|
|
Jappie_FEY
|
|
|
alles op een rijtje:
Feyenoord 1: Aleksandar Ignjatovic (gehuurd tot zomer 2010) Denny Landzaat Giovanni van Bronckhorst Roy Makaay Stefan Babovic (gehuurd met optie tot koop) Rob van Dijk Mitchell Schet Jonathan De Guzman
Verhuurde spelers: Tim Vincken Kevin Wattamaleo Michal Janota Jordâo Pattinama Norichio Nieveld
Feyenoord jeugd: Hanne Hagary Jerson Anes Ribeiro Kaj Ramsteijn Kostas Lamprou Jordy Clasie Ricky van Haaren
opvallend: Janota aflopend, was toch belangstelling voor? En dan niet voor een klein bedragje laten gaan, snap ik echt niet. Nieveld, einde verhaal?? Schet, terughalen bij de selectie, maar toch een aflopend contract, beetje vreemd. Lamprou, ook einde verhaal omdat je darley al heb?? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
pff van de Feyenoord jeugd zijn het net de grootste talenten.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Nieveld sowieso , wordt denk ik echt een hele aardige, ALLE jeugdspelershouden in jou rijtje + gio, van dijk en evt babo vVerlengen/Behouden. Daarnaast die Mokotjo goed in de gaten houden. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
heo doet nieveld t bij excelsior? vorig jaar vond ik m wel goed.
voor als bahia uitgeduwd is. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: lopen die niet al in het 1e rond?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: volgens mij wel aardig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgens mij rechter centrale verdediger, dus lijkt me niet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dubbel..........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mmm, is wel gunstig als b.v. een vlaar verkocht wordt. Krijg je straks het duo De Vrij Nieveld in het centrum. Als leo nu eens zijn werk gaat doen en zorgt dat deze talenten allemaal langdurig vastgelegd worden, hoeven de scouts niet meer de subtop in scandinavie af te schuimen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
tsja, maar schijnbaar hebben ze dat nog steeds niet door............ |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Aleksandar Ignjatovic : WEG Denny Landzaat : WEG Giovanni van Bronckhorst : Kan blijven bij forse inlevering. Roy Makaay : WEG (met alle respect) Stefan Babovic : HUUR (nog 1 jaar) Rob van Dijk : Twijfel Jonathan De Guzman : WEG
Dat bespaard alweer salaris. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Volgens Bouwmeester (levende Feyenoordlegende in commentaar voor de wedstrijd afgelopen zondag op eredivisie live) is die van Haaren wel goed. Die Lamprou is volgens mij beter dan Darley. In Polen vinden ze Janota de Poolse Messi nou ja dat zie ik niet zo. Nieveld vind ik goed en Ramsteijn is vanwege zijn naam natuurlijk een onontkoombare basisspeler voor de toekomst. Schet is volgens mij ook niet slecht, niveau Biseswar maar dan iets meer scorend en nog sneller. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 22:52 schreef R()b het volgende:Aleksandar Ignjatovic : WEG Denny Landzaat : WEG Giovanni van Bronckhorst : Kan blijven bij forse inlevering. Roy Makaay : WEG (met alle respect) Stefan Babovic : HUUR (nog 1 jaar) Rob van Dijk : Twijfel Jonathan De Guzman : WEG Dat bespaard alweer salaris. Jezus.. als je het zo zegt bespaart het al gauw 4/5 miljoen aan salaris! komt natuurlijk bij dat de rest van de aflopende contracten over het algemeen verbeterde contracten aangeboden moet krijgen! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
van dijk en makaay behouden,rest weg,gio ass.trainer |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
gio gewoon nog lekker een jaartje nieveld halen voor hofland schenkeveld hebben we ook nog achter de hand.. de vrij 2de keuze achter fernandez.. dan heb je leerdam als invaller 3de keuze en middenvelder
linker verd. moet nog extra man als cler of gio vertrekt! en nog 1 of 2 nieuwe spelers in de aanval? WEL scorende? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2010 - 22:52 schreef R()b het volgende:Aleksandar Ignjatovic : WEG Denny Landzaat : WEG Giovanni van Bronckhorst : Kan blijven bij forse inlevering. Roy Makaay : WEG (met alle respect) Stefan Babovic : HUUR (nog 1 jaar) Rob van Dijk : Twijfel Jonathan De Guzman : WEG Dat bespaard alweer salaris. Waarom Babovic houden? Gebaseerd op wat? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik heb net een mooi spandoek laten maken voor em. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eredivisiespelers in de Inkomens Top 100
Feyenoord: 30. Roy Makaay (1.800.000 euro) 34. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro) 35. Denny Landzaat (1.600.000 euro) 44. Kevin Hofland (1.200.000 euro) 53. Tim de Cler (1.000.000 euro) 60. Karim El Ahmadi (950.000 euro) 60. Jonathan De Guzman (950.000 euro) 85. Ron Vlaar (550.000 euro) 85. Diego Biseswar (550.000 euro)
Nou dat lost een hoop op volgend jaar.. Die Biseswar heeft ook goed gebeord bij zn contract verlenging.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ron Vlaar 550.000 het is een schande! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nahja die hadden ze verlengd toen zn knie in de krak lag... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
heeft hij dus een jaar lang gratis 550.000 naar binnen kunnen werken zonder er voor te voetballen? ik eis het terug als feyenoordfan! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
doe normaal man! als er 1 op dit moment een feyenoordhart heeft is het vlaartje wel! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nou! Ik kom er me bed niet voor uit. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Schik meer van het contract van Ahmadi eerlijk gezegd :) |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 14:21 schreef Xapter het volgende:heeft hij dus een jaar lang gratis 550.000 naar binnen kunnen werken zonder er voor te voetballen? ik eis het terug als feyenoordfan! Laagdenkend.... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Bezit AZ nog transferrechten van Vlaar? |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: Babovic is een echte Feyenoorder, vind ik. Als iemand zegt dat die 9 of 10 jaar bij Feyenoord wilt blijven, dan verdient hij het om een contract te krijgen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Tja, bied hem een contract aan voor 9 jaar voor weinig.. weet je meteen of hij een feyenoord hart heeft en kan je hem lekker 9 jaar lang gebruiken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 18:21 schreef feyenoord-fr12info het volgende:[..] Babovic is een echte Feyenoorder, vind ik. Als iemand zegt dat die 9 of 10 jaar bij Feyenoord wilt blijven, dan verdient hij het om een contract te krijgen... oh nou in dit geval, dat wil ik ook wel. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
voor 10.000 per jaar speel ik graag 9 jaar in feyenoord! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
ik ook
en ik ben niet duur om voor Feyenoord te spelen hoor!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Als Peter Bosz directeur was had je een kans... |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ik zie bedragen en dan moet je eigenlijk heel gelukkig zijn ?????? brrrrrrr met deze spelers jezus zeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aleksandar Ignjatovic : Weg. Denny Landzaat : Mwah. Giovanni van Bronckhorst : Mag blijven als hij inlevert. Roy Makaay : Sodemieter op man. Stefan Babovic : HOUDEN Rob van Dijk : Als Back-up! Jonathan De Guzman : Oprotten |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Goedemorgen obiku, ook al weer wakker op deze stralende zondagmorgen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, de snavels kunnen ons niets maken... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, Wijnaldum gaat het niet maken!! |
|
|
|