BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reactie Beenhakker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Door directie is de komst van wanderson geblokkeerd,en leo boos erover
Royaal
 Royaal - dinsdag 02 februari 2010 - 00:31   quote  deeplink  
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/9705-beenhakker---mag-ik-even-teleurgesteld-zijn--.html
Royaal
 Royaal - dinsdag 02 februari 2010 - 00:32   quote  deeplink  
Technisch directeur Leo Beenhakker van Feyenoord had maandagavond naar eigen zeggen even "zwaar de pest in". Het afblazen door de (financiële) directie van de huurovereenkomst met de Braziliaanse spits Wanderson kwam hard aan bij de 67-jarige Rotterdammer, zo bleek tijdens het RTL7-programma Voetbal International. "Maar we gaan gewoon verder op de ingeslagen weg", verzekerde Don Leo nadat de ergste teleurstelling bij hem was gezakt.

Beenhakker maakte zich de afgelopen dagen sterk voor de komst van de 23-jarige topscorer van de Zweedse club GAIS Göteborg. De Zuid-Amerikaan was eind vorige week al gekeurd bij het armlastige Feyenoord en wachtte tijdens het weekeinde in Rotterdam op het moment dat hij zijn handtekening kon zetten. De clubleiding weigerde maandagavond evenwel de overgang van Wanderson goed te keuren, omdat de financiële middelen ontbraken. Het vertrek van Andwele Slory naar West Bromwich Albion leverde onvoldoende ruimte op de begroting op om de entree van de Braziliaan mogelijk te maken.

"Nee, daar had ik geen begrip voor", liet Beenhakker eerlijk weten. "Want er lag een soort Babovic-constructie op tafel, zoals ik dat noem. Er kwam niets ten laste van Feyenoord. Er waren geen financiële consequenties voor de club. Toch had de directie bepaalde argumenten om de komst van Wanderson tegen te houden. Daar was ik heel teleurgesteld over. Mag ik even? Ik heb veel tijd en energie in die jongen gestoken. Als het dan niet doorgaat, moet ik even mijn emoties kwijt. Ik ben ook maar een mens. Als dat niet meer mag, kan ik beter stoppen", vindt de directeur.

Beenhakker: "Maar het gaat helemaal niet om mij. Het gaat om Feyenoord. Iedereen is bezig met het nu en misschien met morgen en overmorgen. Maar ik ben bezig met volgend seizoen. Er lopen nogal wat contracten af komende zomer. Het is mijn verantwoordelijkheid dat er ook volgend seizoen nog een goed elftal staat. Dat is mijn belangrijkste doel. Daarom was de komst van Wanderson voor mij ook zo belangrijk."

Beenhakker had voor de Braziliaanse aanvaller na zijn huurperiode tot het einde van dit seizoen een contract voor minimaal drie jaar in gedachten. "Ik zag en zie nog steeds in hem een structurele oplossing voor Feyenoord. We hebben nu eenmaal meer power voorin nodig. Zonder nu geld in hem te investeren, hadden we hem kunnen hebben. Heel jammer dat het niet is gelukt." Ondanks de ontbrekende financiële armslag ziet Beenhakker voor zichzelf nog voldoende toekomst bij Feyenoord. "Ik heb een deal met trainer Mario Been. Als het lichaam het volhoudt, gaan we samen door tot het einde. Daar verandert deze mislukte transfer niets aan."
Royaal
 Royaal - dinsdag 02 februari 2010 - 00:32   quote  deeplink  
Beenhakker is ook een held man..
De laatste zinnen: Doorgaan tot het einde, klaar.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 00:32 schreef Royaal het volgende:
Beenhakker is ook een held man..
De laatste zinnen: Doorgaan tot het einde, klaar.
als ie niet naar de neuzen was gegaan wel ja...

ik krijg het onbehagelijke gevoel dat ie z'n handen er al weer van aan het af trekken is...
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 02 februari 2010 - 09:13   quote  deeplink  
Gadverdamme wat zeurt iedereen nou? We hebben verdomme geen cent te makken, nu is het bestuur zo verstandig om de hand op de knip te houden en bezuinigen tot we weer wat geld hebben en dan is het weer niet goed?? Willen jullie het z.g.n. WANBELEID weer terug? Snap er soms helemaal niks meer van..
jo3h
 jo3h - dinsdag 02 februari 2010 - 09:17   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Door directie is de komst van wanderson geblokkeerd,en leo boos erover

leo is een goede kerel maar ook een beetje de man die denkt dat hij alles weet en mag een mooi prater net wat hotjumper zegt hij wist waar hij aan begon dus moet je niet ouwehoeren of gaat hij weer naar ajax net als toen zijn hart lag toen bij feyenoord maar liet je mooi zitten en ging naar ajax geldwolf is het
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 februari 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Als leo denkt dat de geld er voor is laat hij dan zorgen dat hij voor de volgende seisoen word vast gelegt.En anders gewoon verder gaan het ging net zo mooi.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 09:21   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Actie voor Leo

quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 09:02 schreef Saint het volgende:
Hij is gewoon pissig over een niet gehaalde bijna gratis speler. Had een versterking geweest en met winst verkoopbaar geweest. En nu gaan jullie ouwehoeren over een neuzenshirt?? Ik ben het daar absoluut niet mee eens maar Hotjumper en Bram jullie zijn smerige personen. Als Wanderson was gekomen en 30 x scoorde in een seizoen dan is Leo de held, maar nu is hij een neuzenshirt drager???

(Wees maar boos hoor, Maar hier op dit forum is meer gezeik en negativiteit dan supporters praat!)
lees even terug in het forum als je mijn mening over beenhakker wil weten die is nooit anders geweest.
Leo laat Feyenoord makkelijker vallen dan een rotte appel uit een boom. Hij is goed in zijn werk maar ga me nou niet vertellen dat je nog in de holle praat trapt die hij rond bazuint. Hij begint altijd met hossanna, dan komen er wat kinken in de kabel en opeens is het een onwerkbare situatie en vertrekt ie...
Op één of andere manier ligt dat dan nooit aan leo.

Maarja als Wanderson was gekomen en hij zit tot mei geblesseerd op de bank dan was leo opeens wel een lul geweest.

Maarja voor niet iederéén is de club belangrijker dan een incidentele prijs. Besef nou eens dat de club bijna financieel aan het gas is. Los dat eerst op en ga dan weer lekker spelers kopen.
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 februari 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Maar je moet ook een keer spelers binnen halen die later geld opleveren je moet soms ook risico nemen.En feyenoord heeft nu niet echt spelers die binnen 2jaar goed geld opleveren misschien vlaar.
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 02 februari 2010 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 09:21 schreef hotjumper het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Actie voor Leo

[..]

lees even terug in het forum als je mijn mening over beenhakker wil weten die is nooit anders geweest.
Leo laat Feyenoord makkelijker vallen dan een rotte appel uit een boom. Hij is goed in zijn werk maar ga me nou niet vertellen dat je nog in de holle praat trapt die hij rond bazuint. Hij begint altijd met hossanna, dan komen er wat kinken in de kabel en opeens is het een onwerkbare situatie en vertrekt ie...
Op één of andere manier ligt dat dan nooit aan leo.

Maarja als Wanderson was gekomen en hij zit tot mei geblesseerd op de bank dan was leo opeens wel een lul geweest.

Maarja voor niet iederéén is de club belangrijker dan een incidentele prijs. Besef nou eens dat de club bijna financieel aan het gas is. Los dat eerst op en ga dan weer lekker spelers kopen.
Eens met het laatste deel.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 09:26 schreef @feyenoord@ het volgende:
Maar je moet ook een keer spelers binnen halen die later geld opleveren je moet soms ook risico nemen.En feyenoord heeft nu niet echt spelers die binnen 2jaar goed geld opleveren misschien vlaar.
Met dit soort constructies haal je geld binnen voor investeerders, niet voor de club. Laten we wel wezen, spelers die je voor 30 miljoen weg kan zetten zijn voor ons momenteel niet te halen, als je 4 of miljoen ontvangt ben je tegenwoordig al spekkoper. Als daarvan de helft of zo nog naar een investeerder moet hou je dus geen fuck over.
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 februari 2010 - 09:39   quote  deeplink  
Dat snap ik maar ze moeten gewoon eerder spelers kopen en ook sneller verkopen als ze op hun niveau zijn met de guzman hebben ze ook te lang gewacht.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 09:39   quote  deeplink  
maar waar het uiteindelijk omgaat is dat hij zijn teleurstelling binnenskamer had kunnen houden. In de eerste plaats is de club namelijk gebaat bij rust in de gelederen.
@feyenoord@
 @feyenoord@ - dinsdag 02 februari 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Dat komt toch altijd naar buiten dat is bij die neuzen ook zo daar is het ook niet erg rustig hoor.En jij zegt dat de inversteerders de grootste deel krijgen dat is ook zo maar dan gaan ze wel weer op nieuw investeren maar als er niets terug komt dan geef je ook niet veel meer en ze moeten het wel van die gasten nu hebben.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 februari 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 09:45 schreef @feyenoord@ het volgende:
Dat komt toch altijd naar buiten dat is bij die neuzen ook zo daar is het ook niet erg rustig hoor.En jij zegt dat de inversteerders de grootste deel krijgen dat is ook zo maar dan gaan ze wel weer op nieuw investeren maar als er niets terug komt dan geef je ook niet veel meer en ze moeten het wel van die gasten nu hebben.
Hoe goed bedoeld ook van investeerders, op de lange termijn is Feyenoord er niet mee geholpen. Feyenoord moet er voor zorgen dat het zelf zijn broek kan ophouden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2010 door hotjumper --
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - dinsdag 02 februari 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 09:45 schreef @feyenoord@ het volgende:
Dat komt toch altijd naar buiten dat is bij die neuzen ook zo daar is het ook niet erg rustig hoor.En jij zegt dat de inversteerders de grootste deel krijgen dat is ook zo maar dan gaan ze wel weer op nieuw investeren maar als er niets terug komt dan geef je ook niet veel meer en ze moeten het wel van die gasten nu hebben.
Uiteindelijk moet Feyenoord weer schuldenvrij zijn en al het geld van de verkoop van spelers zelf opstrijken, niet alles gefinancierd door investeerders, wat je bij aankoop niks kost, maar bij verkoop ook niks oplevert dus!
Milo
 Milo - dinsdag 02 februari 2010 - 12:40   quote  deeplink  
jongens! dit is een storm in een glaswater. als wanderson zo geweldig is was er al een andere club geweest die met die gozert aan de haal zou zijn geweest.
boeiuh ik had nog nooit van die gozert gehoord.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 februari 2010 - 18:16   quote  deeplink  
Goede aktie van Gudde, geen paniekvoetbal!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reactie Beenhakker









0.0087010