|
|
finian990
|
|
|
quote: Het transfergeld is op. Maar Ajax verkoopt er nog een paar dus er zal in de zomer wel ruimte zijn voor aankopen, alleen dan niet al te dure. Voor de rest gewoon jeugd laten doorstromen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 20:51 schreef finian990 het volgende:[..] Het transfergeld is op. Maar Ajax verkoopt er nog een paar dus er zal in de zomer wel ruimte zijn voor aankopen, alleen dan niet al te dure. Voor de rest gewoon jeugd laten doorstromen. wie word er dan verkocht? er staat niemand tewachten op de duurbetaalde spelers die bij ajax op zijspoor zijn beland. en zelf zullen ze ook niet snel vertrekken want dat houd voor hun salaris vermindering in. dus we kunnen allemaal wel heel leuk over nieuwe spelers praten maar geloof niet dat die komen. al hoop ik wel dat er toch nog beetje ruimte komt voor goede linksback. |
|
|
|
|
finian990
|
|
|
als martin jol dat wil en ajax kampioen wil worden mag hij denk ik best wat geld uitgeven. Alleen niet veel. En spelers worden wel verkocht hoor, ze willen toch ook spelen. In de zomer denk ik dat er minimaal 4a5 spelers weggaan en dan misschien nog een paar die verhuurt worden. |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
stekelenburg vd wiel- jan- boula- braafheid gabri- de zeeuw rommedahl/aankoop- lodeiro- urby suarez of: (ook leuk) stekel vd wiel boula jan braafheid/atouba? gabri de zeeuw urby lodeiro suarez mickey
het 4-4-2 systeem is misschien wel een beter idee iid gezien de selectie. toch zie ik liever ajax wel met buitenspelers spelen!! maar die zijn er niet echt, wel in de jeugd maar geen toppers. toby vind ik echt een heel groot talent maar zou hem graag vervangen voor boula, voor wat extra zekerheid achterin! braafheid is gewoon een uitstekende linksback voor ajax denk ik! zijn allebei niet te duur en hebben allebei al laten weten wel naar ajax te willen. als we in de zomer veel de juiste spelers kwijt raken gaat ajax wel weer informeren bij deze2! jan hoeft voor mij niet op te schruiven naar met middeveld. daar hebben we er genoeg. gabri hoop ik (veel blessures) anders enoh of lindgren. urby zou het heel goed doen denk ik op linkshalf zonder linksbuiten! lodeiro heb ik 3 ballen zien raken maar geloof onze aanvoerder! en voor een spits naast surez zou ik ook pantelic kunnen kiezen, maar zou mickey op die plek ook wel een willen zien, als hij van de zomer niet te veel eet en zuipt en eens even goed ten raden gaat bij zichzelf geloof ik wel in mijn 2e opstelling. |
|
|
|