BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Topsalarissen Feyenoord Spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 15:45   quote  deeplink  
En daar hebben we het jaarlijkse lijstje weer, overigens de enige waarin wij kampioen zijn, belachelijke salarissen uitdelen.

30. Roy Makaay (1.800.000 euro)
34. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro)
35. Denny Landzaat (1.600.000 euro)
44. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
53. Tim de Cler (1.000.000 euro)
60. Karim El Ahmadi (950.000 euro)
60. Jonathan De Guzman (950.000 euro)
85. Ron Vlaar (550.000 euro)
85. Diego Biseswar (550.000 euro)

Dat ziet er goed uit! Voor volgend jaar dan, zoals bekend lopende de volgende contracten komende zomer af: Makaay, Bronckhorst, Landzaat en Guzman.

Rekening houdende met een contract verlenging voor Bronckhorst waarbij hij circa 500k gaat verdienen, levert dat ons direct een besparing op van 4.550.000 euro!

Met enig geluk weten we Cler en Hofland ook nog te slijten komende zomer, ik neem aan dat deze bankzitters weg mogen aan het eind van het seizoen?? Zeker als je ziet hoe jongens als Schenkeveld, Nieveld, de Vrij en Leerdam zich ontwikkelen!

Mocht een vertrek van die 2 ons ook gegund zijn dan levert dat nog eens 2.200.000 euro besparing op + eventuele transfersom, brengt ons op een totaal van 6.750.000 euro aan besparingen die niet ten koste gaan aan de kwaliteit van de selectie,

Ik heb weer een beetje goede hoop voor volgend jaar, al zou Leo maar de helft van die besparingen mogen besteden, ben ik er al van overtuigd dat we gegarandeerd toppertjes krijgen!
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Gio mag blijven tegen forse inlevering.
Rest mag weg Makaay,Landzaat,Hofland,De Cler,Guzman
Scheelt echt erg veel geld.
Bijna 7 miljoen man per jaar pfffff.
qwerto
 qwerto - donderdag 04 februari 2010 - 16:16   quote  deeplink  
Heey dit is leuk !
veel mensen vergeten dat wij vooral dure spelers hebben maar dat dit toevallig aleen de nederlandse spelers zijn !
van de duurbetaalde ontbreekt bij ons aleen tomasson terwijl bij PSV :
Toivonen,lazovic,dzuzak,salcido,isaakson enz ontbreken
bij ajax: atouba,oleguer,gabri,suarez,pantelic enz
en over az begin ik niet want daar zitten maar 5 nederlanders

zo slecht is het niet het komt er nu gewoon heel slecht uit maar de werkelijkheid is anders !
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - donderdag 04 februari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
wat een bedragen.. de helft staat niet eens in de basis
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Als je iconen terughaald naar een club bijv een Kuijt of van Persie , dan snap ik nog waarom je zoveel salaris betaald.
Maar potdomme een Hofland,landzaat en de Cler jemig he , wat hebben die nou bereikt.
Zijn gewoon doodnormale voetballers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door R()b --
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 16:16 schreef qwerto het volgende:
Heey dit is leuk !
veel mensen vergeten dat wij vooral dure spelers hebben maar dat dit toevallig aleen de nederlandse spelers zijn !
van de duurbetaalde ontbreekt bij ons aleen tomasson terwijl bij PSV :
Toivonen,lazovic,dzuzak,salcido,isaakson enz ontbreken
bij ajax: atouba,oleguer,gabri,suarez,pantelic enz
en over az begin ik niet want daar zitten maar 5 nederlanders

zo slecht is het niet het komt er nu gewoon heel slecht uit maar de werkelijkheid is anders !
Nuttige info, maar het ging me niet om de vergelijking, belangrijkste punt is dat Feyenoord volgend jaar financieel misschien wat meer adem krijgt.
sevillana
 sevillana - donderdag 04 februari 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 15:45 schreef moa het volgende:
En daar hebben we het jaarlijkse lijstje weer, overigens de enige waarin wij kampioen zijn, belachelijke salarissen uitdelen.

30. Roy Makaay (1.800.000 euro)
34. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro)
35. Denny Landzaat (1.600.000 euro)
44. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
53. Tim de Cler (1.000.000 euro)
60. Karim El Ahmadi (950.000 euro)
60. Jonathan De Guzman (950.000 euro)
85. Ron Vlaar (550.000 euro)
85. Diego Biseswar (550.000 euro)

Dat ziet er goed uit! Voor volgend jaar dan, zoals bekend lopende de volgende contracten komende zomer af: Makaay, Bronckhorst, Landzaat en Guzman.

Rekening houdende met een contract verlenging voor Bronckhorst waarbij hij circa 500k gaat verdienen, levert dat ons direct een besparing op van 4.550.000 euro!

Met enig geluk weten we Cler en Hofland ook nog te slijten komende zomer, ik neem aan dat deze bankzitters weg mogen aan het eind van het seizoen?? Zeker als je ziet hoe jongens als Schenkeveld, Nieveld, de Vrij en Leerdam zich ontwikkelen!

Mocht een vertrek van die 2 ons ook gegund zijn dan levert dat nog eens 2.200.000 euro besparing op + eventuele transfersom, brengt ons op een totaal van 6.750.000 euro aan besparingen die niet ten koste gaan aan de kwaliteit van de selectie,

Ik heb weer een beetje goede hoop voor volgend jaar, al zou Leo maar de helft van die besparingen mogen besteden, ben ik er al van overtuigd dat we gegarandeerd toppertjes krijgen!
weet je toevallig ook nog te melden hoeveel loonbelasting er voor die mannen afgedragen wordt, en, eventueel de verzekeringspremies?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 04 februari 2010 - 17:24   quote  deeplink  
waar is de complete lijst te lezen?
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - donderdag 04 februari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
El Ahmadi en Diego Biseswar verdienen ook veel... Terwijl Biseswar er niks vnan bakt (dit seizoen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door feyenoord-fr12info --
craven
 craven - donderdag 04 februari 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Yep en die hofland verdient t dubbele van wat Vlaar verdient, maar feyenoord is deze contracten aangegaan dus eigen schuld!?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door craven --
bram
 bram - donderdag 04 februari 2010 - 17:41   quote  deeplink  
wat is het gekregen geld van onze sterspeler CISSE,die is voor iedere euro nog te duur.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 04 februari 2010 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 16:16 schreef qwerto het volgende:
Heey dit is leuk !
veel mensen vergeten dat wij vooral dure spelers hebben maar dat dit toevallig aleen de nederlandse spelers zijn !
van de duurbetaalde ontbreekt bij ons aleen tomasson terwijl bij PSV :
Toivonen,lazovic,dzuzak,salcido,isaakson enz ontbreken
bij ajax: atouba,oleguer,gabri,suarez,pantelic enz
en over az begin ik niet want daar zitten maar 5 nederlanders

zo slecht is het niet het komt er nu gewoon heel slecht uit maar de werkelijkheid is anders !
uhm ja maar ik denk dat de dure spelers van psv wat beter zijn dan de cler hofland en co. En feyenoord heeft minder middelen ter beschikking om aan deze salarissen te voldoen. Dus daar moet je dan ook weer naar kijken.
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 16:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet je toevallig ook nog te melden hoeveel loonbelasting er voor die mannen afgedragen wordt, en, eventueel de verzekeringspremies?
=D

Laten we er van uit gaan dat dit de totale kosten zijn excl bonussen.
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 17:24 schreef Boudewijn het volgende:
waar is de complete lijst te lezen?
Er is mij geen complete lijst bekend helaas.
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 17:37 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
El Ahmadi en Diego Biseswar verdienen ook veel... Terwijl Biseswar er niks vnan bakt (dit seizoen)
Biseswar heeft zijn contract wel verdiend vorig seizoen vind ik, hij heeft tenminste zijn contract bij ons verlengt terwijl hij ook transfervrij de deur kon uitlopen richting Spanje.
Het is jammer dat hij dit jaar weinig speelminuten krijgt, dat wel.
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 17:39 schreef craven het volgende:
Yep en die hofland verdient t dubbele van wat Vlaar verdient, maar feyenoord is deze contracten aangegaan dus eigen schuld!?
Uiteraard eigen schuld, maar dat betekend niet dat er niet naar oplossingen gezocht mag worden? :)
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 17:41 schreef bram het volgende:
wat is het gekregen geld van onze sterspeler CISSE,die is voor iedere euro nog te duur.
Ik neem aan dat die rond de 300-400k zit, dit vanwege het transferbedrag dat voor em betaald is, (3.5 milj?) en gezien Feyenoord al geruime tijd verkondigt dat het afgelopen is met de topsalarissen (norm: 500k) neem ik aan dat hij gewoon onder de max zit.
moa
 moa - donderdag 04 februari 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 17:57 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

uhm ja maar ik denk dat de dure spelers van psv wat beter zijn dan de cler hofland en co. En feyenoord heeft minder middelen ter beschikking om aan deze salarissen te voldoen. Dus daar moet je dan ook weer naar kijken.
Wat qwerto bedoeld is dat de vergelijking niet kloppend is, de top100 is samengesteld uit enkel Nederlanders, dit terwijl er bij Feyenoord veel meer Nederlanders spelen dan bij Almere-west of PSV.
sevillana
 sevillana - donderdag 04 februari 2010 - 20:16   quote  deeplink  
slotje? doet u dat maar!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 04 februari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
gaap............
sevillana
 sevillana - donderdag 04 februari 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 20:52 schreef Jappie_FEY het volgende:
gaap............
precies
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 04 februari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Topsalarissen Feyenoord Spelers









0.0056188