BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tis me toch een gekloot

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 06 februari 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Heb net zo'n DVD'tje bij AH gekocht. Die DVD met 10 jaar doelpunten en gezeik van Jan van Halst enz. Ben na 2 minuten gestopt met kijken, maargoed. Je kreeg ook een actiecode waarmee je 2 maanden Eredivisie Live kon kijken en daar ging het mij om. Dus ik die actiecode invoeren, moet ik mijn rekeningnummer en alles invoeren. Het blijkt dus dat na mijn proefperiode van 2 maanden, ik toch moet betalen (lees: mijn ouders haha) voor EL. Ik kan ook alleen de proefperiode kijken, maar dan moet ik dit in de eerste maand schriftelijk opgeven bij Canaal Digitaal.

Ik snap er geen pleuris meer van SOS HELP
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 06 februari 2010 - 19:16   quote  deeplink  
Hoezo?
Je kan toch gewoon code invoeren en direct doorgeven dat het na de proefperiode moet stoppen?
Kan je morgen al kijken.
Nils
 Nils - zaterdag 06 februari 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Het duurt 4 tot 5 (werk)dagen voordat je kunt kijken. belachelijk, maar helaas waar !!!
Nils
 Nils - zaterdag 06 februari 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Ik heb zojuist bij AH ook zo'n dvd-tje gekocht en heb me ook net aangemeldt. Je moet inderdaad goed opletten dat je het abonnement op tijd opzegd.
craven
 craven - zaterdag 06 februari 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Ik heb ook 2 weken proef, niet van de albert Heijn. ik had t binnen 2, 3 dagen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 06 februari 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 19:22 schreef Nils het volgende:
Ik heb zojuist bij AH ook zo'n dvd-tje gekocht en heb me ook net aangemeldt. Je moet inderdaad goed opletten dat je het abonnement op tijd opzegd.
en hoe doe je dat?
Nils
 Nils - zaterdag 06 februari 2010 - 19:29   quote  deeplink  
Wordt vanzelf per post een informatiepakket naar je toe gestuurd. Je hoeft niets te doen, de rest gaat vanzelf, maar je moet wel al je gegevens en je persoonlijke code via Eredivisie Live ingeven.
Nils
 Nils - zaterdag 06 februari 2010 - 19:30   quote  deeplink  
Bij Ziggo geeft men aan dat het circa 4 tot 5 werkdagen duurt, maar misschien verschilt dat per aanbieder.
craven
 craven - zaterdag 06 februari 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 19:30 schreef Nils het volgende:
Bij Ziggo geeft men aan dat het circa 4 tot 5 werkdagen duurt, maar misschien verschilt dat per aanbieder.
Ik heb het via Ziggo en ze zeggen 4/5 dagen, maar ik had het de tweede of derde dag al...
Nils
 Nils - zaterdag 06 februari 2010 - 19:35   quote  deeplink  
OK, dat zou mooi zijn, maar morgen kun je helaas nog geen FEYENOORD-AZ kijken !!!!
"Toch naar de Kuip", zou ik zeggen.
Nils
 Nils - zaterdag 06 februari 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 19:32 schreef craven het volgende:

[..]

Ik heb het via Ziggo en ze zeggen 4/5 dagen, maar ik had het de tweede of derde dag al...
Heb je het ook in het weekend aangevraagd, want dan kon het wel eens iets langer duren !!
craven
 craven - zaterdag 06 februari 2010 - 19:45   quote  deeplink  
Nee, ereddivisielive had mij gebeld voor de aanbieding,ze zijn toen me gegevens kwijt geraakt. Toen belde ik weer en had ik hat binnen 2 dagen..hoef ook niet voorruit te betalen...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 06 februari 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Ik heb Canaal Digitaal. Me ouders willen rekeningnummer niet geven en mijne ook niet want het is onverantwoord en al die bullshit! Ik overtuig ze wel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tis me toch een gekloot









0.0064740