|
|
mike26
|
|
|
mmm het was zeker een penalty,en bisaswar ging eruit wegens blessure.dus vandaar schet.en idd ja je heb er niks aan. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
yep hotjumper 2 foutjes van van dijk.maar goed.de 1ste was geen corner. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Aan bieseswar ook niet, dus goeie wissel |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Goed punt MMM, wtf moet die Schet hier? |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Wat loopt iedereen nou te zeiken op schet. Die jongen heeft 10 minuten gespeelt in totaal.
Kan je hem niet op beoordelen.
Zonde dat we deze wedstrijd verloren hebben was niet nodig dominant voetbal gespeeld maar geen punten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door dobias -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik snap 't wisselbeleid van Mario ook niet (meer), ik had Babo en Roy liever eerder zien komen. Roy in de 88ste minuut laten invallen snap ik al helemaal niet, had hem dan eerder gebracht ipv Schet. Maar ik heb er natuurlijk geen verstand van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:23 schreef dobias het volgende:Wat loopt iedereen nou te zeiken op schet. Die jongen heeft 10 minuten gespeelt in totaal. Kan je hem niet op beoordelen. Zonde dat we deze wedstrijd verloren hebben was niet nodig dominant voetbal gespeeld maar geen punten. 15 minuten en die waren al teveel. Ik kan Mario ook even niet meer volgen met zijn wisselbeleid. Manier om spelers onder de aandacht te brengen? Manier om vertrouwen op te bouwen? Prima maar moet niet ten kosten gaan van het spel. Dus experimenteren met Schet doet die maar op de training, niet in een wedstrijd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:30 schreef sevillana het volgende:Kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik snap 't wisselbeleid van Mario ook iet (meer), ik had Babo en Roy liever eerder zien komen. Roy in de 88ste minuut laten invallen snap ik al helemaal niet, had hem dan eerder gebracht ipv Schet. Maar ik heb er natuurlijk geen verstand van. Jij heb alleen verstand van muziek hahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
2 fucking hoekschoppen waarbij de eerste v.dijk gewoon naar de bal staart. 2e helft veel beter volgende week echt winnen van Utrecht van gaat echt niet lekker |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:35 schreef FR12-1908 het volgende:2 fucking hoekschoppen waarbij de eerste v.dijk gewoon naar de bal staart. 2e helft veel beter volgende week echt winnen van Utrecht van gaat echt niet lekker de tweede zat ie er nog meer naast. Moest aan Timmer denken |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
echte lijn keeper net als timmer. en tja de Cler is een held na 2x van de lijn gehaald maar zijn conditie is echt om te huilen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:49 schreef FR12-1908 het volgende:echte lijn keeper net als timmer. en tja de Cler is een held na 2x van de lijn gehaald maar zijn conditie is echt om te huilen Hoezo? Conditie niet, snelheid wel maar wat wil je op zo'n leeftijd.. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:06 schreef mike26 het volgende:kijk dat bedoel ik.zit naar 020 tegen twente te kijken. verthongen slaat boscker met elleboog en gebeurt niks. knvb is 020. what else is new "ze floiten altait tegen uns" haha |
|
|
|
|
Red
|
|
|
De Cler deed in ieder geval wel moeite en meer dan zijn best. |
|
|
|
|
lemajor
|
|
|
zeker pen.. Maar hij geeft hem niet dus ben je weer waar je moet zijn.. We nemen geen genoegen meer met een gelijkspel zij Vlaar!!!! Het wanbeleid heeft ons in de jaren de das omgedaan.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:06 schreef mike26 het volgende:kijk dat bedoel ik.zit naar 020 tegen twente te kijken. verthongen slaat boscker met elleboog en gebeurt niks. knvb is 020. masochist? |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Ondanks bepaalde spelers speelden wij een dijk van een 2e helft! Na de wissels, waar een onterechte hoekschop uit voort kwam verloren we met 1-2 Mario moet niet iedereen willen laten spelen,doet ie veel te vaak. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Bisseswar - Cisse er gewoon weer in die verspilt tenminst niet 80 % van z'n ballen ! Schet - Dan nog liever Bruins ! de Guzman - Vond ik redelijk spelen hier en daar een foutje maar verder een voldoende
de rest heeft het naar mijn mening toch redelijk goed gedaan ! |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
VVV uit RKC en nu weer das een hattrick. Als het loopt laat t gewoon staam man! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 18:04 schreef qwerto het volgende:Bisseswar - Cisse er gewoon weer in die verspilt tenminst niet 80 % van z'n ballen ! Schet - Dan nog liever Bruins ! de Guzman - Vond ik redelijk spelen hier en daar een foutje maar verder een voldoende de rest heeft het naar mijn mening toch redelijk goed gedaan ! dacht dat Cisse ziek is/was |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 18:04 schreef qwerto het volgende:Bisseswar - Cisse er gewoon weer in die verspilt tenminst niet 80 % van z'n ballen ! Schet - Dan nog liever Bruins ! de Guzman - Vond ik redelijk spelen hier en daar een foutje maar verder een voldoende de rest heeft het naar mijn mening toch redelijk goed gedaan ! Wat een vreselijk dom gelul weer van je.. Biseswar 80% van z'n ballen verspeeld? Andere wedstrijd gekeken blijkbaar. Hij had tenminste nog wat dreiging. Cissé speelt 100% van z'n ballen terug, daar heb je wat aan als buitenspelers.
Schet en Bruins horen bij Excelsior
De Guzman breek je poot en pleur op arrogante blaaskaak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Been moet dijkje volgende week op de bank zetten om ff uit te rusten en daqn darley er maar weer in zetten want je merkt dat als dijk een paar weken achter elkaar speeld dat ie het steeds minder goed gaat doen ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: kon dat maar maar : cisse> ziek en Landzaat> geschorst , dan moet je wijzigen ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 18:06 schreef qwerto het volgende:Been moet dijkje volgende week op de bank zetten om ff uit te rusten en daqn darley er maar weer in zetten want je merkt dat als dijk een paar weken achter elkaar speeld dat ie het steeds minder goed gaat doen ! Weer dom gelul.. Van Dijk heeft in dit seizoen meer punten gepakt dan Timmer in 3 jaar. Verder kon hij er weinig aan doen. El Ahmadi gaat als een wijf omhoog dus kan El Ham. makkelijk inschieten en bij de 1-2 liet Fer z'n man lopen |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
pcies! Alleen wel 2 goals tegen uit corner...maar van dijk moet spelen. De VRIJ ook!!!!!Superpuistekop!!!! |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
had bijna het idee dat eldramadi zijn marokvriend bewust liet scoren wat ging ie als een zak tabak naar die bal. geen passie? opstappen! |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
qwerto blijkbaar weet jij het verschil ttussen wijzigingen in de basis en wissels niet? pfffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qwerto snapt er vrij weinig van maar wij nemen dat hem niet kwalijk. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 18:14 schreef Basta het volgende:qwerto blijkbaar weet jij het verschil ttussen wijzigingen in de basis en wissels niet? pfffff nee klopt wissels waren toch die spelers die afgelopen week wel speelden maar nu niet ........................
Back to the point triest gebeuren uithuilen volgende week normale basis 11 en hopaa dorzetten want we moeten nog 12 wedstrijden plus 1(2) voor de beker ! |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Okay, goed om te weten. Heb er eentje voor jullie Mokotjo kenniedie? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik hoorde trouwens opnieuw de gehele tijd KOMOP AZ KOMOP AZ
Ik denk dat we iedereen in De Kuip maar moeten opruimen en het uitvak een aparte plaats toewijzen.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: je die kenne ik jah das toch die negeroide man die het middenveld van excel domineert :P topper in wording !!Mark my words!! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 18:09 schreef Basta het volgende:pcies! Alleen wel 2 goals tegen uit corner...maar van dijk moet spelen. De VRIJ ook!!!!!Superpuistekop!!!! goed bezig..met eigen jeugdspelers belachelijk maken |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
heb jezelf ook puistjes dat je zo naarr eageert...hahaha is een toppertje die de vrij man maakt mij het hoe tie er uit ziet |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jij bent ook ff de weg kwijt hé |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
idd basta heb je wel eens goed gekeken naar hoe dirkie eruit ziet is nou ook niet bepaald de mooiste of wel, Voetballers zijn er niet om mooi te zijn maar om te presteren |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
trouwens hij is nu 18 kom over 3 jaar terug en die puistjes zijn weg ! is gewoon een natuurlijk verschijnsel |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Is toch goud hoe die jongen het doet?? Hij is alleen niet vrij van puisten so what? had ik ook op mijn net 18e...ik speelde alleen helaas niet basis in de kuip..dus |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
ach, soms zit het mee en soms zit het tegen, ze hebben er alles aan gedaan.
heb best een leuke wedstrijd gezien, had beide kanten op kunnen gaan en nou zat het een keer tegen, volgende wedstijd maar weer winnen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Jezus laten we het over voetbal hebben , dat zwakzinnige gelul over puistjes of niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben wij niemand die een knappe corner kan nemen? Elke corner van Az gevaarlijk..die van ons..kak! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:Hebben wij niemand die een knappe corner kan nemen? Elke corner van Az gevaarlijk..die van ons..kak! Onze corners zijn al jaren dramatisch, helaas. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Komt omdat er nooit een slimmerik is , die een corner van het goal afdraait. |
|
|
|