|
|
mike26
|
|
|
mmm het was zeker een penalty,en bisaswar ging eruit wegens blessure.dus vandaar schet.en idd ja je heb er niks aan. |
|
|
|
|
mike26
|
|
|
yep hotjumper 2 foutjes van van dijk.maar goed.de 1ste was geen corner. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Aan bieseswar ook niet, dus goeie wissel |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Goed punt MMM, wtf moet die Schet hier? |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Wat loopt iedereen nou te zeiken op schet. Die jongen heeft 10 minuten gespeelt in totaal.
Kan je hem niet op beoordelen.
Zonde dat we deze wedstrijd verloren hebben was niet nodig dominant voetbal gespeeld maar geen punten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door dobias -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik snap 't wisselbeleid van Mario ook niet (meer), ik had Babo en Roy liever eerder zien komen. Roy in de 88ste minuut laten invallen snap ik al helemaal niet, had hem dan eerder gebracht ipv Schet. Maar ik heb er natuurlijk geen verstand van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:23 schreef dobias het volgende:Wat loopt iedereen nou te zeiken op schet. Die jongen heeft 10 minuten gespeelt in totaal. Kan je hem niet op beoordelen. Zonde dat we deze wedstrijd verloren hebben was niet nodig dominant voetbal gespeeld maar geen punten. 15 minuten en die waren al teveel. Ik kan Mario ook even niet meer volgen met zijn wisselbeleid. Manier om spelers onder de aandacht te brengen? Manier om vertrouwen op te bouwen? Prima maar moet niet ten kosten gaan van het spel. Dus experimenteren met Schet doet die maar op de training, niet in een wedstrijd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|