|
|
vatos
|
|
|
Eerste helft was niks. biseswar is dreigender als Cisse, vond Schet alleen heel slap invallen op een moment dat dat niet kon |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
wat bisaswar ook heel goed kan,is makkelijk laten vallen. en vooral kop naar beneden,als het tegen zit.zit gewoon geen styl bij deze gozer |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
|
|
|
mike26
|
|
|
vind je dat vatos? heb er niks van gezien,trouwens heel het seizoen niets van bisaswar. cisse is ter minstens sterk,snel en balvastig. alleen cisse moet het uitspelen en voorzetten verbeteren. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
ja is toch zo kaleco. vind bisaswar 3x niks.alleen voor eigen avontuur,en veel balverlies.val heel snel. zit geen dreiging in.komt veel te kort op dit niveau. en noem ze maar op. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 23:05 schreef vatos het volgende:Eerste helft was niks. biseswar is dreigender als Cisse, vond Schet alleen heel slap invallen op een moment dat dat niet kon slechte voetballer jo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door Royaal -- |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
aan wie stel je deze vraag royaal? |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
ja sorry maar bisewar is echt een mong..l ken er niks van gaat dreiging uit van cisse ook mischien niet tegen 020 maar geef hem een kans |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
ja idd zie echt liever cisse. kijk cisse moet kwa het uitspelen en voorzetten zich verbeteren.maar is zeker nuttig. die knok gewoon heel het wedstrijd door. maar bij bisaswar zie ik dat totaal niet.schet is denk ik ook zo mannentje als bisaswar. en is totaal nog niet rijp op dit niveau |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
dan zie ik liever als vervanger van wijnaldum,issoufie.vind ik veel beter,dan schet. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
volgend seizoen deze jeugd spelers bij de selectie halen. ramstein cent.ver issoufi linke aanvaller castignas spits de vrij rechtsback schenkeveld centrale ver,kan ook als r.back erasmus spits motjoto mid nielveld cen.ver |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
kijk nog meer in onze eigen jeugd wat er rond loop. en zoek naar veel talenten. |
|
|
|
|
vatos
|
|
|
Ik vind biseswar dreigender en obv vorig seizoen een basisplaats verdiend. Cisse echter is sterker en verdedigt prima mee! Kunnen we ze niet mengen??????? Maar inderdaad biseswar was ook niet veel vandaag... Maar vind Cisse aanvallend niet goed genoeg op dit moment...maar ja wie wel? |
|
|
|
|
vatos
|
|
|
Trouwens ben het weleens met mike26, volgens mij zit er genoeg in onze jeugd. Zie onze nieuwe verdediger.....17 jaar |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Drie punten klaar!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met Makaay word je te statisch. Punt. Biseswar is een pingeldoos en echt minder dan Cissé |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het was slecht de jongens waren ruk het enige wat positief is is dat we 3 punten binnen hebben |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
dobias
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Cissè is op dit moment echt niet beter als Biseswar... Kan op het moment geen pepernoot vasthouden en uitspelen.Diego wel alleen zijn voortzetting is nog niet best. Cissë is tien keer beter dan biseswar. Biseswar moet zijn oogklepjes af doen. en dat duikelen wordt ik ook zat van hem. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 22:34 schreef mike26 het volgende:volgend seizoen 2010 2011 darley,van dijk mulder verhuren fernandez,de vrij vlaar,schenkeveld bahia,nieveld hofland verkopen gio,aankoop of jeugd cler verkopen fer,babovic proberen te huren of kopen el amahdi,leerdam landzaat verkopen aankoop of jeugd,bruins de cuzman is transfervrij wijnaldum,aankoop of jeugd schet weer verhuren tomasson,castoinas makaay transfervrij cisse,aankoop of jeugd bisaswar verhuren erasmus,mototjo en nieveld erbij halen. Het lijkt wel moderne poëzie. Onbegrijpelijk |
|
|
|
|
peterfey
|
|
|
ik snap die opstelling ook niet,vond wijnaldum en vlaar wel ijzersterk. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Mijn schoonmoeder ook, bitjeindewar kan je hem beter noemen. Hij weet echt niet waar hij met de bal naar toe wil, draaien, kappen, nog een keer draaien en dan terug spelen, volgens mij hebben we er daar nog ééntje van lopen (Cissé). |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 23:27 schreef mike26 het volgende:volgend seizoen deze jeugd spelers bij de selectie halen. ramstein cent.ver issoufi linke aanvaller castignas spits de vrij rechtsback schenkeveld centrale ver,kan ook als r.back erasmus spits motjoto mid nielveld cen.ver en pastoor de trainer zeker! jezus, wat ben jij stom zeg! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 04 februari 2010 - 22:34 schreef mike26 het volgende:volgend seizoen 2010 2011 darley,van dijk mulder verhuren fernandez,de vrij vlaar,schenkeveld bahia,nieveld hofland verkopen gio,aankoop of jeugd cler verkopen fer,babovic proberen te huren of kopen el amahdi,leerdam landzaat verkopen aankoop of jeugd,bruins de cuzman is transfervrij wijnaldum,aankoop of jeugd schet weer verhuren tomasson,castoinas makaay transfervrij cisse,aankoop of jeugd bisaswar verhuren erasmus,mototjo en nieveld erbij halen. koekoek, koekoek, koekoek, koekoek......jezus wat ben jij gek man! kijk is naar wat je schrijft man, klopt geen reet van!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2010 door Milo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Snap Been ook af en toe niet..
Nou speelt die geweldige Cissé weer morgen. Biseswar was niet geweldig maar ik vond hem tegen RKC dreigender dan Cissé in zijn laatste 4 wedstrijden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 14:39 schreef MMM het volgende:Snap Been ook af en toe niet.. Nou speelt die geweldige Cissé weer morgen. Biseswar was niet geweldig maar ik vond hem tegen RKC dreigender dan Cissé in zijn laatste 4 wedstrijden.. Kijk eindelijk mijn back up is weer terug pfffffff Waar zat je nou MMM hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha, tsja kreeg een gratis ban van Boudewijn omdat ik de zeeuw wat dingen had toegewenst. Achja..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
beetje jammer............ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 14:42 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha, tsja kreeg een gratis ban van Boudewijn omdat ik de zeeuw wat dingen had toegewenst. Achja.. Tja mag ook niks meer he tegenwoordig;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
VERLOEDERING VAN DE SAMENLEVING
ga ff koffie zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goed idee,bakkie erbij!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
dotje slagroom op de koffie.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
is onderweg...kan ff duren bevroren wissels en zo? ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
jongens schei toch uit doe Biseswar vond ik echt niet slecht tegen rkc. beter dan de rest. Hij maakt fouten mwwr ook vaak komt het gevaar van hem balletje op tomasson enz |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 17:38 schreef legrande het volgende:jongens schei toch uit doe Biseswar vond ik echt niet slecht tegen rkc. beter dan de rest. Hij maakt fouten mwwr ook vaak komt het gevaar van hem balletje op tomasson enz Eens |
|
|
|
|
hamstra
|
|
|
Tomasson moet gewoon in de spits en makaay niet meer opstellen beiden werkt niet. en cisse laten staan en bisaswar zo snel mogelijk weg doen of in het 8ste laten ballen in het bierelftal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 19:56 schreef hamstra het volgende:Tomasson moet gewoon in de spits en makaay niet meer opstellen beiden werkt niet. en cisse laten staan en bisaswar zo snel mogelijk weg doen of in het 8ste laten ballen in het bierelftal. Biseswar heeft tegen RKC meer goede dingen gedaan dan Cissé in de laatste 5 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 19:56 schreef hamstra het volgende:Tomasson moet gewoon in de spits en makaay niet meer opstellen beiden werkt niet. en cisse laten staan en bisaswar zo snel mogelijk weg doen of in het 8ste laten ballen in het bierelftal. Tomasson blijft een noodoplossing in de spits. Hij is veel gevaarlijker als "komende" man. En Biseswar speelde inderdaad niet best, maar hoort wel met zijn specifieke kwaliteiten in Feyenoord 1 thuis. Hij is tenminste een echte aanvaller, hoewel het wel weer tijd wordt dat hij weer eens wat laat zien. |
|
|
|