|
|
AlexAFCA
|
|
|
Vandaag een prachtige 3-0 overwinning maar er zijn ook problemen.
In de ziekenboeg waren ook Alderweireld en Enoh. Tegen H'veen is Enoh er zeker niet bij en Alderweireld waarschijnlijk ook niet. Emanuelson en De Zeeuw gingen er uit met hamstringprobleempjes, dus ook een grote kans dat hun er niet bij zijn. Zeker is dat Vertonghen er niet bij is, hij geschorst. Wat is jullie opstelling zonder deze 5 namen?
Stekelenburg-v/d Wiel-Oleguer-Wielaert-Anita-De Jong-lindgren-Lodeiro/Gabri-Suarez-Pantelic-Rommedahl.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door AlexAFCA -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ogararu? hij is toch een rechtsback? ik zou wielaert op de plaats van vertongen zetten, er zijn immers geen andere opties. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik zou niet te snel conclusies trekken over De Zeeuw en Urby.
Steek Vdwiel Oleguer Lindgren Anita De Zeeuw Lodeiro De Jong Suarez Pantelic Urby |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Ik dacht begrepen te hebben dat Jol Alderweireld volgende week er weer bij hoopte te hebben. Daar sprak toch enige positiviteit van uit. |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
Thomas, ik weet het niet hoor. Zou wel mooi zijn.
Btw, klein foutje.
Wielaert ipv Ogararu. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Alderweireld niet fit is zou ik starten met de volgende opstelling Steek Ogararu, v/d Wiel, Olequer, Anita De Zeeuw, Lindgren De Jong, Lodiero Suarez, Pantelic |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
wooow dan is de verdediging van een laag niveau... maar het is niet anders he.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ik zou Wielaart er nooit inzetten, lijkt me niet echt gemotiveerd. Ik zou Lindgren achterin zetten, heeft al eerder bewezen dat te kunnen. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ja dit gaat nog spannend worden zaterdag.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wiellaart is zeker geen goed idee. Ogararraraaraara? Wie?
Gewoon Anita / Lindgren / Olequer / v.d. Wiel redelijk goede verdediging en Hoerenveen is toch niet "je van het" |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2010 - 15:51 schreef FsideVak129 het volgende:Wiellaart is zeker geen goed idee. Ogararraraaraara? Wie? Gewoon Anita / Lindgren / Olequer / v.d. Wiel redelijk goede verdediging en Hoerenveen is toch niet "je van het" Anita rechtback? en v/d wiel linksback? dennk dat je andersom bedoelt.. maar idd lindgren CB lijkt me ook de meest logische wissel |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
... scusi mi scusi...
En ach, misschien wel verrassend.. zodat ze bij de tegenstander net zo verbaasd zijn als jij ;) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Lol Eurotrip ;)
middeveld Gabri, De Jong, Urby?? als Demy en Enoh geblesseerd zijn.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2010 - 16:16 schreef Aaaaight het volgende:[..] Anita rechtback? en v/d wiel linksback? dennk dat je andersom bedoelt.. maar idd lindgren CB lijkt me ook de meest logische wissel Wtf? Anita staat toch ook linksback?
Ik zou gewoon zo spelen dan
Urby Pantelic Suarez Lodeiro De Zeeuw Gabri Anita Lindgren Oleguer Gregz Steek |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2010 - 15:40 schreef Rogier het volgende:Ik zou Wielaart er nooit inzetten, lijkt me niet echt gemotiveerd. Ik zou Lindgren achterin zetten, heeft al eerder bewezen dat te kunnen. misschien juist wel, omdat hij zich wil bewijzen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2010 - 15:40 schreef Rogier het volgende:Ik zou Wielaart er nooit inzetten, lijkt me niet echt gemotiveerd. Ik zou Lindgren achterin zetten, heeft al eerder bewezen dat te kunnen. tjah of juist WEL gemotiveerd.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahaha,
snap wel dat het 2zijdig te lezen is..
Ontopic...
Geen Wiellaart.. dat zou pas een domme keuze zijn. Gewoon Lindgren stapje terug en het middenveld wat sterker maken met Enoh en Gabri. de Zeeuw en Urby buitenkant En in de spits alleen Suarez en Pantelic. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
------------Steek------------ Wiel--Oleguer--Lindgren--Anita --De Jong--Gabri--Lodeiro-- --Suarez--Pantelic--Eriksen--
Misschien wel een beetje aanvallend dit, maar Heerenveen moet met dit elftal wel te doen zijn toch?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is heel simpel de zeeuw speelt zeker Lindgren naar achter voor vertongen en op het middenveld de Zeeuw onze kanjer Gabri en Urby-lodeiro voor louis -pantalic |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Niks Wielaert hij kan niet verdedigen,door hem o.a kosten onze een overwinning of gelijkspel op psv! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
de keus is simpel: van der wiel, wielaert of lindgren op de plek naast oleguer. kies je voor vd wiel dan krijg je ogararu, neem je lindgren, dan komt gabri erbij en als je wielaert pakt, dan blijft het elftal intact, moet je alleen kiezen tussen rommedahl/anita en de jong/lodeiro en zou je zo kunnen spelen:
steek wiel-wielaert-oleguer-anita de zeeuw-lindgren lodeiro suraz-pantelic-emanuelson
maar beter is dit: steek vd wiel-lindgren-oleguer-anita gabri-lodeiro-de zeeuw suarez-pantelic-urby |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 14:22 schreef robs het volgende:de keus is simpel: van der wiel, wielaert of lindgren op de plek naast oleguer. kies je voor vd wiel dan krijg je ogararu, neem je lindgren, dan komt gabri erbij en als je wielaert pakt, dan blijft het elftal intact, moet je alleen kiezen tussen rommedahl/anita en de jong/lodeiro en zou je zo kunnen spelen: steek wiel-wielaert-oleguer-anita de zeeuw-lindgren lodeiro suraz-pantelic-emanuelson maar beter is dit: steek vd wiel-lindgren-oleguer-anita gabri-lodeiro-de zeeuw suarez-pantelic-urby Laatste opstelling ziet er goed uit! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
toch denk ik niet dat Jol Lindgren zou kiezen voor een back-positie. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
back-positie?? lindgren speelt centraal!
urby is trouwens niet fit, maar dan kan dennis spelen en suarez op links |
|
|
|
|
robs
|
|
|
of Lodeiro EN Siem, want je hebt wel lengte nodig met die gasten van Hoerenveen Lodeiro is linkshalf/nummer 10
steek va wiel-lindgren-oleguer-anita de zeeuw-de jong-gabri-lodeiro suarez-pantelic
bank: vermeer-ogararu-eriksen-rommedahl-aissati-suk-sulejmani geblesseerd: enoh-emanuelson-alderweireld tribune: kennedy-wieleart geschorst: vertonghen verhuurd: luque-donald-blind-cvitanich-vd heijden-sno |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 14:57 schreef robs het volgende:of Lodeiro EN Siem, want je hebt wel lengte nodig met die gasten van Hoerenveen Lodeiro is linkshalf/nummer 10 steek va wiel-lindgren-oleguer-anita de zeeuw-de jong-gabri-lodeiro suarez-pantelic bank: vermeer-ogararu-eriksen-rommedahl-aissati-suk-sulejmani geblesseerd: enoh-emanuelson-alderweireld tribune: kennedy-wieleart geschorst: vertonghen verhuurd: luque-donald-blind-cvitanich-vd heijden-sno Als je ons wilt vervelen met wie er verhuurd zijn, ben je er een aantal vergeten. Manucharyan, Sarpong, Silva, Bodul. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 15:08 schreef Yordee1 het volgende:[..] Als je ons wilt vervelen met wie er verhuurd zijn, ben je er een aantal vergeten. Manucharyan, Sarpong, Silva, Bodul. Manucharyan, Sarpong, Silva, Bodul.
Die 4 hoef ik niet terug te zien.
Daley Blind had ajax niet moeten verhuren speelt geweldig bij Groningen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Precies, die vier tel ik al niet meer mee... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
robs
|
|
|
We zullen moeten winnen en hopen op Vitesse en Heracles... |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Alderweireld is Fit hoor.
---------Steek-----------
Gregory--Alderweireld--Oleguer--Urby
De Zeeuw--Lodeiro/Enoh--Lindgren
Rommedahl--Pantelic--Suarez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2010 door Medi.. -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 15:43 schreef Medi.. het volgende:Alderweireld is Fit hoor. ---------Steek----------- Gregory--Alderweireld--Oleguer--Urby De Zeeuw--Lodeiro/Enoh--Lindgren Rommedahl--Pantelic--Suarez Enoh doet niet mee en Jol heeft aangegeven dat Lodeiro (en Eriksen) geen basisplaats krijgen. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 15:11 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Manucharyan, Sarpong, Silva, Bodul. Die 4 hoef ik niet terug te zien. Daley Blind had ajax niet moeten verhuren speelt geweldig bij Groningen. over sarpong zit je zo vreselijk mis jongen!!....spelers afserveren is makkelijk,maar onderbouw jij het maar eens een keer dan....en dan heb ik het nu even over sarpong...(bij alle 4 de doelpunten betrokken van nec tegen nac...)in nijmegen zijn ze erg blij met hem.vertel me eens in godsnaam waar je sarpong op afserveert. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
sarpong speelt namelijk geweldig bij nec....net als blind bij groningen.... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik vond De Zeeuw echt verschrikkelijk slecht spelen vandaag, net als Lindgren, Pantelic en Suarez. Pantelic had mazzel dat ie een mooie assist gaf, maar voor de rest was het drama. Suarez was te laconiek in de passing. Lindgren werd gelukkig gewisseld. Eriksen viel echt geweldig in, geen bal verkeerd gepasst. De Jong speelde ook degelijk. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ben blij dat we gewonnen hebben, maar wat een wedstrijd. ben echt benieuwd naar de opstelling tegen juve. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb je dat veld gezien ? daar kan je nie eens op voetballen man.. maar wat heb ik me aan titje dezeeuw geergerd.. lijkt wel bang voor blessures.. maar goed 3 punten en twente komt nog een keer van geluk onder de trein.. van middag wint mijn plaatselijke clubje heracles gewoon van de lampen... (jaja een Ajacied uit Almelo) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 februari 2010 - 11:27 schreef nummer10 het volgende:heb je dat veld gezien ? daar kan je nie eens op voetballen man.. maar wat heb ik me aan titje dezeeuw geergerd.. lijkt wel bang voor blessures.. maar goed 3 punten en twente komt nog een keer van geluk onder de trein.. van middag wint mijn plaatselijke clubje heracles gewoon van de lampen... (jaja een Ajacied uit Almelo) denk dat het bij de Zeeuw komt omdat hij al last van z'n hamstring had, dan doe je het altijd wat rustiger aan, of je dat nu wil of niet.. maar inderdaad het veld is wel zwaar beroerd, daarom ben k blij dat we uiteindelijk een redelijk simpele overwinning hebben geboekt en er verder geen blessures zijn bijgekomen,( Lindgren schijnt mee te vallen.)
Olequer moet ik trouwens echt een heel groot compliment geven, was in mijn ogen gister de beste man van het veld, opbouwend misschien niet de beste, maar Onder Jol heb ik hem sinds hij speelt verdedigend vrijwel geen foutje zien maken. erg knap en ga zo door. |
|
|
|