|
|
alibabba
|
|
|
quote: Blijkbaar maakt die foto met die dikke prammen indruk op je, want het antwoord is helaas niet goed....:) Ik geef je nog 24 uur de tijd voor het goede antwoord kerel....hahaha. Helaas Sven geen goud door een verkeerde wissel.............SHIT. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
domme domme actie van die coach :\.. Waar hebben we dat eerder gezien ? ;) (domme acties van coaches) |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
p-style
|
|
|
8 december 1985: Marco van Basten scoort zes keer in het eredivisieduel tegen Sparta Rotterdam (9-0). Van die zes goals komen er drie uit een strafschop.
23 december: Ajax sluit het jaar op fraaie wijze af. In het stadion van FC Zwolle verslaat Ajax in de achtste finale van de KNVB beker de amateurs van WHC met dubbele cijfers: 1-14. Luis Suarez scoort zes keer, maar pakt ook een gele kaart waardoor hij de kwartfinale tegen NEC vanaf de tribune zal moeten bekijken. Ook bereiken Ajax en het Braziliaanse Sport Club Internacional deze dag overeenstemming over de verhuur van Bruno Silva. De Uruguayaanse verdediger hoopt op die manier zijn kansen voor WK-deelname te verhogen.
In het seizoen 1970-1971 scoort Cruijff in een wedstrijd tegen Sparta zes doelpunten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2010 door p-style -- |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
dat zijn dus 3 ajacieden die 6 x scoorde,, |
|
|
|
|
ajax-bveld
|
|
|
nieuwe: marco van basten met een pannenkoek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Blijkbaar brengen Yolanthe en die memmen allemaal het hoofd van deze jonge op hol, want inderdaad ook Suarez flikte het om 6x in 1 wedstrijd te scoren. Zo kort geleden en het dan al vergeten zijn, het moet wel liggen aan Yolanthe en consorten... Suarez mag zich dus scharen tussen het geweldige duo v.Basten en Cruijff.
Volgende vraag; Wie scoorde de winnende Ajax-treffer in de verlenging van de KNVB-Beker wedstrijd Ajax-Psv op 9-2-1992? Het was een wedstrijd in de Achtste-Finales van dat toernooi. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Weet niemand het fucking-antwoord???????????? Kom op zeg............ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik dacht, laat een ander maar een keertje reageren, maar goed dit val me inderdaad een beetje tegen Alibabba.
Voor de volgende wil ik dan graag zien: een foto van Alibbaba als hij beseft dat ajax net van Feijenoord heeft gewonnen??? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
deze ofzo?
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik wil graag zien: Edgar davids met goude tanden |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: What the fuck, hoe komen jullie aan mijn foto?????????????... Ik ben dit inderdaad in mijn beste dagen.............hahahahahaha |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 15:10 schreef remco k het volgende:[ afbeelding ] Ik dacht, laat een ander maar een keertje reageren, maar goed dit val me inderdaad een beetje tegen Alibabba. Voor de volgende wil ik dan graag zien: een foto van Alibbaba als hij beseft dat ajax net van Feijenoord heeft gewonnen??? Laat een ander maar een keertje reageren................hahahahahahahaha...
Dit ben jij Remco, wanneer jij beseft dat Ajax in blessuretijd van Feyenoord heeft gewonnen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wel een hele dikke kop gekregen sinds ie gestopt is:) HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 maart 2010 - 20:15 schreef alibabba het volgende:[..] Laat een ander maar een keertje reageren................hahahahahahahaha... [ afbeelding ] Dit ben jij Remco, wanneer jij beseft dat Ajax in blessuretijd van Feyenoord heeft gewonnen...... JE KAN OOK TE VER GAAN HE,\:) HAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jij anders ook wel.............HAHAHAHAHAHA... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Next Question; Welke Oud-Ajacied werd "Het Goudhaantje" genoemd..........niet te moeilijk lijkt me.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jij bedoelt Graig Bellamy van Manchester City, eerder Newcastle United? Hij zou willen dat ie het Goudhaantje werd genoemd. Bellamy noem ik eerder Goud ( Slaan )tje..Hij ging ooit Riise met een golfclub te lijf...hahaha |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Nu de mooiste schwalbe allertijden |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: is dat waar want zoja dan zou 010 een goede slag hebben geslagen... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Arouna Koné, een klassieke zwarte piet die bij Psv ietwat te lang onder een Philips-lamp heeft gezeten......... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Volgende: Sinterklaas die aan het voetballen is op het voetbalveld ;) |
|
|
|
|
p-style
|
|
|
hij schopte net de bal weg,,
volgende vraag een naakt foto van de knapste negerin uit de playboy |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Een foto van de lekkerste spelersvrouw ooit?! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Knapste Negerin uit de Playboy, Stacey Dash..............
Volgende vraag; Welke Nederlandse voetballer had en heeft misschien nu nog schijt aan het Duitse nationale Elftal? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Er zijn er veel, maar één speler in het bijzonder...... Het is cryptisch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: GOH, dat had ik nog niet begrepen:) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Of hij er schijt aan had weet ik niet maar hij spuugde er wel op
deze ofzo?
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
alstie goed is heb ik de volgende: De eredivisie speler met het mooiste matje |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: niet goed...
was deze.
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Volgende...
welke (oud) eredivisiespeler was online te bewonderen in een voor de meeste vreemde positie |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
de keeper van den haag met een dildo in zun maag... sorry geen zin om foto te zoeken.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2010 - 07:28 schreef FsideVak129 het volgende:Volgende... welke (oud) eredivisiespeler was online te bewonderen in een voor de meeste vreemde positie Het antwoord is inderdaad Ronald Koeman. Hier nog een leuk filmpje over voorval na de wedstrijd van Nederland in de halve finale van het EK '88 in Duitsland tegen "die Mannschaft"... http://www.youtube.com/watch?v=NA__5pYfJVk
Het antwoord van de vraag van FsideVak129 is;
Hij deed het op zijn hondjes, maar Stefan was het voorste hondje..........Waf waf...hahahaha |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Nu wie heeft het mooiste matje van de eredivisie:P |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Een Ajax-mat....... Nu een Ajax-speler met grote oren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
nu de stumperd van de dag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Een Ajax-speler.................................:P Hahahahahahahaha, nu is ie goed............:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik vin die van rutjes beter :P das egt het matje van de eredivisie whaha
Gorter ook van NAC dat zijn de 2 new kids on the block dudes |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
de stumperd van de dag Theo "febo" Jansen nadat hij geselecteerd was voor Oranje
Maar zijn scooter nokte er vlak voor naarden mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Over dikke buiken gesproken..... Nog niet zo heel lang geleden is een voetballer Wereldkampioen geworden en hij heeft zijn conditie daarna nogal laten versloffen. In 2008 noemde ze hem; The belly from......... ( Op de puntjes moet een land komen ). Belly betekent buik. Over wie heb ik het????????????????? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
waarom hebben die gaste altijd een dikke pens &daarentegen van die dunne beentjes? |
|
|
|