BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het scheidsrechterskorps.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 19:57 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Ik merk alleen op dat er nergens zoveel gezeurd wordt over scheidsrechters als door ajax supporters.

Verder zijn de voorbeelden die ik noem van dit seizoen.

Als effectieve speeltijd geen regel is dan hoeft er ook nooit tijd bijgetrokken worden.

verder vraag ik me af als de scheidsrechter beslist had in bovenstaande wedstrijden zoals jij gewild had of de wedstrijden inderdaad de winnaar of verliezer gekregen zou hebben die jij nu noemt. Het wedstrijd verloop zou anders geweest zijn,of de uitslag anders geweest zou zijn zal niemand ooit weten. Dus je hele op tel som is gebaseerd op ALS.
de optelsom is inderdaad gebasseerd op als, maar feit is wel dat het fouten zijn geweest die de wedstrijden beinvloeden en dus de competitie, ik zeg ook niet dat wij de enige zijn die de scheids tegen heeft gehad, clubs als nec, nac en ook az hebben hem heel vaak tegen. Het gaat hier nogmaals dus niet over ajax maar scheidsrechters in het algemeen.
Jij roept trouwens dat wij vaak klagen maar heb je weleens op de feijenoord forums gekeken in den lande, daar wordt na iedere beslissing van de scheidrechters gezeken.
voetballer55
 voetballer55 - zondag 14 februari 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

de optelsom is inderdaad gebasseerd op als, maar feit is wel dat het fouten zijn geweest die de wedstrijden beinvloeden en dus de competitie, ik zeg ook niet dat wij de enige zijn die de scheids tegen heeft gehad, clubs als nec, nac en ook az hebben hem heel vaak tegen. Het gaat hier nogmaals dus niet over ajax maar scheidsrechters in het algemeen.
Jij roept trouwens dat wij vaak klagen maar heb je weleens op de feijenoord forums gekeken in den lande, daar wordt na iedere beslissing van de scheidrechters gezeken.
Het is toch zo dat elke beslissing van invloed is op een wedstrijd en dus op het verloop van de competitie. Dat geldt voor beslissingen van scheidsrechters maar ook van spelers en trainers. Ook die maken fouten en ook daardoor worden wedstrijden verloren. ik ben dus van mening dat je het niet allemaal op scheidsrechters af kunt schuiven. Zoals ik al meer aangegeven heb het hoort allemaal bij het spelletje.

voor de objectiviteit zal ik ook de feyenoord forums kritischer volgen.Als je gelijk hebt zal ik het je laten weten.
Voor alle duidelijkheid ik heb ik ook gestoord aan Mario Been omdat hij scheidsrechters ter discussie stelde.
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 22:07 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Het is toch zo dat elke beslissing van invloed is op een wedstrijd en dus op het verloop van de competitie. Dat geldt voor beslissingen van scheidsrechters maar ook van spelers en trainers. Ook die maken fouten en ook daardoor worden wedstrijden verloren. ik ben dus van mening dat je het niet allemaal op scheidsrechters af kunt schuiven. Zoals ik al meer aangegeven heb het hoort allemaal bij het spelletje.

voor de objectiviteit zal ik ook de feyenoord forums kritischer volgen.Als je gelijk hebt zal ik het je laten weten.
Voor alle duidelijkheid ik heb ik ook gestoord aan Mario Been omdat hij scheidsrechters ter discussie stelde.
Fouten van spelers en coaches zijn alleen van invloed op de eigen club niet op een andere club, fouten van scheidsrechters bij eigen wedstrijden en die van concurrenten hebben invloed op jou ploeg, dat mag niet het geval zijn.

Iedereen maakt fouten, dat snap ik sinds een aantal maanden is het echt heel erg overdreven met de fouten van het korps, ook veel meer dan normaal en dat is niet goed, het is niet voor niks zo dat wij erg slecht vertegenwoordigt zijn met de scheidsrechters in europa..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
bossen herenveen Ajax.. trap op de enkel van Pante staat er 2M vandaar en was DUIDELIJK zichbaar.. en doet niks.. en het gebeurt niet alleen bij ajax.. elke wedstrijd betrap ik scheidsrechters op fouten.. zoveel mag NIET gebeuren !
freakie
 freakie - dinsdag 16 februari 2010 - 16:55   quote  deeplink  
voetballer55 Het VALT JOU op dat AJAX SUPPORTERS zo zeuren over scheidsrechters.. Ik zie nu ook op tv veel vaker dat ze het er over hebben en dat zijn toch egt veelal de psvers.. ik wil niet zeggen dat zij zeuren.. helemaalniet maar t wil wel zegge dat het iedereen opvalt.. je kan niet zegge dat het jou niet ooit door je hooft is geschoten dit jaar.. scheids van nu zijn egt veel te slecht zelf in het buitenland merken ze het..
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 15:42   quote  deeplink  
moet weer toegeven weer slecht gefloten op bepalende momenten..
voetballer55
 voetballer55 - maandag 22 februari 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 16:55 schreef freakie het volgende:
voetballer55 Het VALT JOU op dat AJAX SUPPORTERS zo zeuren over scheidsrechters.. Ik zie nu ook op tv veel vaker dat ze het er over hebben en dat zijn toch egt veelal de psvers.. ik wil niet zeggen dat zij zeuren.. helemaalniet maar t wil wel zegge dat het iedereen opvalt.. je kan niet zegge dat het jou niet ooit door je hooft is geschoten dit jaar.. scheids van nu zijn egt veel te slecht zelf in het buitenland merken ze het..
natuurlijk zie ik dat er fouten gemaakt worden. Natuurlijk wind ik me daar tijdens de wedstrijd over op. Maar na afloop is het over. Wedstrijd gespeeld.En ook in het buitenland worden fouten gemaakt. We zullen tijdens het wk zien wat de scheidsrechters daar doen.
freakie
 freakie - maandag 22 februari 2010 - 19:23   quote  deeplink  
waarschijnlijk fluiten er dan niet zoveel van nederland.. waarrom? omdat nederlandse scheids niet al te goede reputatie hebben.. en bij mij is t dan ook wel over maar waarom moet JIJ ons vertelle dat we er niet mee bezig mogen zijn er word gewoon genaait elke wedstrijd(niet alleen bij ajax maar ook bij andere teams..)
dege
 dege - maandag 22 februari 2010 - 19:54   quote  deeplink  
het moge duidelijk zijn dat het huidige scheidsrechterskorp ontzettend veel fouten maakt en inderdaad, op het WK zal er niet veel aanwezigheid zijn van Nederlandse arbiters en naar mijn mening, terecht.
Afcabz
 Afcabz - maandag 22 februari 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 19:57 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Ik merk alleen op dat er nergens zoveel gezeurd wordt over scheidsrechters als door ajax supporters.

Verder zijn de voorbeelden die ik noem van dit seizoen.

Als effectieve speeltijd geen regel is dan hoeft er ook nooit tijd bijgetrokken worden.

verder vraag ik me af als de scheidsrechter beslist had in bovenstaande wedstrijden zoals jij gewild had of de wedstrijden inderdaad de winnaar of verliezer gekregen zou hebben die jij nu noemt. Het wedstrijd verloop zou anders geweest zijn,of de uitslag anders geweest zou zijn zal niemand ooit weten. Dus je hele op tel som is gebaseerd op ALS.
onzin ,het is gewoon een feit dat er teveel fouten worden gemaakt in de arbitrage
http://lmgtfy.com/?q=eredivisie%20arbitrage%20fouten

wat vond je van de Arbiter Nijhuis dan afgelopen weekeind
die RKC Waalwijk, even flink naait?@
en na afloop roepen ja ik zat fout.
hoeveel lopen er op en rond dat veld voor de arbitrage ?.
juist en dan nog zulke fouten maken ,nee vriend ,er zijn flinke fouten gemaakt
en dat klopt niet. en het gebeurt te vaak ,
en dat heeft geen flikker te maken met zeuren als ajax supporter
het is een constatering ,en dat is heel wat anders ,

maar natuurlijk het feit ,dat je het vaker hoort van Ajax supporter ,
tja dat kan ,tis nu eenmaal de grootste club met meeste aanhang ;)
Afcabz
 Afcabz - maandag 22 februari 2010 - 20:36   quote  deeplink  
:
browser bokte
dubbelpost
sry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door Afcabz --
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2010 - 20:55   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/?q=node/9144

Lekker rechtlijnig weer de scheidsrechters en knvb. Misschien moet je dat eens zijn in de wedstrijden en schorsingen. Lurling krijgt 3 wedstrijden voor een halve rode kaart terwijl dei mongool van groningen ook 3 wedstrijden krijgt voor die aanslag die hij pleegt, zelfs de overtreding die Fer maakt in de wedstrijd afgelopen zondag was zwaarder als die van Lurling en daar wordt niet eens een onderzoek voor ingesteld
alibabba
 alibabba - maandag 22 februari 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Alibabba schijt op het schIJtsrechterskorps....... Ongelofelijke sufferds, die meer slapen dan ze wakker zijn..... Ik heb wel respect voor de scheidsrechters en het scheidsrechtersvak, maar laat ze daar dan ook goed naar handelen. Jaap ( Is Om Te H ) Uilenberg blijft maar in zijn stress-stoel zitten en hij is degene die consequenties moet trekken. Een werknemer kan alleen functioneren wanneer de baas boven hem uit het juiste vaatje tapt.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2010 - 21:37   quote  deeplink  
niet gezond meer hoe het er in nederland aan toe gaat, ik ben benieuwd wat de knvb doet tegen dat wat er op de feijenoord schijnt te staan met betrekking tot het gebruik van de woorden kanker endergelijk, ik denk persoonlijk dat ze er niks aan doen, de site die VI trouwens aangeeft is momenteel niet beschikbaar..
voetballer55
 voetballer55 - maandag 22 februari 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 20:55 schreef remco k het volgende:
http://ajax1.nl/?q=node/9144

Lekker rechtlijnig weer de scheidsrechters en knvb. Misschien moet je dat eens zijn in de wedstrijden en schorsingen. Lurling krijgt 3 wedstrijden voor een halve rode kaart terwijl dei mongool van groningen ook 3 wedstrijden krijgt voor die aanslag die hij pleegt, zelfs de overtreding die Fer maakt in de wedstrijd afgelopen zondag was zwaarder als die van Lurling en daar wordt niet eens een onderzoek voor ingesteld
volgens mij kreeg hij een gele kaart. Dus de scheidsrechter heeft het gezien en beoordeeld. Gebeurd wel meer. v.d. Wiel bij HeerenveenSeuraz in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Een scheidsrechter ziet iets of niet en beoordeeld. Achteraf is het na het zien tv beelden gemakkelijk roepen dat het verkeerd was. Over tv beelden ook dan kan er nog verschil van mening bestaan over wel of geen overtreding. En wil een scheidsrechter echt verkeerd kijk dan even naar de boksbeelden van de bokswedstrijd tussen Roy Jones jr en Park si hun. Daar gaan dus drie jury leden de fout in;-)
alibabba
 alibabba - maandag 22 februari 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 20:55 schreef alibabba het volgende:
Alibabba schijt op het schIJtsrechterskorps....... Ongelofelijke sufferds, die meer slapen dan ze wakker zijn..... Ik heb wel respect voor de scheidsrechters en het scheidsrechtersvak, maar laat ze daar dan ook goed naar handelen. Jaap ( Is Om Te H ) Uilenberg haha blijft maar in zijn stress-stoel zitten en hij is degene die consequenties moet trekken. Een werknemer kan alleen functioneren wanneer de baas boven hem uit het juiste vaatje tapt.
Foutje........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door alibabba --
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Het gaat om het feit dat ze zelf vinden alles goed te doen, ik snap ook wel dat er fouten worden gemaakt, waar gewerkt wordt vallen spaanders wordt er wel eens gezegd toch...
Het is alleen een feit dat de scheidsrechters sinds de aanstelling van Uilenberg er niet bepaald op vooruit is gegaan, tevens drukken ze zich erg slecht uit in de pers en houden ze elkaar constant de hand boven het hoofd.
Ik zit op dit topic ook helemaal niet te zeuren over het feit ajax al dan niet onrecht is aangedaan door de scheidsrechters, echt daar gaat het mij niet om.
Het gaat mij om het feit dat de competitie zeker dit seizoen zwaar beinvloed wordt door het "Korps" en dat het fouten zijn die niet gemaakt mogen worden.
Neem als een heel klein voorbeeldje Suarez gister, hij staat zeker 2 meter buitenspel in een overzichtelijke situatie en hij mag gewoon door en gaat alleen op de keeper af, dat kan en mag niet gebeuren in het hedendaags topvoetbal..
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 22:15 schreef remco k het volgende:
Het gaat om het feit dat ze zelf vinden alles goed te doen, ik snap ook wel dat er fouten worden gemaakt, waar gewerkt wordt vallen spaanders wordt er wel eens gezegd toch...
Het is alleen een feit dat de scheidsrechters sinds de aanstelling van Uilenberg er niet bepaald op vooruit is gegaan, tevens drukken ze zich erg slecht uit in de pers en houden ze elkaar constant de hand boven het hoofd.
Ik zit op dit topic ook helemaal niet te zeuren over het feit ajax al dan niet onrecht is aangedaan door de scheidsrechters, echt daar gaat het mij niet om.
Het gaat mij om het feit dat de competitie zeker dit seizoen zwaar beinvloed wordt door het "Korps" en dat het fouten zijn die niet gemaakt mogen worden.
Neem als een heel klein voorbeeldje Suarez gister, hij staat zeker 2 meter buitenspel in een overzichtelijke situatie en hij mag gewoon door en gaat alleen op de keeper af, dat kan en mag niet gebeuren in het hedendaags topvoetbal..
Werden die fouten vroeger ook niet gemaakt.

Buitenspel goals: Bekerfinale utrecht- ajax
goals met de hand: Maradonna wk in mexico argentinie-engeland
Bal wel of niet over de lijn: wk finale 1966
onterechte strafschoppen gegeven en terechte niet gegeven.

Ik denk dat je voor elke fout die een scheidsrechter nu maakt je een voorbeeld uit het verleden ernaast kunt leggen. Alleen nu wordt het veel meer benadrukt en aan alle kanten belicht. ik denk dat de scheidsrechters onder steeds grotere druk komen staan. Ze weten dat elke beslissing besproken en bekritiseerd wordt in een van de vele praatprogramma's.

Dan komt de vraag ook weer navoren hoe erg is de stand in de competitie beinvloed door beslissingen van de scheidsrechter.Elke club heeft er nadeel of voordeel van dus maakt het op het eind iets uit?
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Voetballer55 weer als zulke fouten ook gemaakt werden in het buitenland dan hadden ze ook nederlandse scheids toegevoegd bij eufa cup en champions league das nu maar 1tje waar polen en turkije ect er eigenlijk veel meer hebben zelfs voetbal landen waar voetbal niet eens tot het leven hoort.. dat zegt dat de scheids die nu fluiten SLECHT zijn.. dan kan je wel zegge dat er altijd fouten worden gemaakt.. ja die bij frankrijk was ook gelagelijk(van henry) maar dat kan gebeuren.. t is heeel slecht maar dat is 1 incident.. bij nederland zijn het 7 incidenten in 1 wedstrijd.. dus Ja t wordt zo beinvloed ja.. even voorbeeld van psv die hadden moeten hebben verliezen.. die hadden met 2-1 moeten verliezen omdat die pieters een tackel doet in het strafschop gebied.. dat bijinvloed inderdaad veel ja.. dan kan je zegge dat ajax ook weer wat terug krijgt vast.. dan pak ik het voorbeeld van ajax-juventus.. ajax wordt daar genaait en de scheids geeft daar een rode kaart op het einde van de wedstrijd aan een speler van juve.. Voetballer 55 je kan niet elke wedstrijd t zelfde beoordelen.. als de wedstrijd tegen utrecht wordt verknalt door de scheids is dat anders dan dat de scheids fout floot tegen vitesse...
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 09:09 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

Werden die fouten vroeger ook niet gemaakt.

Buitenspel goals: Bekerfinale utrecht- ajax
goals met de hand: Maradonna wk in mexico argentinie-engeland
Bal wel of niet over de lijn: wk finale 1966
onterechte strafschoppen gegeven en terechte niet gegeven.

Ik denk dat je voor elke fout die een scheidsrechter nu maakt je een voorbeeld uit het verleden ernaast kunt leggen. Alleen nu wordt het veel meer benadrukt en aan alle kanten belicht. ik denk dat de scheidsrechters onder steeds grotere druk komen staan. Ze weten dat elke beslissing besproken en bekritiseerd wordt in een van de vele praatprogramma's.

Dan komt de vraag ook weer navoren hoe erg is de stand in de competitie beinvloed door beslissingen van de scheidsrechter.Elke club heeft er nadeel of voordeel van dus maakt het op het eind iets uit?
dit ben ik niet met je eens, zoals ik zelf al aangaf, er worden overal fouten gemaakt inderaad, zowel vroeger als nu, alleen is het nu steeds vaker, het is bijvoorbeeld dit seizoen in mijn ogen ook stukken erger dan afgelopen 2 seizoenen. En niet te vergeten we zitten qua kwaliteit ver onder de rest van Europa en raken steeds verder achterop.
Als je dan gaat kijken hoe en sinds wanneer deze neerwaatse gang is ingezet, dan moet je concluderen dat dit sinds de komst van Uilenberg het geval is en dus vind ik dat hij daar weg moet.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

dit ben ik niet met je eens, zoals ik zelf al aangaf, er worden overal fouten gemaakt inderaad, zowel vroeger als nu, alleen is het nu steeds vaker, het is bijvoorbeeld dit seizoen in mijn ogen ook stukken erger dan afgelopen 2 seizoenen. En niet te vergeten we zitten qua kwaliteit ver onder de rest van Europa en raken steeds verder achterop.
Als je dan gaat kijken hoe en sinds wanneer deze neerwaatse gang is ingezet, dan moet je concluderen dat dit sinds de komst van Uilenberg het geval is en dus vind ik dat hij daar weg moet.
oke ik weet niet of het dit seizoen erger is dan 2 seizoenen geleden. Volgens mij zijn het toch nog veel dezelfde namen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat nu alles veel meer uitgespit wordt.

Maar wie gaan we dan ipl van Uilenberg zetten en hoe gaan we dan met gemaakte fouten om?

Hoe de rest van de europese scheidsrechters is weet ik niet. Ik zie namelijk geen europese wedstrijden de laatste 2 seizoenen;-) Maar de scheidsrechter afgelopen week bij Ajax -juventus was ook niet helemaal foutloos en had ook discutabele beslissingen. Ik denk echter dat de exotische scheidrechters op het wk ook in moeilijkheden komen, het spel gaat volgens mij veel sneller dan ze hun hun thuiscompetitie gewend zijn. Ik denk als we dat volgen dat we misschien wel moet concluderen dat onze scheidsrechters nog niet zo'n belachelijk niveau hebben als er beweerd word.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 12:07 schreef freakie het volgende:
Voetballer55 weer als zulke fouten ook gemaakt werden in het buitenland dan hadden ze ook nederlandse scheids toegevoegd bij eufa cup en champions league das nu maar 1tje waar polen en turkije ect er eigenlijk veel meer hebben zelfs voetbal landen waar voetbal niet eens tot het leven hoort.. dat zegt dat de scheids die nu fluiten SLECHT zijn.. dan kan je wel zegge dat er altijd fouten worden gemaakt.. ja die bij frankrijk was ook gelagelijk(van henry) maar dat kan gebeuren.. t is heeel slecht maar dat is 1 incident.. bij nederland zijn het 7 incidenten in 1 wedstrijd.. dus Ja t wordt zo beinvloed ja.. even voorbeeld van psv die hadden moeten hebben verliezen.. die hadden met 2-1 moeten verliezen omdat die pieters een tackel doet in het strafschop gebied.. dat bijinvloed inderdaad veel ja.. dan kan je zegge dat ajax ook weer wat terug krijgt vast.. dan pak ik het voorbeeld van ajax-juventus.. ajax wordt daar genaait en de scheids geeft daar een rode kaart op het einde van de wedstrijd aan een speler van juve.. Voetballer 55 je kan niet elke wedstrijd t zelfde beoordelen.. als de wedstrijd tegen utrecht wordt verknalt door de scheids is dat anders dan dat de scheids fout floot tegen vitesse...
even wat vragen.

Als de scheidsrechter de strafschop gegeven had was hij er dan ingegaan? er worden ook strafschoppen gemist hoor.

en waarom kan niet elke wedstrijd het zelfde beoordeeld worden? een overtreding is een overtreding of hij nou gemaakt wordt door een speler van Utrecht Ajax Feyenoord Bal op het dak 12 of Juventus. Of is een overtreding van een speler van Ajax in jouw ogen anders dan een overtreding van een speler van Heerenveen?

Verder gaat het over het competitieverloop dus begrijp ik niet goed wat Ajax -juventus er mee te maken heeft?
Maar ik ben wel blij met deze opmerking want dat geeft aan dat het niveau in andere landen ook niet best is.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Nou ik zou t beter formuleren.. zou er tegen utrecht in het nadeel van ajax worden gefloten. we verliezen punten en psv loopt weer uit.. dan kan je zegge dan krijgt zometeen psv ook weer wat tegen maar nee als je deze wedstrijd verliest is dat slecht voor het moraal en dat is niet te verandere.. dat probeer ik ook te zegge met ajax-juventus.. Dat het sneller gaat kan best maar nederlandse scheids worden bekeken en zijn niet goed genoeg gevonden door de eufa..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2010 door freakie --
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
Volgens mij verloor Ajax de wedstrijd eerder door een te slappe instelling dan door het fluiten van de scheidsrechter.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 15:20   quote  deeplink  
tegen utrecht was dat toen inderdaad maar heb t nu over de komende wedstrijd beste voetballer 55
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 15:20 schreef freakie het volgende:
tegen utrecht was dat toen inderdaad maar heb t nu over de komende wedstrijd beste voetballer 55
sorry had ik niet in de gaten.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 15:20 schreef freakie het volgende:
ik wist ook niet dat je in de toekomst kunt kijken.;-)

kunnen we niet samen naar het casino gaan delen we winst.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 15:52   quote  deeplink  
kijk ook niet in de toekomst.. eerst eens lezen.. zeg ik ook tegen de leerlingen in de klas.. die roepen altijd heel veel en lezen niet..
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 15:52 schreef freakie het volgende:
kijk ook niet in de toekomst.. eerst eens lezen.. zeg ik ook tegen de leerlingen in de klas.. die roepen altijd heel veel en lezen niet..
tegen utrecht wordt er in het nadeel van ajax gefloten

Volgens mij heb je dit geschreven.Eerst dacht ik nog dat het over de laatst gespeelde wedstrijd ging,maar je schreef zelf dat het over komende zondag ging.
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Maar voor je helemaal uit je dak gaat ik begrijp wat je bedoelt. Ik zat je nu alleen maar een beetje te stangen. Geintje moet kunnen toch;-)
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 16:25   quote  deeplink  
oo nou sorry beetje snel getypt.. zet er wel als voor.. haha
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
zo is ie beter denk ik.. geintje kan altijd! ben ook niet boos..
De Kenner
 De Kenner - dinsdag 23 februari 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Als Van der Wiel in de uitwedstrijd tegen Twente goed had gedekt had Ruiz nooit kunnen scoren. Het ligt dus niet aan de scheids maar aan onszelf.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 16:51   quote  deeplink  
ag we hebben t ook niet over die wedstrijd..
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
ik kan me een aantal discussie met jou herinneren dat je ook niet al te best aan het lezen was :)
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:41 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:
Als Van der Wiel in de uitwedstrijd tegen Twente goed had gedekt had Ruiz nooit kunnen scoren. Het ligt dus niet aan de scheids maar aan onszelf.
je moet dit topic een beetje beter lezen, VOOR DE LAATSTE KEER DIT TOPIC GAAT NIET OVER AJAX MAAR HET SLECHTE FLUITEN VAN HET KORPS IN NL. mensen halen voorbeelden aan van ajax omdat ze ajaxsupporter zijn, er zijn echter ook 100 voorbeelden te noemen met betrekkening tot andere clubs
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

je moet dit topic een beetje beter lezen, VOOR DE LAATSTE KEER DIT TOPIC GAAT NIET OVER AJAX MAAR HET SLECHTE FLUITEN VAN HET KORPS IN NL. mensen halen voorbeelden aan van ajax omdat ze ajaxsupporter zijn, er zijn echter ook 100 voorbeelden te noemen met betrekkening tot andere clubs
[/quote

volgens mij gaat dit topic over beter lezen;-)
voetballer55
 voetballer55 - dinsdag 23 februari 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 19:27 schreef voetballer55 het volgende:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

[/quote

volgens mij gaat dit topic over beter lezen;-)
sorry Remco maar ik ben je post aan het klooien.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:41 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:
dat vind ik zulke bullshit... waarom moet er altijd iemand de lul zijn dan??
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 23 februari 2010 - 20:25   quote  deeplink  
belachelijk dat knvb telkens weer vor elkaar krijgt om scheids te sturen die partijdig zijn net zoals vink
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 februari 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 20:25 schreef sjakiepakie het volgende:
belachelijk dat knvb telkens weer vor elkaar krijgt om scheids te sturen die partijdig zijn net zoals vink
Het is jou pak(k)ie an Sjakie..............................:P
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 22:16   quote  deeplink  
Zit nu ook weer barcelona te kijken, en de nederlanders maken er weer een zooitje van, in tien seconden tijd wordt er 2 keer opzichtig hands gemaakt in de 16 1 x door barca en 1 x door stuttgart die met de hand de bal van de lijn haalt, 3 minuten later pleegt Lehman zowat een aanslag op Puyol, dit wordt niet eens berispt. echt waardeloos jongens, sorry maar ik kan er niks anders van maken..
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
t is egt dramatisch...
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Zoals hier in de deze wedstrijd bij inter tegen chelsea dat zijn scheidsrechters! Durven geven..
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 21:09 schreef freakie het volgende:
Zoals hier in de deze wedstrijd bij inter tegen chelsea dat zijn scheidsrechters! Durven geven..
ja die spanjaard heeft er schijt aan hoor....die gooit je zo het veld af,al ben je de koning van italie.....
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 21:38   quote  deeplink  
maar het was wel een strafschop voor kalou hoor....dus ook weer niet goed he?
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:53   quote  deeplink  
ja bahbah? denk je? hij ging wel erg makkelijk liggen in een positie waar hij niks meer kon.. heb niet egt het beeld wat de commentator heeft.. hij ziet genoeg en houd het kort..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het scheidsrechterskorps.

0.0061118