|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Suárez steekt middelvinger op naar Feyenoord-fans
De klassieker tussen Feyenoord en Ajax is een wedstrijd dat heel erg leeft bij de supporters en spelers van beide ploegen. Vooral bij Luis Suárez, aanvaller van de Amsterdammers, was dat goed te merken.
De Uruguayaan stak na het doelpunt van de Serviër Marko Pantelic zijn middelvinger op naar de supporters van Feyenoord. Dat deed hij op het moment dat hij Pantelic ging feliciteren met zijn treffer.
Een fotograaf van het ANP maakte er een foto van. De wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax eindigde in een 1-1 gelijkspel. Na de goal van Pantelic maakte Wijnaldum de gelijkmaker voor de Rotterdamse club.
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/44706/surez-steekt-middelvinger-op-naar-feyenoordfans-list
Wat een LUL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 februari 2010 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Suárez is altijd al een klein zielig mannetje geweest en dit blijft ook altijd zo dat zie je maar weer met zijn middelvinger. |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
trouwens nog een lelijke middelvinger ook, nog krommer dan een bannaan |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Nee joh niet tegen ons hij laat zien hoe ver hij hem er bij Jol in krijgt |
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
Lekker belangrijk... Al stak hij zijn hele hand op... Ik vond het toch al een konijn met kk-lelijke oren... Laat hem lekker zijn vinger opsteken... hij krijgt er toch geen schorsing voor... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
je herhaalt je grapje wel in elk topic he heetespringer |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
en hij wordt beter met de post.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ken je maar zien hoe blij ik ben! vrijgevige... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
kevinvy[FR]
|
|
|
Schorsen voor 2 wedstrijden dan staan we 3de |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
And cross your finger and cross your finger
and cross your finger but in your ass |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb ook mn middelvinger naar hem opgestoken. dat zal hem leren.... (ik weet niet of hij het gezien heeft wat randwijk stond voor me met z'n grote hoofd) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gewoon op ze hoofd pissen |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
gewoon op zijn hoofd schijten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: quote: hoe weten jullie wat die neuzen met elkaar in de kleedkamer doen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
eredivisie live hé......... |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Dat kutkonijn heeft fucking een wedstrijd voorwaardelijk gekregen van die aanklager |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
tja is ook aangesteld door de knjb he. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ron jans werd geschorst toen hij dat deed? suarez niet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
stelletje sneue rukkers bij elkaar.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
EEok
|
|
|
un-fucking-believable weer |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar wanneer gebeurd het nu eens een keer???!!!!! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
EEok
|
|
|
quote: haben Sie eine Stunde? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2010 - 19:01 schreef hotjumper het volgende:Ik heb ook mn middelvinger naar hem opgestoken. dat zal hem leren.... (ik weet niet of hij het gezien heeft wat randwijk stond voor me met z'n grote hoofd) hehe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Waarom niet hebt tie gedacht, kan ze een keer vrolijk kijken... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ach, soms ergens anders een proefrit maken kan toch nooit kwaad? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heeft zij die suarez ook op bezoek gehad dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
zelfde maar toch anders..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Ron Jans heeft alleen een berisping gehad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk naar m, die jongen is al zo gestraft... |
|
|
|
|
spetah
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de feyenoordaanhang is begonnen, zij zongen dat de zeeuw een kankermoeder heeft.
Het is algemeen bekend dat de moeder van de zeeuw kanker heeft. Suarez (waar ik zelf een bloedhekel aan heb) wilde op deze manier wraak nemen richting de feyenoordaanhang.
Als dit waar is, ik heb zelf niks gehoord, vind ik het wel oke, van die neus! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb alleen gehoord dat ze een hoer was. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ik heb geen kanker gehoord naar de zeeuw toe.. wel dat ze een hoer was!
Vond het allemaal wel meevallen heb ook maar 1 keer in de wedstrijd iets over de zeeuw gehoord.. was nog kort ook |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: wat kost ze eigenlijk? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: gratis, ze heeft er toch niets meer aan... |
|
|
|
|
vakkie ssss
|
|
|
is maar goed dat er een gracht tussen zat anders was tie zeker op die grote jode neus geslagen. of hij wilde z'n vinger gewoon laten zien die hij net uit de reet van panteniets haalde. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zo, Patrick, weer lekker aan het stoken? Olie op het vuur gooien? En op het Ajax-forum een beetje slijmen?? Geweldig, hoor :-(( On topic: Wat Suarez heeft gedaan, praat ik niet goed, laat ik dat voorop stellen. Aan de andere kant was het maar een reactie in antwoord op alles wat hij (en De Zeeuw) naar zijn hoofd heeft gekregen, en niet alleen maar woorden... Ron Jans heeft destijds alleen maar een berisping gekregen en geen schorsing, dus je bent slecht op de hoogte. Bovendien vind ik dat Jans en Suarez, gezien hun verschillende functies in het bedrijf voetbal anders moeten worden beoordeeld: Suarez is "maar" voetballer terwijl Jans als coach/trainer en derhalve leidinggevend is, een voorbeeldfunctie heeft en als zodanig wel had kunnen worden (moeten) geschorst. Maar ja voetbal en emoties... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 15:16 schreef Pietje het volgende:[..] Zo, Patrick, weer lekker aan het stoken? Olie op het vuur gooien? En op het Ajax-forum een beetje slijmen?? Geweldig, hoor :-(( On topic: Wat Suarez heeft gedaan, praat ik niet goed, laat ik dat voorop stellen. Aan de andere kant was het maar een reactie in antwoord op alles wat hij (en De Zeeuw) naar zijn hoofd heeft gekregen, en niet alleen maar woorden... Ron Jans heeft destijds alleen maar een berisping gekregen en geen schorsing, dus je bent slecht op de hoogte. Bovendien vind ik dat Jans en Suarez, gezien hun verschillende functies in het bedrijf voetbal anders moeten worden beoordeeld: Suarez is "maar" voetballer terwijl Jans als coach/trainer en derhalve leidinggevend is, een voorbeeldfunctie heeft en als zodanig wel had kunnen worden (moeten) geschorst. Maar ja voetbal en emoties... ach, suarez is maar een voetballer, hij verdient maar 2 miljoen euro en Ron Jans 5 ton! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zo bedoelde ik het niet Milo, althans niet uitgedrukt in geld. Ik had het over verantwoordelijkheden. Vandaar dat 'maar' tussen aanhalingstekens stond. Ook schreef ik dat ik e.e.a. niet goed wilde praten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
weet ik pietje! voetballer of trainer je hebt allebei een voorbeeld functie! geen kind wil een trainer zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door Milo -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha. Klopt, Milo! Die verrekte emoties ook, hè? Daar heeft elk mens zo nu en dan last van. |
|
|
|