|
|
luis_suarez 16
|
|
|
suk zit bij de selectie tegen roda jc maar moet hij ook speelminuten krijgen of niet??????????????????????????? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ja, met alle respect voor Roda maar thuis moeten we daar met 3 a 4-0 van winnen. Lijkt me de perfecte wedstrijd om hem (en eriksen) een basisplaats te geven. Of des noods in te laten vallen. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Als Ajax voor de rust 2-0 voor staat ja, zo niet dan niet... niet de fout maken zoals Eriksen in de basis zetten tegen Nac uit, onderschat Roda niet als ze zo spelen als tegen Twente kunnen we ons borst alvast nat maken. |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
ja ik zou hem tweede helft laten invallen en eriksen een basisplaats geven maar snap niet waarom jol geen extra cv gaat meenemen ivm alderweireld |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Bij 4-0 voor zet Jol hem op doel! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
aaaaight.. belagelijk dat was geen FOUT.. alleen zou suk inderdaad wel laten invallen.. is slimmer dan gelijk maar inzette.. Ja sportdwaas op doel zette is ook een optie.. klopt inderdaad dat je dwaas ben.. |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
en ik zou gabri ook een keer in actie willen zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2010 - 15:34 schreef balvers het volgende:ja ik zou hem tweede helft laten invallen en eriksen een basisplaats geven maar snap niet waarom jol geen extra cv gaat meenemen ivm alderweireld Lindgren, kan evt terugzakken, naar de cv positie als er 1 wegvalt. dat zal denk ik de reden zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
als we een goede wedstrijde spelen, en met bijv 2-0 voorstaan, dan zou je hem rond de 60ste minuut kunnen brengen, anders niet. Erikson mag van mij starten, daar gaat nu al meer dreiging vanuit dan bij aissati en zijn handelingssnelheid ligt veel hoger, deze jongen mag van mij gewoon lekker veel spelen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zelfde gedachte als mij remco.. alweer :) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2010 - 16:20 schreef freakie het volgende:aaaaight.. belagelijk dat was geen FOUT.. alleen zou suk inderdaad wel laten invallen.. is slimmer dan gelijk maar inzette.. Ja sportdwaas op doel zette is ook een optie.. klopt inderdaad dat je dwaas ben.. geen fout? hij werd op alle fronten afgetroefd, is ook niet erg en het was ook niet zijn schuld, maar een gabri had het zeker weten beter gedaan, Jol had het gewoon onderschat dat heeft hij ook toegegeven. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Ik zou die Suk wel eens in actie willen zien, hoor voldoende goeds over hem, maar geen basisplaats, dat dan ook weer niet. Want inderdaad, Roda is altijd een lastige wedstrijd voor ajax, waar roda ook staat. |
|
|
|
|
Jun-E-Jay
|
|
|
Wie van jullie heeft Suk ooit zien spelen? Al dat gespeculeer over wie er al dan moeten spelen vind ik een beetje vreemd aangezien niemand van ons weet of die Suk ook daadwerkelijk tegen een bal kan trappen. Ook Eriksen is weer een leuke hype geworden, maar die jongen is 17/18 en moet net als Suk langzaam gebracht worden. Kijk naar Sulejmani en Assiati. Allebie gekocth als grote talenten en verzopen in alle aandacht en druk van buitenaf. Laten we allemaal Jol zn werk gewoon doen, hij weet het beter dan ons allemaal bij elkaar denk ik.
Zoals hierboven wel aangegeven door anderen is het alleen handig om zowel Suk als Eriksen in te brengen als de wedstrijd gespeeld is, dus bij minimaal 3 goals verschil, kunnen ze lekker vrijuit voetballen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2010 - 15:32 schreef PETER111 het volgende:Ja, met alle respect voor Roda maar thuis moeten we daar met 3 a 4-0 van winnen. Lijkt me de perfecte wedstrijd om hem (en eriksen) een basisplaats te geven. Of des noods in te laten vallen. uuuuhm, uit was het 2 - 2 weet je nog? ik denk niet dat je roda zo laag moet inschattnen, en hoe roda speelde tegen psv en twente was ook niet bepaald slecht! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 15:03 schreef Jun-E-Jay het volgende:Wie van jullie heeft Suk ooit zien spelen? Al dat gespeculeer over wie er al dan moeten spelen vind ik een beetje vreemd aangezien niemand van ons weet of die Suk ook daadwerkelijk tegen een bal kan trappen. Ook Eriksen is weer een leuke hype geworden, maar die jongen is 17/18 en moet net als Suk langzaam gebracht worden. Kijk naar Sulejmani en Assiati. Allebie gekocth als grote talenten en verzopen in alle aandacht en druk van buitenaf. Laten we allemaal Jol zn werk gewoon doen, hij weet het beter dan ons allemaal bij elkaar denk ik. Zoals hierboven wel aangegeven door anderen is het alleen handig om zowel Suk als Eriksen in te brengen als de wedstrijd gespeeld is, dus bij minimaal 3 goals verschil, kunnen ze lekker vrijuit voetballen. erikson is onzin wat je zegt deze jongen heeft in de minuten die hij maakte tot nu toe meer indruk gemaakt op mij dan aissatti in 6 jaar eredivisie, zelfs al is hij niet aan de bal, hij maakt goede loopacties, zit lekker te kloten tussen de linies bij de tegenstander en is niet bang om een steekpass te geven of zelf te schieten op goal...., maar inderdaad hij is pas 17/18 en er moet niet meteen teveel van gaan afhangen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Gezien eerdere keuzes van Jol is het logisch om vanavond te starten met; Stekelenburg, V.D.Wiel, Oleguer ( vervanger Alderweireld ) , Vertonghen, Emanuelson, De Zeeuw, Enoh, Lindgren, Rommedahl, Pantelic en Suarez. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 12:54 schreef remco k het volgende:als we een goede wedstrijde spelen, en met bijv 2-0 voorstaan, dan zou je hem rond de 60ste minuut kunnen brengen, anders niet. Erikson mag van mij starten, daar gaat nu al meer dreiging vanuit dan bij aissati en zijn handelingssnelheid ligt veel hoger, deze jongen mag van mij gewoon lekker veel spelen... inderdaad remco.....hoe meer hij speelt en went aan het team,hoe sneller het team straks om hem draait...... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 16:34 schreef alibabba het volgende:Gezien eerdere keuzes van Jol is het logisch om vanavond te starten met; Stekelenburg, V.D.Wiel, Oleguer ( vervanger Alderweireld ) , Vertonghen, Emanuelson, De Zeeuw, Enoh, Lindgren, Rommedahl, Pantelic en Suarez. dat zal m zijn ja de opstelling....99 procent zeker... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vond Suk goed invallen hij deed me denken aan Kanu (de pluskant) en Henk Vos )de minkant) maar op doel zou ie het beste zijn. Sjonge wat een assists weer van Pantelic en Nijhuis |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
SUK SUK SUK SUK SUK SUK SUK SUK SUK...
Was gisteren wel gaaf in het stadion, dat jong moet toch rillingen krijgen. Waren volgens mij al een stuk of 3 of 4 liedjes voor hem gemaakt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alle ballen op Suk:) en dal een bal van Ema vol in je smoel krijgen lol... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco was dat geen schot van lindgren ? kan het kloppen dat ik gisteren ook het liedje hoorde suk there it is ? ipv whoops there it is ? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
die keeper van Roda vond ik weer ( tegen twente ook ) goed keepen... dat word een grote jonge... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hij is al 1.86 meter.............................:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 13:00 schreef nummer10 het volgende:remco was dat geen schot van lindgren ? kan het kloppen dat ik gisteren ook het liedje hoorde suk there it is ? ipv whoops there it is ? inderdaad:) maar het ging om het idee, ik heb me iig kapot gelachen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar hij heeft wel gelijk, die jongen stond gister een puike parij te keepen, hij zat zelfs heel dicht bij de twee penalty's die Suarez overigens wel weer heel goed inschoot... |
|
|
|