijd eens bekeken. Sorry maar toch wel beschamend wil ik het noemen dat Ajax op deze manier kan winnen van Roda. Wanneer deze wedstrijd niet werd "gefraudeerd" denk ik dat we een heel andere wedstrijd hadden gezien en dat het eerder 0-4 was geweest. Bedankt Suarez en Bas Nijhuis. Ik verwijt jullie niks maar ik hoop toch dat dit soort blunders niet vaker worden gemaakt want hierdoor wordt het voetbalspelletje er niet leuker op. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 18:41 schreef sc00b het volgende:Nou ik heb me deze wedstrijd eens bekeken. Sorry maar toch wel beschamend wil ik het noemen dat Ajax op deze manier kan winnen van Roda. Wanneer deze wedstrijd niet werd "gefraudeerd" denk ik dat we een heel andere wedstrijd hadden gezien en dat het eerder 0-4 was geweest. Bedankt Suarez en Bas Nijhuis. Ik verwijt jullie niks maar ik hoop toch dat dit soort blunders niet vaker worden gemaakt want hierdoor wordt het voetbalspelletje er niet leuker op. Boehoe |
|
|
|