|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Wie de nul houdt, pakt de punten! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL HIER LIGT MIJN HART MIJN VREUGDE MIJN VERDRIET HET KAN DOOIEN HET KAN VRIEZEN WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
er loopt weer iemand achter wuahaha
04-02-10 (21:23) Straks LIVE: RKC Waalwijk - Feyenoord (Feyenoord.blog.nl) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: triest dat de scheids de fouten van Mario moet corrigeren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
stevig(er) op de 4e plaats |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: hoe vond je landzaat spelen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien een huisje op H.v.H. beloofd? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kom je al in de buurt? |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
weer kramp in mijn bilspieren maar 3 punten in the pocket! Vond Wijnaldum voorop gaan in de strijd......nu nog ff flink oefenen op zijn traptechniek! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ja het was niet erg slim ook van landzaat,trouwens je zag dat de wissel Makaay ook niet best was want er was meteen minder balbezit.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
idd Mario wisselt altijd kut |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
|
|
|
Basta
|
|
|
krijg wel een beetje zo`n wim jansen vibe. toen hij het overnam van bengtson, bekerden we uit bij psv, was ik bij en willnever forget, 0-1 henk freezert,wonnen beker..jullie kennen deze story. Enfin hij begon ook met het dichtspijkeren van de verdediging...net als Mario nu/// Wie vaak de nul houdt eindigt hoog op de ranglijst! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha ja het was niet erg slim ook van landzaat,trouwens je zag dat de wissel Makaay ook niet best was want er was meteen minder balbezit.. idd, had (ook) liever Babovic zien invallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja toch en schet moet ballen krijgen,beetje meer lef tonen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 21:58 schreef Basta het volgende:krijg wel een beetje zo`n wim jansen vibe. toen hij het overnam van bengtson, bekerden we uit bij psv, was ik bij en willnever forget, 0-1 henk freezert,wonnen beker..jullie kennen deze story. Enfin hij begon ook met het dichtspijkeren van de verdediging...net als Mario nu/// Wie vaak de nul houdt eindigt hoog op de ranglijst! blablabla net als de column van hugo borst over FR-020 |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: euy, niet mijn held beledigen
als jij liever gertjan wil....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja het begin een beetje vreemd te worden waarom hij geen speelminuten krijgt.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: idd liever het neefje van ryan babel, Mario is dus een 020er
MARIO ROT OP haha |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien vind Mario hem een beetje te bijdehand? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2x hahaha is wat te veel van het goede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nou nou zo leuk wastie ook weer niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jep..........nog 'maar' 15 punten............ |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 21:53 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL HIER LIGT MIJN HART MIJN VREUGDE MIJN VERDRIET HET KAN DOOIEN HET KAN VRIEZEN WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET dit is een tekst van een neus denk erom! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Zou er als trainer kort over zijn ..... nog één keer zo'n wedstrijd, dan straf training en/of tegen AZ knallen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: weetik, maar ik onthoud alles hehehehe]
PS: Hoe weet jij dat? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belangrijke overwinning. 3 punten gepakt, geen blessures en uitgelopen op de concurrenten!
Morgen die kaasjoden pakken! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: alles wat met die neuzen te maken heeft onthoud ik! en zodra een kakkerlak dit gebruikt krijgt diegene dit ff te horen, dus kleine man niet meer doen! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 09:39 schreef Milo het volgende:[..] alles wat met die neuzen te maken heeft onthoud ik! en zodra een kakkerlak dit gebruikt krijgt diegene dit ff te horen, dus kleine man niet meer doen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|