BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wachten.....pfffffff.....op een dooie mus

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - maandag 01 februari 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Oke de berichtgevingen van (mogelijke) transfers hangen me de keel uit.
De Nos(de neuzen omproep stichting) berichtte dat wanderson zou komen als slory weg ging(lariekoek dus)
En dit is niet de eerste keer, kunnen ze voortaan niet beter berichte wanneer het 100% zeker is dat iemand komt, dat gelul allemaal!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 01 februari 2010 - 19:03   quote  deeplink  
De NOS heeft altijd gelijk!!!!!
craven
 craven - maandag 01 februari 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
De NOS heeft altijd gelijk!!!!!
zo wist niet dat jij sarcastisch kon zijn...
BRAYY
 BRAYY - maandag 01 februari 2010 - 19:07   quote  deeplink  
Nos is toch altijd vrij betrouwbaar, zeker wanneer iets op teletekst staat .. hier zijn ze misschien toch wat te voorbarig geweest
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 01 februari 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:05 schreef craven het volgende:

[..]

zo wist niet dat jij sarcastisch kon zijn...
ik ook niet... eerder serieus met een cynisch ondertoontje....
craven
 craven - maandag 01 februari 2010 - 19:09   quote  deeplink  
ja maar tis niet alleen de NOS, feyenoord moet zelf ook wat voorzichtiger zijn met berichtgevingen...
BRAYY
 BRAYY - maandag 01 februari 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:09 schreef craven het volgende:
ja maar tis niet alleen de NOS, feyenoord moet zelf ook wat voorzichtiger zijn met berichtgevingen...
op feyenoord.nl stond niks hoor. Mario gaf aan hem er graag bij te hebben, maar het was allerminst zeker zei hij.
jowie FEYENOORD
 jowie FEYENOORD - maandag 01 februari 2010 - 19:15   quote  deeplink  
sorry ik kan maar 1 berichtje typen kben aan het duimen dat tie komt die gozert
craven
 craven - maandag 01 februari 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:10 schreef BRAYY het volgende:

[..]

op feyenoord.nl stond niks hoor. Mario gaf aan hem er graag bij te hebben, maar het was allerminst zeker zei hij.
Voetbalzone etc vermelden ook dat bij het weggaan van slory ,wanderson zou komen
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 februari 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:03 schreef craven het volgende:
Oke de berichtgevingen van (mogelijke) transfers hangen me de keel uit.
De Nos(de neuzen omproep stichting) berichtte dat wanderson zou komen als slory weg ging(lariekoek dus)
En dit is niet de eerste keer, kunnen ze voortaan niet beter berichte wanneer het 100% zeker is dat iemand komt, dat gelul allemaal!!
dus open je er nog maar een topic over...... hahahahahahahahahahaha
jowie FEYENOORD
 jowie FEYENOORD - maandag 01 februari 2010 - 19:24   quote  deeplink  
oke
craven
 craven - maandag 01 februari 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dus open je er nog maar een topic over...... hahahahahahahahahahaha
ja moet ze bezig houden he :)
jowie FEYENOORD
 jowie FEYENOORD - maandag 01 februari 2010 - 19:34   quote  deeplink  
ik vond dat met die foto,s leuker toch?????????????
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 februari 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 februari 2010 - 19:34 schreef jowie FEYENOORD het volgende:
ik vond dat met die foto,s leuker toch?????????????
Nee! nou nog 1 dan....

WELKOM:

excelPRO_107027_GeertDenOuden_Excelsior.jpg
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Geert den ouden

nu: Henk Vos haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2010 door FeyenoordRandwijk --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 17:46   quote  deeplink  
rUqQhh7MFiaAqyWOp7x17fUbO7sKw6hrklF_sp.jpg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 17:48   quote  deeplink  
on topic:

dode_mus.jpg
Red
 Red - dinsdag 02 februari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 17:48 schreef hotjumper het volgende:
on topic:

whahaaahahaha
bram
 bram - dinsdag 02 februari 2010 - 18:03   quote  deeplink  
goed gedaan Gudde,Leo moet niet zeuren,al die loze praatjes van contacten in Spanje en Engeland,loos gelul
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 februari 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Ik krijg hier een naar voorgevoel van. Leo zal echt niet zomaar over de rooie gaan van dit onderwerp, volgens mij liggen de financiële problemen bij Feyenoord zo diep, dat zelfs Leo zich hier geen raad mee weet.
bram
 bram - dinsdag 02 februari 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 18:06 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik krijg hier een naar voorgevoel van. Leo zal echt niet zomaar over de rooie gaan van dit onderwerp, volgens mij liggen de financiële problemen bij Feyenoord zo diep, dat zelfs Leo zich hier geen raad mee weet.
ben je blind of zo? doof in ieder geval
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 februari 2010 - 18:15   quote  deeplink  
?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Goede aktie van Gudde, geen paniekvoetbal!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 februari 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 18:14 schreef bram het volgende:

[..]

ben je blind of zo? doof in ieder geval
ga hier niet eens meer op reageren
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 02 februari 2010 - 18:50   quote  deeplink  
Leo heeft vanaf nu het makkelijkste baantje bij Feyenoord "hij komt op zijn werk en neemt een kopje koffie en gaat achter zijn buro zitten niets te doen want er is geen geld ,als hij de telefoon opneemt neemt hij op met hallo met Leo we hebben geen geld sorry daaaaaaag.piep piep piep piep.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Hoezo vanaf nu. Dat was al zo
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 18:06 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik krijg hier een naar voorgevoel van. Leo zal echt niet zomaar over de rooie gaan van dit onderwerp, volgens mij liggen de financiële problemen bij Feyenoord zo diep, dat zelfs Leo zich hier geen raad mee weet.
Hij wist dit van te voren, hij moet even leren zijn teleurstelling binnenshuis te houden.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 02 februari 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:
Hoezo vanaf nu. Dat was al zo
Dan was het ook niet zo'n slim idee om hem een contract aan te bieden,dus ontslaan scheelt weer wat loon en is de schuld sneller weg ,dadelijk als de oudere spelers weg zijn/gaan en de contracten van meerdere spelers eindiggen ook niet zeuren als we dan om de 12e plaats gaan voetballen he want dan hebben we namelijk geen spelers die moet je nu halen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 02 februari 2010 - 19:06   quote  deeplink  
700.000 voor een speler waarvan je niet weet of ie goed genoeg is, is eigenlijk onverantwoord als je een salarisplafond wil hebben van 500.000.............
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 19:00 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Dan was het ook niet zo'n slim idee om hem een contract aan te bieden,dus ontslaan scheelt weer wat loon en is de schuld sneller weg ,dadelijk als de oudere spelers weg zijn/gaan en de contracten van meerdere spelers eindiggen ook niet zeuren als we dan om de 12e plaats gaan voetballen he want dan hebben we namelijk geen spelers die moet je nu halen.
pffff, samen met Mario doet ie goed werk, ze moeten bouwen aan een team. Dat is de kracht waarvan we het moeten hebben. Als die gasten voor elkaar door het vuur gaan dan hoeven ze voor niemand bang te zijn. Het grootste belang is er voor te zorgen dat de jongere spelers behouden blijven en de oudere spelers langzaam aan vervangen worden.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 02 februari 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 19:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

pffff, samen met Mario doet ie goed werk, ze moeten bouwen aan een team. Dat is de kracht waarvan we het moeten hebben. Als die gasten voor elkaar door het vuur gaan dan hoeven ze voor niemand bang te zijn. Het grootste belang is er voor te zorgen dat de jongere spelers behouden blijven en de oudere spelers langzaam aan vervangen worden.
Ja vervangen door wat of wie er kan niemand worden aangetrokken dus zoals gezegt leo weg scouting weg scheelt enorm in loon en reiskosten kunnen we een jaar eerder weer spelers kopen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 19:12 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Ja vervangen door wat of wie er kan niemand worden aangetrokken dus zoals gezegt leo weg scouting weg scheelt enorm in loon en reiskosten kunnen we een jaar eerder weer spelers kopen.
nu niet nee, maar als het goed is is er begin volgend seizoen al wat meer ruimte, speel je dan ook nog europees, dan hebben ze sneller lucht dan je denkt. Als jij denkt dat het werk van Leo alleen bestaat uit het halen van spelers is dat jammer. Denk dat hij ook een belangrijk klankbord voor Mario is.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 02 februari 2010 - 19:24   quote  deeplink  
ja mee eens ik vind het alleen te kort door de bocht om nu te zeggen dat er niets gehaald moet worden omdat er geen geld is ....dadelijk is het te laat en zijn alle spelers die je wil hebben weg. b.v Makaay is van de zomer weg (voor niets)en daar is geen vervanger voor,dus die moet je nu aantrekken en niet zeuren er is geen geld.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2010 - 19:47   quote  deeplink  
of je past de jeugd in...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 19:24 schreef Rene Koster het volgende:
ja mee eens ik vind het alleen te kort door de bocht om nu te zeggen dat er niets gehaald moet worden omdat er geen geld is ....dadelijk is het te laat en zijn alle spelers die je wil hebben weg. b.v Makaay is van de zomer weg (voor niets)en daar is geen vervanger voor,dus die moet je nu aantrekken en niet zeuren er is geen geld.
Ik weet het niet hoor, als mijn auto straks de geest geeft, kan ik niet zo 1.2.3 een vergelijkbare wagen kopen. Dus wacht ik tot ik weer geld heb voor ik een andere koop, of accepteer dat ik ff in een kut autootje moet rijden, maar ik ga geen geld uitgeven dat ik nog niet heb, lijkt me simpel.

Wat betreft de vervanging van Makaay, heb je Castaignos in de wacht staan (zorg maar dat zijn contract verlengt wordt Leo). Voor het middenveld heb je Leerdam als die weer fit is. Voor de verdediging heb je nog meer opties met Schenkeveld en de Vrij en Fernandez.

ff zo uit de losse hand een mogelijke opstelling voor volgend seizoen:

----------------Darley--------------
--Fernandez--Vlaar--De Vrij--Bahia--
------------Fer---Leerdam-----------
--------Wijnaldum---El Ahmadi-------
-------Tomasson---Castaignos--------

Wissels: Schenkeveld, Mulder, Schet, Bruins, Cisse, Gio, Erasmus, Wattamaleo, Babovic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2010 door hotjumper --
Rene Koster
 Rene Koster - woensdag 03 februari 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 20:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, als mijn auto straks de geest geeft, kan ik niet zo 1.2.3 een vergelijkbare wagen kopen. Dus wacht ik tot ik weer geld heb voor ik een andere koop, of accepteer dat ik ff in een kut autootje moet rijden, maar ik ga geen geld uitgeven dat ik nog niet heb, lijkt me simpel.

Wat betreft de vervanging van Makaay, heb je Castaignos in de wacht staan (zorg maar dat zijn contract verlengt wordt Leo). Voor het middenveld heb je Leerdam als die weer fit is. Voor de verdediging heb je nog meer opties met Schenkeveld en de Vrij en Fernandez.

ff zo uit de losse hand een mogelijke opstelling voor volgend seizoen:

----------------Darley--------------
--Fernandez--Vlaar--De Vrij--Bahia--
------------Fer---Leerdam-----------
--------Wijnaldum---El Ahmadi-------
-------Tomasson---Castaignos--------

Wissels: Schenkeveld, Mulder, Schet, Bruins, Cisse, Gio, Erasmus, Wattamaleo, Babovic
Oke maar met dat kut autootje ga je niet racen oftewel ga je dus volgend jaar weer niet voor de titel.
En dan gaat het legioen echt niet rustig nog een jaartje wachten en worden veel van die jonge jongens die jij wil opstellen weer lekker afgebrand.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 februari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 22:11 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Oke maar met dat kut autootje ga je niet racen oftewel ga je dus volgend jaar weer niet voor de titel.
En dan gaat het legioen echt niet rustig nog een jaartje wachten en worden veel van die jonge jongens die jij wil opstellen weer lekker afgebrand.
De auto's die ik rij zijn net Feyenoord, ze zijn misschien niet het beste maar je houdt er toch van.

Wat betreft het afbranden dat gebeurt met iedereen. Je ziet het met Cisse ook, die gozer voetbalt hier net en wordt ook afgebrand... Het Legioen zeikt alleen nog maar steunen doen ze al lang niet meer...
Milo
 Milo - donderdag 04 februari 2010 - 10:03   quote  deeplink  
steunen wat is dat?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 februari 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 10:03 schreef Milo het volgende:
steunen wat is dat?
hup! roepen als ze het veld opkomen
Milo
 Milo - donderdag 04 februari 2010 - 11:28   quote  deeplink  
ik ga het proberen!
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 04 februari 2010 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 22:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De auto's die ik rij zijn net Feyenoord, ze zijn misschien niet het beste maar je houdt er toch van.

Wat betreft het afbranden dat gebeurt met iedereen. Je ziet het met Cisse ook, die gozer voetbalt hier net en wordt ook afgebrand... Het Legioen zeikt alleen nog maar steunen doen ze al lang niet meer...
Daar zijn we het dan 100% met elkaar eens over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wachten.....pfffffff.....op een dooie mus









0.0065000