|
|
p-style
|
|
|
Maarja miss was het toch Huntelaar die in zijn Agovv tijd de beste speler ooit was van de EERSTE divisie aangezien hij in dat seizoen dat hij er speelde ook Topscoorder was,, en jullie toch geen volgende vraag er bij zetten,, zal ik dat maar doen,,
Welke dochter van een bekende nederlander droeg ooit een 100% anti kakkerlak shirt,,
Tip,, haar moeder is een nicht van een oud Feyenooit speler,, 1976/77-1985/86 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat moet ie zijn................................. hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alibbaba, het is wel de bedoeling er een nieuwe vraag bij te zetten he kerel:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Oooooooooooooooooooooooooooo, vooruit dan....................
Zou ze lekker zijn in bed?............................hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dat is ze wel, alleen heb ik daar geen foto's van om te posten, ik heb toen met haar afgesproken dat ik deze foto's zou verbranden. MAAR LEKKER IN BED IS ZE WEL HOOR... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Gepast filpje omtrent die lekkere Yolanthe. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
haha mij lukt het ook nooit! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: ik geef het niet op................. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
haha lach me rot, wat een onzin! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
p-style
|
|
|
yolanthe was niet goed,, miss,, moet je de vraag nog maaar eens goed lezen,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: maar ze is wel lekker. |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
ken wel wat knappers,, maar ze mag er idd wel zijn,, om ff langs te komen,, :P |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
en dan nu een foto van de beste Ajax coach aller tijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door hj2000 -- |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
haha goed je hw gedaan,, nu moet je de volgende vraag stelle,, ooh al gebeurd,, :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door p-style -- |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door hj2000 -- |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
edit is altijd wel handig he haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ondanks dat hij niet heel geliefd meer is in a'dam, is dit veruit de beste van alle coache nu de jongste voetbal coach aller tijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
|
|
|
p-style
|
|
|
De generaal
uitvinder van het totaal voetbal,,
"I always greatly admired his leadership. Both as a player and as a coach there is nobody who taught me as much as him. He was a sportsman who put the Netherlands on the map in such a way that almost everybody still benefits from it. There is no one I learnt from more than Rinus Michels. I often tried to imitate him, and that's the greatest compliment one could give." Johan Cruyff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 februari 2010 door p-style -- |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
ik stel daarmee de volgende vraag:
Wie is het meest belovend talent uit de ajax jeugd onder de 18 op dit moment? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
de jonge, trainer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 - 23:34 schreef p-style het volgende:ik stel daarmee de volgende vraag: Wie is het meest belovend talent uit de ajax jeugd onder de 18 op dit moment? er was al een vraag gesteld he, niet valsspelen:) |
|
|
|
|
tom
|
|
|
Geoffrey Castillion
Beste speler ajax seizoen 2003/2004???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door tom -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Maxwell, fantastische voetballer......
Nu Ajacied van het jaar 2005??????????????? |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
quote: haha jaah kan best,, maar dan moet hij ook met goeie antwoorde komen,, anders kan je wel foto plaatsen van kabouter plop haha,, |
|
|
|
|
Jhonny Jordaan
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik weet het echt niet.... |
|
|
|
|
hj2000
|
|
|
Nigel de Jong.
En nu de dikste Ajacied ooit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2010 door hj2000 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het lijkt mij De Beer vd Meer, alias Piet Schrijvers?
Volgende vraag dan.......... Wie is de langstzittende trainer van AJAX geweest? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
In totaal heeft Jack Reynolds drieëndertig jaar leiding gegeven aan de elftallen van Ajax. Behoudens de bezettingsjaren zou hij tot 1947 blijven en is hiermee de langstzittende trainer van AFC Ajax. |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
(wegens auteursrechten is van de afbeelding een link gemaakt:) http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/jackreynolds.jpg en de volgende vraag is,, heb maar fototje voor je geplaatst je had het net iets eerder gevonde als mij,, dus geef jou maar de eer :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
wat is nou de volgende vraag? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
beste talent in het hedendaagse voetbal... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ben ik het wel mee eens!:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Wat is de beste mogelijkheid om haar zo snel mogelijk te laten afvallen? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
slang in de r**T en doorspeoelen voor een maandje of 3? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Let op, dit is echt een stelletje! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
waar is hij dan?toch niet achter de handdoek he? nee toch?niet achter de handdoek!!!!! |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
quote: is dat nou een man of een vrouw,, lijk wel Sumo worstelaar haha |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
het is een man(dat weet ik door middel van de zoekresultaten via google)!:P |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
jaa zat er eigenlijk wel in he,, zie een man niet zo snel de split doen (A) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Bah bah bahbah. Ze hoeft niet af te vallen, ik vind haar prachtig....
Nu f on-topic..... Welke 2 Ajacieden scoorden in 1 wedstrijd 6x? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Deze mokkel mag er anders ook wel zijn................. Prachtige jammer-tieten.... Jammer-tieten, want als je erin knijpt krijg je die jeppers niet volledig in de hand en dat is jammer.
Deze " 2 Ajacieden " is natuurlijk niet het antwoord op mijn eerder onbeantwoorde gestelde vraag........... Kom op mensen, laat je kennis omtrent Ajax het licht schijnen. Nogmaals de vraag; Welke 2 Ajacieden scoorden 6x in 1 wedstrijd?????? En niet te lang kijken naar die " 2 Ajacieden " op bovenstaande foto, want dan kom je nooit achter het goede antwoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik dacht van Basten en Suarez een keer |
|
|
|