|
|
danossopranos
|
|
|
tot mijn verbazing las ik het bericht dat schet terug zou komen naar feyenoord! ik ben nooit echt fan geweest van deze jongen. maar als je dan je rentree mag maken speel dan niet zo ongelofelijk slecht! ik zeg: gelijk terug naar excelsior! |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
zeur!!
die jongen speelt zijn eerste wedstrijd sinds tijden bij feyenoord, bij een team wat de hele wedstrijd al bagger speelt en dan zou hij ineens de sterren van de hemel spelen??? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja geweldige redenering ja ! heeft op een lager niveau gespeeld en komt dan in een op slot zittende wedstrijd binnen de lijnen dus je hebt helemaal gelijk we moeten hem maar terug sturen gebaseerd op 15-20 minuutjes |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
ik heb hem nog niet zien spelen maar vind wel dat hij een kans verdient. mischien moet hij nog effe wennen.
geef hem wat tijd, naar exelsior terug sturen kan altijd nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed was t niet.. Slechte keuzes vooral...coaching nodig en veel. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 09:58 schreef danossopranos het volgende:tot mijn verbazing las ik het bericht dat schet terug zou komen naar feyenoord! ik ben nooit echt fan geweest van deze jongen. maar als je dan je rentree mag maken speel dan niet zo ongelofelijk slecht! ik zeg: gelijk terug naar excelsior! LoL hou je wel van voetbal? Je moet een talentje toch speeltijd geven , minuten maken is belangrijk voor deze dude. Het was al een bud wedstrijd om in te vallen. Beetje wild en ongecontroleerd met zn acties , maar goed lekker boeiend komt vanzelf. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
wat is dit nu weer voor een topic. Schet kan jet het niet aanrekenen. Biseswar wel. Wat irriteer ik mij daar aan. die jongen moet leren zijn oogkleppen af te doen. een bal afspelen of iets dergelijks. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
schet ongelooflijk! waarom nou? de tranen schoten in mijn ogen, zo slecht. als dit de toekomst is van feyenoord, pppppfffffff |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik denk Schet in oranje,supertalent,nog beter als Cisse |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 10:00 schreef markw3 het volgende:zeur!! die jongen speelt zijn eerste wedstrijd sinds tijden bij feyenoord, bij een team wat de hele wedstrijd al bagger speelt en dan zou hij ineens de sterren van de hemel spelen??? Helemaal mee eens... Sowieso ook nog eens de laatste minuten als enige voorin aangezien Landzaat er uit werd gestuurd. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Aleen Bahia, Vlaar, van Dijk, Wijnaldum en Tomasson haalden gisteren een voldoende en dat was genoeg voor de 3 punten. Op 1 invalbeurtje kun je Schet niet beoordelen. Biseswar ging er een paar keer goed langs maar dan gaf ie niet af. Zoals Been al zei hij miste wedstrijdritme. Weer een reden om niet zoveel te schuiven in de opstelling. |
|
|
|
|
peterfey
|
|
|
echt slecht ja gelijk weer naar excelsior sturen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
gelijk terugsturen naar excelsior |
|
|
|
|
Art
|
|
|
Geen inzet, geen felheid, geen gif, geen beleving, te beroerd om fouten te herstellen, te langzaam in alle opzichten. En onzin dat het komt doordat hij bij excelsior speelde want hij heeft dus wel gewoon wedstrijdritme en het niveau van de wedstrijd ontsteeg op geen enkele manier dat van de jupiler leaque. Ongelooflijk, de ene slappe neger hersenloos omruilen voor een andere. Haal castaignos er vast bij en stuur die schet lekker terug naar kralingen Mario! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat heeft zn ras er nu weer mee te maken.. pfft. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 09:58 schreef danossopranos het volgende:tot mijn verbazing las ik het bericht dat schet terug zou komen naar feyenoord! ik ben nooit echt fan geweest van deze jongen. maar als je dan je rentree mag maken speel dan niet zo ongelofelijk slecht! ik zeg: gelijk terug naar excelsior! ze moesten fans zoals jij naar excelsior sturen. ga achter je team staan man, jij had het vast niet beter gedaan als Mitchell.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Sleutelwoord: Zenuwen?
Ik weet niet of jullie Mitchell hebben zien spelen bij excelsior? (ik vermoed van niet) Maar daar speelde hij heel behoorlijk, zeker een waardig vervanger voor Slory met voldoende groei mogelijkheden. |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
die jongen komt er wel hoor, met de juiste coaching en die kan die krijgen van zn mede aanvallers + de rest.
terug sturen naar excelsior kan altijd nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sowieso, liep zn contract niet af einde seizoen? Zal wel een optie in zitten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat wordt gezegd, ik vermoed dat het zijn uitleen contract is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://feyenoord.blog.nl/spelers/2009/03/27/nieuwe-contracten-voor-pedro-en-schet
In een seizoen waarin jonge talenten als Biseswar, Fer en Wijnaldum wekelijks bewijzen dat ze belangrijk zijn voor Feyenoord, heeft de club enkele andere talenten langer aan zich weten te binden. Luis Pedro (18) en Mitchell Schet (21) lopen daardoor als alles volgens plan gaat ook de komende jaren nog rond in De Kuip.
Bij Pedro werd de optie in zijn contract gelicht, waardoor hij tot medio 2011 aan Feyenoord verbonden is, het contract van Schet werd met één seizoen verlengd, tot en met de zomer van 2010. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 09:58 schreef danossopranos het volgende:tot mijn verbazing las ik het bericht dat schet terug zou komen naar feyenoord! ik ben nooit echt fan geweest van deze jongen. maar als je dan je rentree mag maken speel dan niet zo ongelofelijk slecht! ik zeg: gelijk terug naar excelsior! Wat lul jij uit je achterste van je nek zeg!!!!! Typisch een geval van direct afbranden, als wij dit allemaal zouden doen dan durft er straks helemaal geen jong talent een wedstrijd voor F1 te spelen. Weet je de leeftijd van die jongen wel? Beetje van de positieve kant bekijken graag............. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
bisaswar is pas echt drama. ben blij dat we weer met de zelfde 11 spelers spelen,als tegen psv en 020. alleen landzaat is er niet bij.wordt vervanger door guzziee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 18:51 schreef mike26 het volgende:bisaswar is pas echt drama. ben blij dat we weer met de zelfde 11 spelers spelen,als tegen psv en 020. alleen landzaat is er niet bij.wordt vervanger door guzziee Guzzie op het vuur en Gio doet ook niet mee.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 14:43 schreef moa het volgende:Sleutelwoord: Zenuwen? Ik weet niet of jullie Mitchell hebben zien spelen bij excelsior? (ik vermoed van niet) Maar daar speelde hij heel behoorlijk, zeker een waardig vervanger voor Slory met voldoende groei mogelijkheden. heb hier weinig, eigenlijk niks, aan toe te voegen! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2010 - 09:58 schreef danossopranos het volgende:tot mijn verbazing las ik het bericht dat schet terug zou komen naar feyenoord! ik ben nooit echt fan geweest van deze jongen. maar als je dan je rentree mag maken speel dan niet zo ongelofelijk slecht! ik zeg: gelijk terug naar excelsior! Ga jij lekker bij "FC bal in een overdekte zandbak" zitten, geef die jongen gewoon een kans net als de Vrij en zo komt allemaal goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tja gaat echt nergens over,zou hij duitser zijn in de leeftijd van 81 ofzo? |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
sprak hem in de avond ( beste vriend van me neef )
hij gaf toe dat het slecht was ,maar zei ook dat hij geen rol had gekregen, hij zweefde tusse de 16 meter en de middelijn en zocht naar counter mogelijkheden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 01:50 schreef anoe in anoe 12e het volgende:sprak hem in de avond ( beste vriend van me neef ) hij gaf toe dat het slecht was ,maar zei ook dat hij geen rol had gekregen, hij zweefde tusse de 16 meter en de middelijn en zocht naar counter mogelijkheden. Sukkel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2010 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
schet is 21 te oud voor talent! te slecht voor feyenoord! als hij het niveau is waar feyenoord naar streeft is het einde oefening voor feyenoord! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 09:49 schreef Milo het volgende:schet is 21 te oud voor talent! te slecht voor feyenoord! als hij het niveau is waar feyenoord naar streeft is het einde oefening voor feyenoord! ok |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rampzalige speler, hoort hier absoluut niet thuis. In de periode van Verbeek, mocht hij af en toe al invallen. Vond het toen al niks en nu ook (nog) niet.
Erg veel liep hij ook niet, leek net of ie al moe was na 5 minuten.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat idee had ik ook, en volgens mij is hard rennen ook het enige wat ie kan |
|
|