BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Enoh

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax
 ajax - woensdag 03 februari 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Ajax-Roda is tot dusver weer een draak van een wedstrijd en begin me de laatste wedstrijden steeds meer te ergeren aan Enoh. ja een redelijk/goede bal afpakker maar er komt verder totaal niks van. verkeerde passes onnodige overtredingen enz..is het niet een tijd gewoon voor een middenveld van De Zeeuw en Gabri?

Gabri is een speler met diepgang, maar verzet ook bergen met werk! en is een sta in de weg voor de tegenstander.

Wat is jullie mening??
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Ik ben groot fan van Enoh, en hij staat daar ook niet om de diepte passes te geven, daar moeten vandaag de Zeeuw en De Jong voor zorgen, maar de Zeeuw speelt vandaag ( en ook afgelopen zondag) zwaar onder de maat, is constant te laat en lijd veel balverlies, hierdoor gaat enoh dit proberen te doen en dat is niet de bedoeling. Enoh toont vandaag tenminste een beetje inzet...
Subaru
 Subaru - woensdag 03 februari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
het is allemaal om te janken
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 21:07 schreef Subaru het volgende:
het is allemaal om te janken
huilebal:):)
alibabba
 alibabba - woensdag 03 februari 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

huilebal:):)
Is het niet huilebalk?..................... hahaha:)
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 08:12   quote  deeplink  
Enoh is een geweldige voetballer.
Neemt de bal aan en denkt direct vooruit... kunnen sommige nog van leren.
Is tevens een bikkelaar en een zeer goede balafpakker.
Ik ben oprecht een fan van Enoh.
Die hoort in de basis...
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 08:12 schreef FsideVak129 het volgende:
Enoh is een geweldige voetballer.
Neemt de bal aan en denkt direct vooruit... kunnen sommige nog van leren.
Is tevens een bikkelaar en een zeer goede balafpakker.
Ik ben oprecht een fan van Enoh.
Die hoort in de basis...
volledig mee eens, hij hoort ook altijd te spelen, en ja hij verliest wel eens een bal maar dat komt door zijn onervarenheid en doordat hij inderdaad veel naar voren denkt..
PETER111
 PETER111 - donderdag 04 februari 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Enoh is inderdaad geweldig.
Hij is wat we miste op het middenveld.
Een sterke speler, en een goede balafpakker.
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 februari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
tjonge jonge heb je weer zoon eikeltje die een speler beoordeeld op iets waar hij niks aan kan doen.. dezeeuw moet voor diepgang zorgen maar die bakt er weinig van de laatste weken op paar goeie langeballen na.. Enoh is er om ballen ter veroveren en jagen op de tegenstander dat doet hij uitmuntend.. ben het daarom ook eens met Fside en remco..
SanderS
 SanderS - donderdag 04 februari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Ik ben fan van Enoh. Ben het ook eens met het feit dat hij iemand is die we de laatste jaren op het middenveld misten. Wel ben ik van mening dat hij de laatste 2 wedstrijden niet heeft gebracht wat hij kan. Maar ik schuif dat ook wel een beetje af op die nutteloze Africa-cup. Ik vind het sterkste middenveld, het middenveld wat volgens mij Az uit een achterstand omdraaide en tegen Feyenoord de 2de helft speelde. Volgens mij was dat De Zeeuw-Enoh-Gabri. Corrigeer me als ik het fout heb! Laat Enoh lekker staan en hij gaat weer betere wedstrijden afleveren.
John2
 John2 - donderdag 04 februari 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Zonder Enoh in de tweede helft ging het toch wel wat beter!?
SanderS
 SanderS - donderdag 04 februari 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Zeker!! Maar ik denk ook dat Enoh wat vermoeid of misschien wel verward van het slechte voetbal in Africa is terug gekomen. Wat v/d Gijp al aan gaf. Hij gaat ineens net als al die afrikanen dingen doen die hij helemaal niet kan.... van 35meter schieten?! Zondag gewoon weer het vertrouwen geven en opstellen....
John2
 John2 - donderdag 04 februari 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Zou heel goed kunnen. Zondag zal ie er weer staan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 februari 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 16:22 schreef John2 het volgende:
Zonder Enoh in de tweede helft ging het toch wel wat beter!?
ja maar kan me meer wedstrijden herinderen dat het SLECHTER ging met ajax toen hij er niet stond..
ajax
 ajax - donderdag 04 februari 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:
tjonge jonge heb je weer zoon eikeltje die een speler beoordeeld op iets waar hij niks aan kan doen.. dezeeuw moet voor diepgang zorgen maar die bakt er weinig van de laatste weken op paar goeie langeballen na.. Enoh is er om ballen ter veroveren en jagen op de tegenstander dat doet hij uitmuntend.. ben het daarom ook eens met Fside en remco..
Dus hij hoeft geen passes te kunnen geven over pakweg 10 meter en onnodige overtredingen maken hoort er ook bij?? op plaatsen waar het niet hoort en zo de team onnodig in problemen brengt?? Tweede helft ging veel beter zonder hem dan met hem...

"weer zoon eikeltje" wat een opmerking IQ van 5 zeker

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door ajax --
alibabba
 alibabba - donderdag 04 februari 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Ik vind Enoh momenteel zeer bruikbaar voor Ajax. Ik zeg momenteel, omdat Ajax in principe veel dominanter moet spelen en dan vind ik Enoh minder geschikt. Ajax moet weer naar het concept met een echte nummer 10 ( Eriksen, Lodeiro ) en een doorschuivende centrale verdediger ( Vertonghen ). Een andere snelle centrale verdediger ( ik opper voor V.D.Wiel ) is daarvoor vereist, maar daar staat normaliter Alderweireld en die vind ik daarvoor niet geschikt. Je zou nu ook al zo kunnen spelen, waarbij Emanuelson vanuit linksmidden IN BALBEZIT naar voren speelt. Anita linksback en De Zeeuw rechtshalf met voor hem Suarez. De verhuur van Silva is onnodig, want hij is prima als rechtsback. Jol heeft anders gekozen en moet dat vasthouden, want vastigheid is belangrijk.
SanderS
 SanderS - vrijdag 05 februari 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Jammer Jammer... Enoh geblesseerd.... Dus zal hij niet spelen. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven met Gabri, Lindgren en ook Lodeiro mag spelen. We zullen wel weer zien wat Martin Jol in petto heeft....
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 februari 2010 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2010 - 10:41 schreef SanderS het volgende:
Jammer Jammer... Enoh geblesseerd.... Dus zal hij niet spelen. Gelukkig hebben we genoeg alternatieven met Gabri, Lindgren en ook Lodeiro mag spelen. We zullen wel weer zien wat Martin Jol in petto heeft....
Kut... Gabri erin... topalternatief...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Enoh

0.0048849