BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Snap mario been echt niet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:01   quote  deeplink  
waarom niet met het zelfde opstelling,als tegen psv en ajax. ging toch goed.maar met deze opstelling,was echt drama.
bisaswar wat een drama is dat zeg.veel balverlies,geen dreiging.gaat vaak voor eigen acties.vind cisse veel beter dus cisse laten staan voortaan.makaay zie je ook niet.ook gewoon als stand in laten,voor tomasson.en wat schet bij feyenoord doet,mag joost weten.komt erin gelijk paar keer bal verlies,en net als bisaswar voor eigen acties.kan dit niveau nog lang niet aan.

van dijk 7,5
de vrij 6
vlaar 8
de cler 5,5
amhadi 5
fer 7
wijnaldum 8
bisaswar 3
tomasson 7,5
makaay 4
bahia 6,5

schet 2
landzaat en bedankt voor je rode kaart en terecht.
hofland geen oordeel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:01 schreef mike26 het volgende:
waarom niet met het zelfde opstelling,als tegen psv en ajax. ging toch goed.maar met deze opstelling,was echt drama.
bisaswar wat een drama is dat zeg.veel balverlies,geen dreiging.gaat vaak voor eigen acties.vind cisse veel beter dus cisse laten staan voortaan.makaay zie je ook niet.ook gewoon als stand in laten,voor tomasson.en wat schet bij feyenoord doet,mag joost weten.komt erin gelijk paar keer bal verlies,en net als bisaswar voor eigen acties.kan dit niveau nog lang niet aan.

van dijk 7,5
de vrij 6
vlaar 8
de cler 5,5
amhadi 5
fer 7
wijnaldum 8
bisaswar 3
tomasson 7,5
makaay 4
bahia 6,5

schet 2
landzaat en bedankt voor je rode kaart en terecht.
hofland geen oordeel
Cissè is op dit moment echt niet beter als Biseswar...
Kan op het moment geen pepernoot vasthouden en uitspelen.Diego wel alleen zijn voortzetting is nog niet best.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 februari 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cissè is op dit moment echt niet beter als Biseswar...
Kan op het moment geen pepernoot vasthouden en uitspelen.Diego wel alleen zijn voortzetting is nog niet best.
mn oma is zelfs beter als bieseswar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

mn oma is zelfs beter als bieseswar.
En haar moeder beter als Cissè :)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 februari 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En haar moeder beter als Cissè :)
nee nee, die had geen benen dus is basketbal gaan doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door hotjumper --
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:09   quote  deeplink  
leon,dan heb je geen verstand van.cisse is sterk,balvastig en snel. alleen moet hij idd wat beter zijn in het uitspelen. want cisse kan zeker meer,alleen komt dat niet uit. maar bisaswar mam mam niet normaal. geen dreiging,vaak balverlies.uitspelen is niet goed.zijn voorzetten is slecht. te ego weer.nee laat maar lekker op de bank zitten.
kaleco
 kaleco - donderdag 04 februari 2010 - 22:11   quote  deeplink  
makaay weg
landzaat weg
biseswar weg
de cler weg verdienen veel te veel en kennen echt niks spijt me voor makaay hoor die kijkt ook of ie water ziet branden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:09 schreef mike26 het volgende:
leon,dan heb je geen verstand van.cisse is sterk,balvastig en snel. alleen moet hij idd wat beter zijn in het uitspelen. want cisse kan zeker meer,alleen komt dat niet uit. maar bisaswar mam mam niet normaal. geen dreiging,vaak balverlies.uitspelen is niet goed.zijn voorzetten is slecht. te ego weer.nee laat maar lekker op de bank zitten.
hahahaha Cissè is 1 van mijn helden maar als tie slecht is dan is tie slecht.Balvast hahahaha
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:14   quote  deeplink  
idd kaleco,je heb er niks aan. makaay pas gewoon niet bij feyenoord.bisaswar doet meer voorzich zelf voetballen. landzaat heeft een periode het best goed gedaan,maar lomp en domme rode kaart. de cler vond ik tegen ajax goed,maar kost teveel,voor een bank speler.
MarkFR
 MarkFR - donderdag 04 februari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Die rode kaart is terecht, daar valt niks over te zeggen maar het is wel de schuld van de scheids dat ie m moet geven want kort daarvoor wordt fer tot 2x toe vastgehouden.
Daar wordt niet voor gefloten en vervolgens is die actie van die nepjood. Verder vond ik van Boekel soms wat te makkelijk en soms zelfs niet fluiten waar dat wel nodig was. Matige wedstrijd wederom van die knjb'er.
kaleco
 kaleco - donderdag 04 februari 2010 - 22:16   quote  deeplink  
ja mike en ze kosten een partij geld wordt je eng van
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:16   quote  deeplink  
vind cisse helemaal niet slecht juist.en die blijf ook knokken heel de wedstrijd. is sterk,balvastig,snel. alleen moet zijn uitspelen en pases nog goed komen.
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:17   quote  deeplink  
maar bisaswart leon,zeg nou eerlijk is 3x niks toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:16 schreef mike26 het volgende:
vind cisse helemaal niet slecht juist.en die blijf ook knokken heel de wedstrijd. is sterk,balvastig,snel. alleen moet zijn uitspelen en pases nog goed komen.
? ik ben uitgeluld echt waar ;)
kaleco
 kaleco - donderdag 04 februari 2010 - 22:18   quote  deeplink  
cisse, de vrij,vlaar,tomasson,wijnaldum, fer,fernadez,en van dijk. en ja gio de rest lekker opruimen en jeugd erin kost niet te veel en meer inzet
MarkFR
 MarkFR - donderdag 04 februari 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Cisse is wel een talent maar er komt nog totaal niet uit wat men van hem verwacht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:17 schreef mike26 het volgende:
maar bisaswart leon,zeg nou eerlijk is 3x niks toch?
Speeld teveel voor zichzelf en voerd zijn actie`s vaak veel tever door.En toch is hij op het moment beter dan Cissè.Maar dat kan hopelijk zondag weer anders zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:18 schreef kaleco het volgende:
cisse, de vrij,vlaar,tomasson,wijnaldum, fer,fernadez,en van dijk. en ja gio de rest lekker opruimen en jeugd erin kost niet te veel en meer inzet
Bahia Babovic???
kaleco
 kaleco - donderdag 04 februari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
bisewar is een dood vogeltje joh schei uit speelt voor zichzelf is ook geen feyenoorder
kaleco
 kaleco - donderdag 04 februari 2010 - 22:21   quote  deeplink  
gelijk bahia zeker babo twijfel
kaleco
 kaleco - donderdag 04 februari 2010 - 22:21   quote  deeplink  
gelijk bahia zeker babo twijfel
WDO
 WDO - donderdag 04 februari 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Wat een bullshit hiero.
Zeker de topicstarteris niet goed bij z'n paasei
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Ach 3 punten mee naar Rotterdam , voor de rest niet over zeuren.
Blik op AZ!
jo3h
 jo3h - donderdag 04 februari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
waarom gooit hij het elftal nu weer om dat begrijp ik echt niet waarom niet de zelfde als tegen psv en ajax dan gooit die die schet er ook nog in je gaat toch niet wat uit proberen als je moet winnen hele slechte trainer vindt ik dat deed hij ook met fer tegen sparta rechts back heel slecht hoor
Royaal
 Royaal - donderdag 04 februari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:24 schreef WDO het volgende:
Wat een bullshit hiero.
Zeker de topicstarteris niet goed bij z'n paasei
zeker man
snap ook niet al dat gezeik op mario been
we staan zeer goed in de competitie en nog in de beker na winst op zelfs PSV

echt een wijfen zeik gedoe van vele hier!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 04 februari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:01 schreef mike26 het volgende:
waarom niet met het zelfde opstelling,als tegen psv en ajax. ging toch goed.maar met deze opstelling,was echt drama.
bisaswar wat een drama is dat zeg.veel balverlies,geen dreiging.gaat vaak voor eigen acties.vind cisse veel beter dus cisse laten staan voortaan.makaay zie je ook niet.ook gewoon als stand in laten,voor tomasson.en wat schet bij feyenoord doet,mag joost weten.komt erin gelijk paar keer bal verlies,en net als bisaswar voor eigen acties.kan dit niveau nog lang niet aan.

van dijk 7,5
de vrij 6
vlaar 8
de cler 5,5
amhadi 5
fer 7
wijnaldum 8
bisaswar 3
tomasson 7,5
makaay 4
bahia 6,5

schet 2
landzaat en bedankt voor je rode kaart en terecht.
hofland geen oordeel
Omdat je tegen RKC zelf het spel moet maken, dus dan stel je geen 3 verdedigende middenvelders op.

Vond eerste helft heel slecht. Wat een traag tempo zeg.

Makaay kan het echt niet meer belopen. Geweldige jongen, goede instelling, maar hij past gewoon niet bij dit Feyenoord en heeft zijn beste jaren al een tijdje achter zich liggen.

Vlaar was weer uitstekend, Biseswar redelijk, hij had een paar aardige acties, zorgde af en toe nog voor gevaar. Heb verder ook speciaal op El Ahmadi gelet, en ik vond hem best goed spelen. Zeker de eerste helft was hij een van de weinige die in mijn ogen een voldoende haalde.

De Vrij mist duidelijk nog veel ervaring, maar hij is ook pas zeventien.

Landzaat... kom je erin en dan maak je zo'n overtreding. Gewoon dom.

Vond voor de rest Wijnaldum nog positief opvallen. Hij is duidelijk op de weg terug om zijn oude niveau weer te halen, waar ik Fer eigenlijk de laatste tijd minder goed zie spelen.

En Jon Dahl natuurlijk. Goede goal, doet wat hij moet doen. Klasse speler en een echte prof.

Op naar AZ-thuis. Zullen we toch een betere prestatie moeten neerleggen, maar ik heb vertrouwen.

Btw wat is dat RKC-publiek waardeloos zeg. Alsof er lege tribunes waren. Je hoorde het handjevol Feyenoorders nog beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:24 schreef R()b het volgende:
Ach 3 punten mee naar Rotterdam , voor de rest niet over zeuren.
Blik op AZ!
precies!!!!
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:34   quote  deeplink  
volgend seizoen 2010 2011

darley,van dijk mulder verhuren
fernandez,de vrij
vlaar,schenkeveld
bahia,nieveld hofland verkopen
gio,aankoop of jeugd cler verkopen
fer,babovic proberen te huren of kopen
el amahdi,leerdam landzaat verkopen
aankoop of jeugd,bruins de cuzman is transfervrij
wijnaldum,aankoop of jeugd schet weer verhuren
tomasson,castoinas makaay transfervrij
cisse,aankoop of jeugd bisaswar verhuren

erasmus,mototjo en nieveld erbij halen.
don44
 don44 - donderdag 04 februari 2010 - 22:35   quote  deeplink  
Geen averij opgelopen.
3 punten in de pocket.
Steviger op nummer 4.
Dit alles is heel belangrijk op naar zondag tegen die kaaskoppen.
Laten wie die ook oprollen dan kan mijn seizoen al niet meer stuk!
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 04 februari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Ik snap Been juist heel goed....... Hij geeft andere spelers een "kans" (tegen een mindere tegenstander). ik denk dat hij hier mee de basis spelers weer op scherp wil stellen en dan met name Cisse
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 04 februari 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Makaay is een spits en aanspeelpunt, heeft niet het loopvermogen om de halen te gaan halen, daar is Tomasson voor. El drama teert nog op zijn doelpunten tegen psv en fer was niet fit genoeg om te spelen. Maar goed de punten zijn binnen, op naar AZ. Ik ben erbij.
don44
 don44 - donderdag 04 februari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Dan met 1-0 winnen in de blessuretijd werelds.
Let op die kaaskoppen ze komen met een paar man naat SCF-010 laten we ze op hun potje rammen hahaha
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:36 schreef GeenGelul het volgende:
Ik snap Been juist heel goed....... Hij geeft andere spelers een "kans" (tegen een mindere tegenstander). ik denk dat hij hier mee de basis spelers weer op scherp wil stellen en dan met name Cisse
ook hier 3 punten :D
sevillana
 sevillana - donderdag 04 februari 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:24 schreef R()b het volgende:
Ach 3 punten mee naar Rotterdam , voor de rest niet over zeuren.
Blik op AZ!
eens
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 04 februari 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:37 schreef douwe 1970 het volgende:
Makaay is een spits en aanspeelpunt, heeft niet het loopvermogen om de halen te gaan halen, daar is Tomasson voor. El drama teert nog op zijn doelpunten tegen psv en fer was niet fit genoeg om te spelen. Maar goed de punten zijn binnen, op naar AZ. Ik ben erbij.
Proost Douwe
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 04 februari 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:09 schreef mike26 het volgende:
leon,dan heb je geen verstand van.cisse is sterk,balvastig en snel. alleen moet hij idd wat beter zijn in het uitspelen. want cisse kan zeker meer,alleen komt dat niet uit. maar bisaswar mam mam niet normaal. geen dreiging,vaak balverlies.uitspelen is niet goed.zijn voorzetten is slecht. te ego weer.nee laat maar lekker op de bank zitten.
Als iemand een andere mening heeft als jij betekent dat niet dat diegene er geen verstand van heeft. Dat slaat nergens op.

Cisse laat te weinig zien en RKC is een mooie gelegenheid om eens te kijken wat de rest kan opbrengen. Ik vond Biseswar ook tegenvallen, maar hij heeft geen ritme dus ik zal hem er niet op afrekenen. Hij had in elk geval dreiging en spel naar voren. Maar Cisse zal zondag vast wel weer spelen want dat is een aankoop van Been.

Verder vond ik de wissel van Tomasson Landzaat erg apart. Bij een 1-0 voorsprong tegen RKC de wedstrijd gaan controleren....
Ik zag het VVVscenario alweer voor me.
Maar gelukkig 3 punten.. wederom door Tomasson!
don44
 don44 - donderdag 04 februari 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Wat vonden jullie van de Cler oprotten
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:42 schreef don44 het volgende:
Wat vonden jullie van de Cler oprotten
Ik rij voortaan niet meer met een Tomtom , maar met een Clercler.
Die kerel wordt alleen gebruikt als aanwijsbord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:43 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik rij voortaan niet meer met een Tomtom , maar met een Clercler.
Die kerel wordt alleen gebruikt als aanwijsbord.
hahahahaha
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
oke geengelul,maar feyenoord moet gewoon op zijn sterkste opstelling blijven spelen.net als tegen psv,020. het is geen oefen potje, maar om de punten. dit jaar gaat om europees voetbal weetje nog geengelul.dus niet anders spelen of een andere opstelling. nu staan we 4de dik zelfs ook.en dat moeten ze volhouden.dus zie liever de opstelling als tegen psv en 020.
FR
 FR - donderdag 04 februari 2010 - 22:45   quote  deeplink  
sommige mensen lopen hier echt te zeiken, de cler speelde NIET slecht (don44) wat lul je nou? dit is weer zo'n kansloos topic, houd er maar mee op en laat mario beslisssen, alles beter dan vorig seizoen (want na vorig seizoen is iedereen tegen die oudere spelers, DUS WEES BLIJ DAT WE 4E STAAN,

VERWENDE NESTEN
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
nou fr tegen 020 speelde de cler goed,maar vandaag stukker minder hoor. en mag ook weg.kost teveel voor een bankzitter
FR
 FR - donderdag 04 februari 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:47 schreef mike26 het volgende:
nou fr tegen 020 speelde de cler goed,maar vandaag stukker minder hoor. en mag ook weg.kost teveel voor een bankzitter
Ja ik snap dat er dus spelers wegmoeten maar dat is geen reden dat sommige mensen hierzo, raar gaan lopen doen, ik zeg toch: laat mario beslissen en doe niet moeilijk
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:45 schreef FR het volgende:
sommige mensen lopen hier echt te zeiken, de cler speelde NIET slecht (don44) wat lul je nou? dit is weer zo'n kansloos topic, houd er maar mee op en laat mario beslisssen, alles beter dan vorig seizoen (want na vorig seizoen is iedereen tegen die oudere spelers, DUS WEES BLIJ DAT WE 4E STAAN,

VERWENDE NESTEN
En wij vonden de Cler a.k.a Tomtom wel slecht.
Als hij NIET slecht speelde volgens jou , dan wil ik hem niet zien op zijn slechtste dag.
FR
 FR - donderdag 04 februari 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:49 schreef R()b het volgende:

[..]

En wij vonden de Cler a.k.a Tomtom wel slecht.
Als hij NIET slecht speelde volgens jou , dan wil ik hem niet zien op zijn slechtste dag.
Maar waar maak in mij druk om, wij als suporters beslissen niet, dat doet mario wel :d
Maar ik hoop op een goede pot tegen AZ,
Die gaan we winnen ;)
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:51   quote  deeplink  
kijk fr feyenoord is in vorm.dat zag je tegen psv en 020.dat ga je niet gelijk anders spelen of een andere opstelling doen.gewoon zo door blijven gaan met de 11 mensen,die er stonden. want rkc is geen oefen potje.
R()b
 R()b - donderdag 04 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:51 schreef FR het volgende:

[..]

Maar waar maak in mij druk om, wij als suporters beslissen niet, dat doet mario wel :d
Maar ik hoop op een goede pot tegen AZ,
Die gaan we winnen ;)
Precies.
En net zei ik ook al , 3 punten in de tas niet te lang over nadenken.
Op naar AZ!
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 22:55   quote  deeplink  
tegen az

dijk
vrij
vlaar
bahia
gio
el amahdi
fer
cuzman
wijnaldum
tomasson
cisse

wissels
darley
schenkeveld
hofland
cler
leerdam
babovic
bruins
makaay
bisaswar
castognias

niet erbij
landzaat geschorst
mulder denk tribune
fernandez gebleseerd
schet tribune

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door mike26 --
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 04 februari 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 22:44 schreef mike26 het volgende:
oke geengelul,maar feyenoord moet gewoon op zijn sterkste opstelling blijven spelen.net als tegen psv,020. het is geen oefen potje, maar om de punten. dit jaar gaat om europees voetbal weetje nog geengelul.dus niet anders spelen of een andere opstelling. nu staan we 4de dik zelfs ook.en dat moeten ze volhouden.dus zie liever de opstelling als tegen psv en 020.
Alsof we niet van RKC kunnen winnen met een paar mutaties in het elftal.

Been denk vooruit en reken erop dat ie de boel weer op scherp heeft tegen AZ zondag.
mike26
 mike26 - donderdag 04 februari 2010 - 23:02   quote  deeplink  
nee geengelul het had ook anders kunnen lopen vandaag,door deze beslissingen.gewoon nu elke wedstrijden met de zelfde 11 spelen als tegen psv en 020.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Snap mario been echt niet









0.0086359