|
|
Royaal
|
|
|
Nog lang niet klaar voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laat hem bieseswar meenemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pleur op met die gozer zeg.. Dit soort spelers horen hier niet thuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Diego was gevaarlijker dan Cissé in 10 wedstrijden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja met het oog op overnames van de tegenstander wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Biseswar is gewoon bagger en heeft 10 x minder sperspectief dan cisse dus ik kies voor de grote sterke ivoriaan ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:36 schreef qwerto het volgende:Biseswar is gewoon bagger en heeft 10 x minder sperspectief dan cisse dus ik kies voor de grote sterke ivoriaan ! Minder perspectief dan Cissé? Cissé heeft veel meer wedstrijden gespeeld dan Biseswar en maar 2 of 3 goals gemaakt.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:36 schreef qwerto het volgende:Biseswar is gewoon bagger en heeft 10 x minder sperspectief dan cisse dus ik kies voor de grote sterke ivoriaan ! niet helemaal mee eens, die draait ook altijd naar binnen en passt dan (als het mee zit) naar de eerste de beste medespeler. zorgt ook niet voor al te veel dreiging. hoe zit het sowieso eigenlijk met buitenspelers bij Feyenoord, ik zie er maar weinig de achterlijn halen. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:39 schreef MMM het volgende:[..] Minder perspectief dan Cissé? Cissé heeft veel meer wedstrijden gespeeld dan Biseswar en maar 2 of 3 goals gemaakt.. en hoeveel goals en assists heeft diego okalweer gemaakt/gegeven ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Sta op op de tribune vaak verbaast te kijken hoe ze met de ruimte op de flanken om gaan. Ook bedroevend om te zien dat men steeds maar de actie binnendoor de drukte in wil maken en alleen maar de man in dekking aan speelt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Diego heeft er ook erg veel gespeeld ja! Maar wil de cijfers van afgelopen seizoen er wel even bij halen voor je? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hoeft niet bieseswar moet oprotten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: heel volwassen iemand zijn tekst veranderen !
Cisse blijft gewoon lekker basis spelen want hij is beter dan diego ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:56 schreef qwerto het volgende:[..] heel volwassen iemand zijn tekst veranderen ! Cisse blijft gewoon lekker basis spelen want hij is beter dan diego ! Was als grap bedoeld pipo..
Cissé is niet beter dan Diego, 3.5 miljoen weggepleurt voor een matige speler.. |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Cisse is een betere teamspeler dan biseswar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Cissé brengt aanvallend niets. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
bisewar zag je hoe ie het veld afliep jezus zeg wat een gek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat vond ik ook raar ja. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
vandaag was hij niet slecht maar ik zie ook liever cisse |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ik zie liever dat die babovic teruggestuurd word naar het oostblok |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
je moet hem eerst eens 2 volle wedstrijden laten spelen, heb liever dat de cler weggaat |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
de cler is lekker hoor om achter de hand te hebben. cissee heeft ruimte en vertrouwen nodig maar houden! babbelfietsj? mmm heb mijn tijfels,haal doe mokotjo maar die nu op oost loopt. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: GEEN WOORDEN MAAR DADEN |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Krijgt ook erg vaak de kans.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Waar heeft ie recht op dan? Behalve een verdwaald schot tegen FC Groningen heeft ie nog niks laten zien. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: dat zegt alweer genoeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hoezo zegt dat genoeg? Cissé raakt geen pepernoot maar omdat dat het vriendje van Been is speelt ie elke week.. |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
Vooral omdat t een duur vriendje is....en kapitaalvernietging als ie niet speelt..... |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
Ze spelen allebei dramatisch, maar ik hou hoop op Cisse. Speelde goede wedstrijden in de voorbereiding (Sporting Lissabon) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 17:56 schreef qwerto het volgende:[..] heel volwassen iemand zijn tekst veranderen ! Cisse blijft gewoon lekker basis spelen want hij is beter dan diego ! Biseswar is speler van de week van Rotterdam...moet ik het nu van jou aannemen of van het gegeven cijfer van Rene v d Gijp????
Biseswar is beter op het moment dan Cissè...
En laten we nu vooral niet gaan zeiken op schet die op een rot moment gebracht terwijl de gevaarlijkste man op het middenveld de Guzman eraf gehaald werd??? Als je zonodig toch de Guzman op wil stellen laat hem dan ook maar tot het einde staan. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Been had beter Biseswar kunnen laten staan en ze moeten gaan trainen op vleugelspel. AZ was niet slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 19:58 schreef sportdwaas het volgende:Been had beter Biseswar kunnen laten staan en ze moeten gaan trainen op vleugelspel. AZ was niet slecht . |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 19:58 schreef sportdwaas het volgende:Been had beter Biseswar kunnen laten staan en ze moeten gaan trainen op vleugelspel. AZ was niet slecht eens |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Ik vond Biseswar helemaal niet zo slecht spelen. Schets is nog niet klaar voor Feyenoord 1 nee. Maar dat word ie niet ook, want hij is ook al 23. Komt gewoon tekort... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Schet kan je nog niet beoordelen op een paar minuten en biseswar, ja aardig meer niet..... vergelijken met Cissé, ja wat meer dreiging, niets meer niets minder, allebei zwakke spelers. Nogmaals schet een paar wedstrijden laten spelen, dan pas beoordelen. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Mee eens @Ronneke.............. .........Als ik Biseswar zie lopen(?), ben ik altijd bang, dat ie z'n pootjes breekt, zulke kromme pootjes heeft ie nml. Een speler door de benen passeren, is hij een goede kandidaat voor! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
schet zien we volgend jaar toch niet meer terug, aflopend contract en die wordt echt niet verlengd!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
schet hoort niet in feyenoord 1! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij Excelsior deed ie t wel redelijk.. Ik gun m tot t eind van t jaar de tijd... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz