|
|
qwerto
|
|
|
Waarom is het commentaar bijd e wedstrijden hier in Nederland zo duff als de tering tewijl ze er in landen als spanje en italie een Feestje van maken :S
Als hier in nederland gescoord word is het : Ja dat is een zeer mooie goal van Cisse (voorbeeld)
het spaanse commentaar op exact dezelfde goal: GOALLLLLLL Cissé Goalllllll cissé en dat dan nog een minuut door
We mogen hier in nederland wel eens wat blijer zijn met goals !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Omdat cisse zo zuinig is met doeplunten. Daarom. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Engels commentaar het beste |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
daarom kijk ik voetbal altijd met mexicaanse commentator. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
omdat de commentator bij eredivisielive (ouwe vent denk ik) onwijs saai is, wrm zetten ze die van radio rijnmond niet bij eredivisielive :P (zijn naam weet ik effe niet) Die is altijd heel erg in de wedstrijd bezig: die zegt ook zo van GOAAAAAAAALLLLLL!!!!
(hoe heet tie :P) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR
|
|
|
nee die volgens mij niet, het is een andere.. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
ik weet het:P jan-dirk stoute, die heeft zo goed commentaar!
:D |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hans vond ik persoonlijk beter,maar Jan-Dirk is niet verkeerd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik vind het wel prettig dat rustige zorgvuldige commentaar, dat gebler de hele tijd |
|
|
|
|
bram
|
|
|
vond het commentaar van Genee wel goed bij psv-feyenoord |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het heet ook verslaggever ipv commentator of commentaar geven, is negatief. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2010 - 21:43 schreef qwerto het volgende:Waarom is het commentaar bijd e wedstrijden hier in Nederland zo duff als de tering tewijl ze er in landen als spanje en italie een Feestje van maken :S Als hier in nederland gescoord word is het : Ja dat is een zeer mooie goal van Cisse (voorbeeld) het spaanse commentaar op exact dezelfde goal: GOALLLLLLL Cissé Goalllllll cissé en dat dan nog een minuut door We mogen hier in nederland wel eens wat blijer zijn met goals ! Zijn we ook, alleen gedragen de verslaggevers zich hier normaal, al die flauwekul... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: klopt idd, niet dat slappe gelul de hele tijd |
|
|
|