|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Voorbeschouwing Feyenoord - AZ (07-02-2010) |
|
|
|
Royaal
|
|
|
Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, Fer, De Guzman; Wijnaldum, Tomasson, Biseswar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
oppleuren met die tering de guzman |
|
|
|
|
piet
|
|
|
wat een kut wedstrijd. el ahmadi en de guzman wissellen!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: iderdaad. heeft eindelijk ook eens een keertje de achterlijn gehaald en een mannetje uitgespeeld. vind tim de cler erg zwak |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: hmm, vind m eigenlijk wel meevallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ME HELE WEEK NAAR DE KLOTE FUCKING HELL
DE GUZMAN GELIJK OPROTTEN |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja verlies zit er een keer in , maar was niet nodig geweest vandaag :( |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
En die babbelvic mag ook wel een keer z'n grote bek houden met zijn praatjes!!!!
HELE WEEK OEFENEN OP STANDAARD SITUATIES KUTZOOI |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Geen paniek. Feyenoord speelde één van zijn betere competitiewedstrijden dit seizoen. Alle spelers haalden m.i. een ruime voldoende. Ze gaven alleen veel te makkelijk corners weg. En juist AZ is levensgevaarlijk met corners.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door Jeli -- |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
guzman speelde goed houde het veld breed wernbloom maakte een prachtig doelpunt lol
was spannend alleen jammer 1-2 |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
duidelijke penaly,voor bisaswar.wederom weekend voor scheidscheters. opzich mooie wedstrijd. alleen had verlies niet gehoeven.
dijk 6,5 vrij 6 vlaar 7 bahia 7 de cler 6,5 vond hem sterk spelen vandaag el amahdi 4 fer 5,5 guzman 5 wijnaldum 8 is weer in vorm tomasson 7 bisaswar 6 beter dan donderdag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Guzman was dramatisch.
Hoofdrol voor Braamhaar. Geen corner bij de 1-2 en een strafschop onthouden.
Bloedhond. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
stylzz zeg je alleen maar, omdat guzman niet wil verlengen. maar guzman was gewoon goed vandaag. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Kruip ff snel terug onder je steen! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 16:43 schreef mike26 het volgende:stylzz zeg je alleen maar, omdat guzman niet wil verlengen. maar guzman was gewoon goed vandaag. daarom geef je hem een 5 |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
randwijk wat is je probleem? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
ok, toch maar wat commentaar dan. Spelers (op een enkeling) speelde goed. VERGEET NIET dat we een heel zwaar programma hebben gehad (psjvee, 020).
En ook vandaag was de scheids niks waard, ik heb zeker 2 momenten gezien die bestraft konden worden met een penalty.
Verliezen kan een keer, de inzet was ipc wel ok. Wel een gestolen overwinning die zuur smaakt. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 16:43 schreef mike26 het volgende:stylzz zeg je alleen maar, omdat guzman niet wil verlengen. maar guzman was gewoon goed vandaag. heb je wel gekeken?? de guzman nooit meer opstellen. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
sommige denken dat we alles winnen. en als ze verliezen.gelijk afreageren op spelers. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Dat jij vind dat Wijnaldum terug in vorm is en hem voor vandaag een 8(!!) geeft en Biseswar die als enige voor dreiging zorgde geef je een 6.........
Verder maakt Stylzz een opmerking over de Guzman, maar nee dat komt omdat hij niet wil verlengen, maar hij was gewoon goed vandaag volgens jou, ondertussen geef je hem een 5. |
|
|
|
|
octo
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 16:40 schreef mike26 het volgende:duidelijke penaly,voor bisaswar.wederom weekend voor scheidscheters. opzich mooie wedstrijd. alleen had verlies niet gehoeven. dijk 6,5 vrij 6 vlaar 7 bahia 7 de cler 6,5 vond hem sterk spelen vandaag el amahdi 4 fer 5,5 guzman 5 wijnaldum 8 is weer in vorm tomasson 7 bisaswar 6 beter dan donderdag Wijnaldum 8?? |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
en waar baseer je het op piet,met nooit meer opstellen? |
|
|
|
|
perkele1908
|
|
|
was gewoon een penazlty voor diego maar ja 2de helft was GOED !! niet zeiken ze hebben gestreden ik vond het een van de beste helften van dit jaar |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
ohh zie het,moet een 6 zijn. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Och en dat lopje van Tomasson, als die zit dat word je geeek! Jammer dat dat wijf er nog aan kon komen met z'n vingers. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
kan begrijpen dat iedereen gefrusteerd is maar de guzman haalde zijn niveau dus echt wel, en dan wijnaldum en biseswar vandaag, in tyden niet zulke mooie aanvallen via de flanken van feyenoord gezien, je bent in deze wedstrijd gewoon bestolen van de 3 punten maar hebt wel 1 van de beste wedstrijden van het seizoen gespeeld.
Ondanks het verlies, een goed gevoel houd aan dankzij een mooie wedstrijd van feyenoord. Niet zo negatief jongens komop relativeer alles even, 3-0 psv 1-1 020 half jaar geleden kreeg je van allebei klop. komt goed ik heb vertrouwen in dit feyenoord en nog meer in don leo , en super mario
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door rcrd -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: op basis van de 1e helft. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
ik vond feyenoord echt niet slecht spelen vandaag.alleen penalty voor bisaswar ontnomen. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
dus piet op basis van de 1ste helft,zeg je nooit meer opstellen? pff juist hij bisaswar en wijnaldum zorgde voor dreiging.dus weet niet wat je gedronken hebt? |
|
|
|
|
lemajor
|
|
|
Dit doet zeer, schaamhaar gaat hier niet vrijuit!! Vond het een pen.. Hand in eigen boezem steken maar als je het dan toch van het arbitrale moet hebben vind ik dit een discussiepunt waard!! We hebben een spits nodig.... Wie??? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg stelletje zeikerds. Ik zei in de rust al dat guz kut was. Kijk ff de wedstrijd terug naar de voorzetten corners en vrije trappen van m. Zelfs bij de 1-1 maakte die de verkeerde keuze.
Biseswar haalt nog te weinig rendement uit zn spel. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 16:52 schreef lemajor het volgende:Dit doet zeer, schaamhaar gaat hier niet vrijuit!! Vond het een pen.. Hand in eigen boezem steken maar als je het dan toch van het arbitrale moet hebben vind ik dit een discussiepunt waard!! We hebben een spits nodig.... Wie??? en geld hebben we ook nodig ;) (hou toch eens op om over nieuwe aankopen te praten joh) |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: captain obvious to the rescue! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
020 ook nog 1-0 voor, op de 3de plek hoeven we iig niet meer te rekenen |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
kijk dat bedoel ik.zit naar 020 tegen twente te kijken. verthongen slaat boscker met elleboog en gebeurt niks. knvb is 020. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
die belg mag toch alles..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tyfus drama. En Been pleur is op met die Schet van je, wat moet je daar nou mee?
En volgens mij hadden wij een 100 % penalty moeten hebben. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tering, zit in de trein dit te lezen, was aardige pot maar van dijk was 2 x nietsterk met de corners |
|
|
|