|
|
Anfield
|
|
|
Ik verwacht een toch nog vrij eenvoudige zege. Het vuurtje is vooral opgestookt door Demy de Zeeuw. Dus ik wil een getergd Ajax zien dat Twente geen centimeter ruimte geeft. Doelpunten van Suarez en Pantelic. 2-0 |
|
|
|
|
JoopieAFCA
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Ik verwacht een 3-1 overwinning voor Ajax. Suarez, Lodeiro en Oleguer (uit een corner) Scoren. Voor Twente scoort Stoch |
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
gefeliciteerd, ajax kampioen. Helaas, volgend jaar beter.. |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
ajax word geen kampioen. PSV word kampioen met 4 puntjes verschil, fc twente zakt naar 4e plaats |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 19:00 schreef FR12-1908 het volgende:ajax word geen kampioen. PSV word kampioen met 4 puntjes verschil, fc twente zakt naar 4e plaats heb je dat van een chinese site? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: Ik hoop dat je gelijk hebt |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ik niet, maar ik heb gelijk:( |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
van der wiel deed het geweldig!! Egt we moeten van de zomer oppassen dat we hem niet kwijt raken! Suarez deed het ook weer goed weer heel gedreven, fel en haalde het bloed onder de tegenstandders nagels vandaan!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
patrickpsv loopt weer lekker te lullen.. ik denk dat vvv kampioen word.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ja zeker nu ze garcia hebben;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hoppa, AJAX wint door een uitstekende Lindgren en Vertonghen. Lindgren heeft mij de laatste tijd voldoende overtuigd en verdiend een vaste basisplaats, alsmede een plaats in de selectie voor volgend seizoen. Het spel van Pantelic ziet er onbeholpen uit, maar is wel belangrijk. Een echte Ajax-speler Perez had door zijn Ajax-liefde zijn vizier niet op scherp en Perez destijds van de hand doen in Ajax-dienst noem ik een blunder 1e klas.
Het begin was voor Ajax, waarna Twente de regie in handen nam. Twente had mogelijkheden om te scoren, maar omdat men dat naliet nam AJAX het heft in handen. Vanaf dat moment was Ajax, op enkele momenten na, heer en meester en heeft het meer dan verdiend gewonnen. Anita niet onderschatten en hem als linksback blijven gebruiken, Jol moet Vurnon daar LATEN STAAN EN NIET STEEDS WISSELEN. Emanuelson voetbalde als enige Ajacied onder de maat en hem vaarwel zeggen aan het eind van het seizoen. De Zeeuw uitermate belangrijk en Suarez is SUAREZ. Siem de Jong haalt het maximale uit zijn rendement en is zeer bruikbaar voor Ajax. Rommedahl is een geval apart en blijft een supersub. Stekelenburg deed het vandaag prima, maar Vermeer is beter.
Vandaag voetbalde AJAX van begin af aan op een manier die mij aanspreekt. Als ik dat vergelijk met het begin van woensdag, neem ik dat de spelersgroep enorm kwalijk. Dit niet elke wedstrijd kunnen opbrengen noem ik een zeer kwalijke zaak en niet te accepteren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pff ja zwaar goed team en psv, twente en ajax gaan na vandaag alles verliezen.. Dus vvv champions league en dan denk ik rkc voorronde champions league denk dat psv dan degradeert.. En dat twente en ajax eufa cup twente door winnen van de beker en ajax omdat ze op de ranglijst mee doen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 20:09 schreef freakie het volgende:van der wiel deed het geweldig!! Egt we moeten van de zomer oppassen dat we hem niet kwijt raken! Suarez deed het ook weer goed weer heel gedreven, fel en haalde het bloed onder de tegenstandders nagels vandaan!! Uitermate goed verwoord Freakie! :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Aardig voetballertje, die Lodeiro! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
lodeiro is vast goed maar weinig gezien is die 10 min.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 20:23 schreef alibabba het volgende:Hoppa, AJAX wint door een uitstekende Lindgren en Vertonghen. Lindgren heeft mij de laatste tijd voldoende overtuigd en verdiend een vaste basisplaats, alsmede een plaats in de selectie voor volgend seizoen. Het spel van Pantelic ziet er onbeholpen uit, maar is wel belangrijk. Een echte Ajax-speler Perez had door zijn Ajax-liefde zijn vizier niet op scherp en Perez destijds van de hand doen in Ajax-dienst noem ik een blunder 1e klas. Het begin was voor Ajax, waarna Twente de regie in handen nam. Twente had mogelijkheden om te scoren, maar omdat men dat naliet nam AJAX het heft in handen. Vanaf dat moment was Ajax, op enkele momenten na, heer en meester en heeft het meer dan verdiend gewonnen. Anita niet onderschatten en hem als linksback blijven gebruiken, Jol moet Vurnon daar LATEN STAAN EN NIET STEEDS WISSELEN. Emanuelson voetbalde als enige Ajacied onder de maat en hem vaarwel zeggen aan het eind van het seizoen. De Zeeuw uitermate belangrijk en Suarez is SUAREZ. Siem de Jong haalt het maximale uit zijn rendement en is zeer bruikbaar voor Ajax. Rommedahl is een geval apart en blijft een supersub. Stekelenburg deed het vandaag prima, maar Vermeer is beter. Vandaag voetbalde AJAX van begin af aan op een manier die mij aanspreekt. Als ik dat vergelijk met het begin van woensdag, neem ik dat de spelersgroep enorm kwalijk. Dit niet elke wedstrijd kunnen opbrengen noem ik een zeer kwalijke zaak en niet te accepteren. lindgren was wel betrokken bij die eerste dikke kans van Perez he vergeet dat niet.. die laat perez mooi lopen maar goed dat vdwiel oplette.. nee lindgren vind ik niks en zou ik nooit wat gaan vinden... maar goed meningen kunnen verschillen.. heb liever dezeeuw/enoh of dezeeuw/gabri..
en lodeiro maar 10 min maar je kon wel zien dat die goed is !! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: dus je stelt ajax ongeveer gelijk aan vvv?:P |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 20:23 schreef alibabba het volgende:Hoppa, AJAX wint door een uitstekende Lindgren en Vertonghen. Lindgren heeft mij de laatste tijd voldoende overtuigd en verdiend een vaste basisplaats, alsmede een plaats in de selectie voor volgend seizoen. Het spel van Pantelic ziet er onbeholpen uit, maar is wel belangrijk. Een echte Ajax-speler Perez had door zijn Ajax-liefde zijn vizier niet op scherp en Perez destijds van de hand doen in Ajax-dienst noem ik een blunder 1e klas. Het begin was voor Ajax, waarna Twente de regie in handen nam. Twente had mogelijkheden om te scoren, maar omdat men dat naliet nam AJAX het heft in handen. Vanaf dat moment was Ajax, op enkele momenten na, heer en meester en heeft het meer dan verdiend gewonnen. Anita niet onderschatten en hem als linksback blijven gebruiken, Jol moet Vurnon daar LATEN STAAN EN NIET STEEDS WISSELEN. Emanuelson voetbalde als enige Ajacied onder de maat en hem vaarwel zeggen aan het eind van het seizoen. De Zeeuw uitermate belangrijk en Suarez is SUAREZ. Siem de Jong haalt het maximale uit zijn rendement en is zeer bruikbaar voor Ajax. Rommedahl is een geval apart en blijft een supersub. Stekelenburg deed het vandaag prima, maar Vermeer is beter. Vandaag voetbalde AJAX van begin af aan op een manier die mij aanspreekt. Als ik dat vergelijk met het begin van woensdag, neem ik dat de spelersgroep enorm kwalijk. Dit niet elke wedstrijd kunnen opbrengen noem ik een zeer kwalijke zaak en niet te accepteren. voor het doelpunt had ons ajax niks tevertellen. en vaak kwamen die aanvallen dan ook van de linkerkant waar de zo door jou geprezen anita regelmatig in de fout ging. pas na het doelpunt kwam ajax in zijn spel maar wel nadat twente 3 behoorlijke kansen om de zeep geholpen had. wat wel knap was dat ze na het doelpunt op de vrije trap op de paal geen kans meer hebben weg gegeven. jou commentaar over emanuelson vind ik wel terecht. die wisseld nog teveel mooie momenten met zeer domme af. de jong vind ik de meest ondergewaarde speler, maar eentje die de meeste meters aflegt en constant op belangrijke momenten de bal onderschept. dat hij er dan aanvallend niet altijd van zijn mooiste kant laat zien zegt mij niks. als elke speler van ajax zoveel inzet als hij had,hadden wij nou geen 9 punten achtergestaan op psv. over vermeer weet je mijn mening al dus daar ben ik het al helemaal niet mee eens. perez is een speler die alleen waarde heefd in een elftal die goed draait en hij niet hoeft mee teverdedigen. en had in de tijd bij ajax als hij op de bank zat een zeer negatief effect in de kleedkamer dus was terecht dat ze hem hebben laten gaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja vvv gelijk aan ajax en vind ik veel beter dan twente en psv.. Honda zijn ze kwijt en nog zo goed!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
de jong heb ik 1 actie zien doen wat liet zien dat hij een ander soort speler is die ajax ook nodig heeft.. Namelijk kracht.. Hij hield de bal in de aanval waar er 2 verdedigers in zun rug porde dat was een geweldig moment!.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 21:26 schreef bully het volgende:[..] voor het doelpunt had ons ajax niks tevertellen. en vaak kwamen die aanvallen dan ook van de linkerkant waar de zo door jou geprezen anita regelmatig in de fout ging. pas na het doelpunt kwam ajax in zijn spel maar wel nadat twente 3 behoorlijke kansen om de zeep geholpen had. wat wel knap was dat ze na het doelpunt op de vrije trap op de paal geen kans meer hebben weg gegeven. jou commentaar over emanuelson vind ik wel terecht. die wisseld nog teveel mooie momenten met zeer domme af. de jong vind ik de meest ondergewaarde speler, maar eentje die de meeste meters aflegt en constant op belangrijke momenten de bal onderschept. dat hij er dan aanvallend niet altijd van zijn mooiste kant laat zien zegt mij niks. als elke speler van ajax zoveel inzet als hij had,hadden wij nou geen 9 punten achtergestaan op psv. over vermeer weet je mijn mening al dus daar ben ik het al helemaal niet mee eens. perez is een speler die alleen waarde heefd in een elftal die goed draait en hij niet hoeft mee teverdedigen. en had in de tijd bij ajax als hij op de bank zat een zeer negatief effect in de kleedkamer dus was terecht dat ze hem hebben laten gaan. In de éérste minuten was Ajax beter, maar dat duurde niet lang. Twente was daarna een tijd, vooral op het middenveld, beter. Tot aan dat doelpunt van AJAX. Anita was in het begin inderdaad niet goed, werd af en toe afgetroefd door Ruiz, maar herpakte zich uitstekend. Ik vond het waard om Anita een compliment te geven, omdat er met hem word gesold en dat is niet te begrijpen. De inzet van De Jong is voorbeeldig en een voorbeeld voor de rest. Vermeer is een uitstekende 1e keeper voor Ajax en maakt op den duur niet meer de fouten die nu Stekelenburg, na 9 jaar, nog steeds maakt. Perez word minder, maar is niet te onderschatten. Vooral in de tijd dat hij bij Ajax speelde had hij van grote waarde kunnen zijn. Ajax was kampioen geworden als Ten Cate Perez en Sneijder samen had opgesteld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hallo... Anita werd afgetroeft door ruiz.. wie gvd niet !!! zijn er wel meer.. en ook spelers met BERGEN ervaring waar ruiz met gemak lang heen komt (vbronkhorst bijv) .. vond anita het uitstekend doen tegen hem.. en stoch tjah die kennen we wel.. actie actie naar binnen.. was ontzichtbaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jammer van het onterecht afgekeurde doelpunt van Suarez! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 21:53 schreef nummer10 het volgende:hallo... Anita werd afgetroeft door ruiz.. wie gvd niet !!! zijn er wel meer.. en ook spelers met BERGEN ervaring waar ruiz met gemak lang heen komt (vbronkhorst bijv) .. vond anita het uitstekend doen tegen hem.. en stoch tjah die kennen we wel.. actie actie naar binnen.. was ontzichtbaar.. Hoef je niet gelijk schele te zeggen............. :). Ik zeg toch dat Anita een goeie wedstrijd speelde en Stoch is toch een goeie, V.D.Wiel gaf hem het nakijken en niet andersom. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ja......stond die KWIBUS onterecht te vlaggen. Ik zeg; Specsavers.............................:) |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
verdediging stond goed van der wiel is snel die moet je dus op stoch zetten anita heeft minder snelheid dus had die het afgelegd tegen stoch dus 2 stonden op juiste plaats |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 21:50 schreef alibabba het volgende:[..] In de éérste minuten was Ajax beter, maar dat duurde niet lang. Twente was daarna een tijd, vooral op het middenveld, beter. Tot aan dat doelpunt van AJAX. Anita was in het begin inderdaad niet goed, werd af en toe afgetroefd door Ruiz, maar herpakte zich uitstekend. Ik vond het waard om Anita een compliment te geven, omdat er met hem word gesold en dat is niet te begrijpen. De inzet van De Jong is voorbeeldig en een voorbeeld voor de rest. Vermeer is een uitstekende 1e keeper voor Ajax en maakt op den duur niet meer de fouten die nu Stekelenburg, na 9 jaar, nog steeds maakt. Perez word minder, maar is niet te onderschatten. Vooral in de tijd dat hij bij Ajax speelde had hij van grote waarde kunnen zijn. Ajax was kampioen geworden als Ten Cate Perez en Sneijder samen had opgesteld. die fouten die zoals jij zegt stekelenburg maakt die maakt vermeer in meervoud. omdat dat een lijnkeeper is die vaak mooie reddingen maakt maar wel nadat hij eerst zelf in de fout ging door verkeerde opstelling. perez heefd de waarde die hij voor ajax had kunnen zijn ook niet laten zien toen hij er was. omdat ajax toen ook al een zwalkend team had waar een speler als perez niet inpast. en als je dan ook nog de sfeer in de kleedkamer verpest lijkt mij zijn vertrek wel terecht. anita kwam niet meer in de problemen omdat twente er niet meer echt uitkwam na het doelpunt. toen hield ajax met niet veel voorkomende vechtlust twente onder druk. anita heefd wel bewezen dat hij voor ajax veel telicht is en denk ook dat het grote probleem bij ajax juist die linkerkant is. dus het gesol met hem vind ik wel begrijpelijk. jol is daar gewoon nog zoekende en heefd gezien dat ook urby de oplossing niet is. denk dat urby zowiezo nu voor zijn plaats kan vrezen want wat ik heb gezien van lodeiro geefd mij toch wel hoop. alleen al dat samba achtige loopje en zijn durf met hakjes en steekpas die net misging deed mij wel wat. is natuurlijk altijd afwachten maar heb er tot nu toe een goed gevoel over. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Spelersbus FC Twente ramt slagboom ArenA - door Rauzer op 07-02-2010 @ 18:50
De spelersbus van FC Twente heeft vanmiddag voor aanvang van het Eredivisie-duel met Ajax een slagboom van de ArenA geramd.
De chauffeur was weinig oplettend toen hij de oprit van de thuishaven van Ajax bereikte. Hij zag een slagboom over het hoofd en reed hem aan gort. De voetballers van Twente besloten na het ongelukje uit de bus te stappen en het laatste stukje naar het stadion lopend af te leggen.
De bus van de Tukkers kan niet wegkomen, omdat de brandstof op is. Het is onduidelijk hoe de selectie van FC Twente vandaag terugkeert naar Enschede. http://frontpage.fok.nl/nieuws/370154/1/1/100/spelersbus-fc-twente-ramt-slagboom-arena.html
hoe dom kan je zijn brandstof op? en denk dat ze nu wel ergens staan te liften langs de a2. maar wie o wie geefd ze een lift? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In 10 minuten 11 balcontacten hebben, 9 daarvan vooruit gespeeld zonder balverlies, 1x balverlies door een slechte inspeelpass van Anita en 1 x gewoon balverlies, een lekker hakballetje wat aankomt. en van die 9 was er 1 steekpass bij die aankwam. een uiterst intiligente voetballer, tenminste zo kwam hij over in de eerste 10 minuten... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja klopt remco.. maar 10 min vind ik geen indicatie om te zegge yes we got a wonderkid!! Or a new suarez..:P leuk programma naam "De nieuwe suarez" deze week weer schokkende gebeurtenissen! Durf jij te kijken!? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik heb gisteren genoten, mooie pot voetbal gezien. Ajax speelde pressievoetbal zoals het hoort. Eerste 20 minuten hebben we mazzel dat het vizier niet zo scherp was van twente. Daarna goed voetbal laten zien en na de 1-0 was het over met twentes wil.
Op naar Hoerenveen |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Vond de Jong echt super spelen!! gregory was ook 1 van de uitblinkers |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
gregory is elke wedstrijd sprr! alleen verschil met twente is dat alle spelers van twente even goed zijn en er elke wedstrijd een nieuwe of andere speler uitblinkt! Dat heeft ajax niet elke speler in het basis elftal heeft het zelfde nivo als van der wiel, vertoghen, de zeeuw en suarez.. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Ook tegen Twente was het duidelijk dat AJAX het in het begin van zowel de eerste als ook in de tweede helft "rustig" aan doet en daarna heel veel druk zet op de tegenstander. Is dit een opdracht van Jol? Het is duidelijk dat als je op deze manier speelt(veel druk zetten)je dit geen hele wedstrijd volhoudt. Wat is jullie mening hierover? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
helemaal gelijk john is denk ik inderdaad manier van spelen! En slim ook want als je die druk geeft op het moment dat twente minder conditie heeft en fit is heeft het ook nog meer zin!! |
|
|
|