|
|
MMM
|
|
|
Zéér lastige uitwedstrijd, ben benieuwd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
eerlijk??2-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
maar ik hoop op 0-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
weer een nederlaag vrees ik
utrecht in de galgenwaard tegen de toppers laat zich meestal van haar beste kant zien. Twente, ajax en psv wonnen er ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Correctie gecorrigeerd :P |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2010 - 20:30 schreef Feijenoord1908 het volgende:weer een nederlaag vrees ik utrecht in de galgenwaard tegen de toppers laat zich meestal van haar beste kant zien. Twente, ajax en psv wonnen er ook niet. das juist een goede reden om daar dan wel te winnen :P |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
FC Utrecht draait laatste weken zeer teleurstellend. Hopen dat Been ze op de knie kan krijgen en de jongens in prent dat als ze dit winnen ze vele lastige tegenstanders al hebben gehad en dat ze gewoon motten winnen |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
2-2 doelpunten utrecht lensky en asare. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schet en Cissé maken de goals bij ons?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Basta
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Puntje zou op zich niet slecht zijn aangezien je Heracles - PSV heb. 3e plek moet je gewoon uit je hoofd zetten.. |
|
|
|