|
|
Medi..
|
|
|
Jongens, dit forum heeft wat spanning nodig.. een fuif voor elk medemens.. een lach in troosteloze dagen, een winst na een gelijkspel, Led zeppelin; als je het even niet meer weet, een rubix cube voor als het leven je te makkelijk wordt!
Kortom het fotospel!!
Ik vraag aan jullie:
Een Legendarische Ajacied.
Voorbeeld zou kunnen zijn:
http://www.peterkoelewijn.nl/images/oei.jpg
Degene die als eerste een foto vindt van dit mag de volgende aanvraag doen!
Mijn vraag:
Jappie op visite bij zijn schoonfamilie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de volgende, Een rokende AAP???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Je moet wel een Volgende vraag erbij zeggen En ps. Hoe doe je zo'n foto direct laten zien, dat wist ik niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je kan foto's plaatsen op de volgende manier:
1 vind een leuke foto op internet. 2 sla deze foto op een makkelijk te vinden locatie op. 3 ga naar de website http://tinypic.com/ en klik op bladeren. 4 zoek de betreffende foto op en dubbelklik hier op. 5 klik nu op NU UPLOADEN 6 selecteer nu het vak onder IMG-code voor forums & berichtenforums 7 knip en plak deze zin die begint met IMG en eindigt met IMG in het vak waar jij je berichten plaatst op dit forum en klaar is kees |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 15:45 schreef remco k het volgende:Je kan foto's plaatsen op de volgende manier: 1 vind een leuke foto op internet. 2 sla deze foto op een makkelijk te vinden locatie op. 3 ga naar de website http://tinypic.com/ en klik op bladeren. 4 zoek de betreffende foto op en dubbelklik hier op. 5 klik nu op NU UPLOADEN 6 selecteer nu het vak onder IMG-code voor forums & berichtenforums 7 knip en plak deze zin die begint met IMG en eindigt met IMG in het vak waar jij je berichten plaatst op dit forum en klaar is kees Deze tip doet me deugd. Ik vond het topic, foto's van tijden van weleer zeer interessant en had daar zeker foto's op geplaatst als ik destijds had geweten hoe dat moest. Ik heb namelijk pas een computer, vandaar. Nu ben ik nog steeds niet zo ontwikkeld met het computergebeuren, maar als ik wat meer vergevorderd ben zie je foto's van me.....:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 21:33 schreef alibabba het volgende:[..] Deze tip doet me deugd. Ik vond het topic, foto's van tijden van weleer zeer interessant en had daar zeker foto's op geplaatst als ik destijds had geweten hoe dat moest. Ik heb namelijk pas een computer, vandaar. Nu ben ik nog steeds niet zo ontwikkeld met het computergebeuren, maar als ik wat meer vergevorderd ben zie je foto's van me.....:) dit stond toen ook al bovenin het topic dat ik toen opende, maar ach volgens mij gaat het je best aardig af.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
[img ] [/img ] met daartussen de desbetreffende url kan ook... gewoon rechtermuisknop en ff knippen en plakken tussen [ ] [/ ]
zelfde voor link plaatsen... [url ] [/url ]
Voor de volgende... een gedesillusioneerde heerenveenspeler... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
dit is ook al op t kakkerlakken forum |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Geen idee, kijk daar nooit. Zou niet weten waarom..
Maar wel een goede reden om te stoppen...
hahahaha
ken het wel van een ander forum trouwens... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
haha ik zag t toevallig, want het is rond de klassieker altijd wel grappig om te kijken wat voor een verwachtingen ze hebben. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Voor de volgende
Een homofiele 010-supporter (nee, dat zijn ze niet allemaal :P)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Yordee1 -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik beantwoord mijn eigen vraag:
nee grapje :P die telt niet |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
[url ]http://www.vakp.nl/assets/galleries/349/1420098d71ac54homo.jpg[/url ]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
hoe werkt het met die [img ]?:P |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
volgende: Grootste Ajax hater |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de volgende, en wel een moeilijke, een goede feijenoordspeler... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
haha nu lelijkste feyenoord supporter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
hoe werkt dat met die link? begrijp er niks van. |
|
|
|
|
Saint
|
|
|
Jullie vinden een Overloper een goede speler? Kansloos, Ik kom niet om haat te zaaien hoor. Maar een ajax supporter kan ook een feyenoord speler goed vinden. Ik als ras feyenoord supporter ben mans genoeg om te zeggen dat Suarez een super voetballer is. (Met irritante trekjes maar wel goed) |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Harry is echt niet slechter dan Pantelic, btw. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
-.-
Angelos Charisteas natuurlijk |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
haha ja hij is toch een held? de zwerver.. |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
ze zijn allemaal lelijk,,
nu de lelijkste psv voetballer aller tijde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door p-style -- |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
lilleke natnekke daar in die kakkerlakke stad |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
Ik heb een hekel aan deze man altijd maar slecht praten over Ajax bij studio voetbal! en hij is ook gewoon oer lelijk
voor de volgende: een ex-ajax coach die psygische hulp nodig had na zijn ontslag bij ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door ajax1111111 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
nu een verdwaalde supporter |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ik wil graag mee doen, snap alleen die eenvoudige manier niet hoe je de foto met link hier kan laten zien, |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
[img ] moet je voor de link zetten (zonder spatie) en [/img] erna |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ik weet 'm
(en hij heeft ook een beugel)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
oh oke.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
een dronken scheidsrechter. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
De lelijkste PSV-speler aller tijden blijft natuurlijk Lucius. Die man is niet te overtreffen. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
en dan nou de junk van dit seizoen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
iemand anders mag een nieuwe verzinnen :) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
louis van gaal met een badmuts op. (een muts, pet of hoed is ook goed) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
grootste pauper kakkerlak |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Telt deze ook? :P
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Hoe kan dit topic eigenlijk OFFTOPIC: FOTOSPEL heten. Zolang we hier het fotospel spelen, is het niet offtopic ;) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
dit is offtopic
|
|
|