|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dirk is DE BAAB van Liverpool :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop dat hij ooit nog terugkeert!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: IK heb mij laten vertellen dat hij terug keert zodra zijn huidige contract in Liverpool afloopt (2012?) Hij schijnt ook al in de commissie te zitten die gaat over de inrichting en dergelijke van het nieuwe stadion |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
sneller dan ooit please... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 15:11 schreef Phyxsius het volgende:[..] IK heb mij laten vertellen dat hij terug keert zodra zijn huidige contract in Liverpool afloopt (2012?) Hij schijnt ook al in de commissie te zitten die gaat over de inrichting en dergelijke van het nieuwe stadion Nog ruim 2 jaar dus. Hoop dat hij dan nog net zo'n werklust heeft. Man wat kan hij sleuren en trekken op het veld. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: hahahaha nieuwe slogan headliner!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 15:11 schreef Phyxsius het volgende:[..] IK heb mij laten vertellen dat hij terug keert zodra zijn huidige contract in Liverpool afloopt (2012?) Hij schijnt ook al in de commissie te zitten die gaat over de inrichting en dergelijke van het nieuwe stadion Wanneer ga jij je weer consentreren op de sportpooler???? KOM OP Phyxie je kan het.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik vergeet het steeds Geloof dat ik al 3 weken gemist heb Maar voor vanavond en morgen heb ik weer een poging gedaan We zullen het zien
Hoe gaat het bij jou? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 februari 2010 - 15:46 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik vergeet het steeds Geloof dat ik al 3 weken gemist heb Maar voor vanavond en morgen heb ik weer een poging gedaan We zullen het zien Hoe gaat het bij jou? Ik ben het spoor volledig bijster maar ik geef niet op;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, ooit .................................................................... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wie komt terug in 2012? Babovic? |
|
|
|