BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oppassen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan123
 johan123 - zondag 07 februari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
mooie overwinning op fc twente vanmiddag, extra lekker omdat het de concurrent is, maar jongens we moeten wel oppassen dat we ook nu constant blijven winnen. hoop dat de selectie niet met 2 vingers in de neus gaat lopen zweven en gaat denken dat ze er ineens zijn want als we van heerenveen verliezen of gelijkspelen is de overwinning van vandaag tegen twente allemaal voor niks geweest.
dus ik hoop dat we niet al teveel blessures hebben volgende week tegen heerenveen.
hoop dat de zeeuw geen blessure heeft maar ik zou geen risico nemen en gabri op zijn plek gebruiken, aangezien een hamstringblessure altijd extra risicovol zijn en 200% genezen moet zijn voor een speler op het veld komt.
hoop verder ook dat jol niet wielaert gaat opstellen want anders wordt het weer vrezen volgende week maar dat jol lindgren naast olequer opstelt of desnoods v,d wiel die daar ook in het verleden heeft gespeeld.
dan is de centrale defensie in ieder geval redelijk goed
bully
 bully - zondag 07 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
dat ajax goede wedstrijden afwisseld met zeer slechte zijn we nu wel gewend denk ik.
maar denk dat deze selectie nu wel is doordrongen dat het de laatste kans is.
en denk dat cabri de zeeuw goed kan vervangen.
denk wel dat ajax nu ook lodeiro wel in de selectie zal opnemen.
hoe ze het achterin op moeten lossen weet ik ook niet.
we zitten gewoon dun in goede verdedigers en met vertongen en alderweireld mis je het hele centrum.
al vind ik dat oleguer het zeer goed doet momenteel.
maar is wedstrijd tegen heerenveen en niet tegen twente psv dus heb goede hoop dat het wel goed komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door bully --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 februari 2010 - 08:29   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door FsideVak129 --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 februari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Hoezo oppassen?

Ajax heeft relatief gemakkelijker programma
08-02-10

Nadat Ajax de volle winst pakte tegen FC Twente, doet de ploeg nog steeds mee voor Champions Leaque voetbal. Het verschil met de tukkers bedraagt zes punten, terwijl psv op negen punten voorsprong staat. Toch interessant om het programma er eens bij te halen van de drie clubs.
AjaxF-side.NL
Ajax mag gezien het programma zich gaan opmaken voor een ware eindspurt. De ploeg van Martin Jol heeft relatief gezien een gemakkelijker programma dan dat van Twente en psv. Toch zal het elke wedstrijd moeten gebeuren met de inzet die de Ajacieden tegen FC Twente toonden. Wij kunnen ons nog de wedstrijden voor de geest halen van vorig seizoen waar Ajax in Tilburg gelijk onderuit ging, en de blamage tegen Sparta staat ook in de boeken.

Het programma van de drie clubs:

Ajax:

Heerenveen Uit
Vitesse Thuis
Utrecht Thuis
Sparta Uit
PSV Thuis
RKC Uit
Groningen Thuis
ADO Uit
VVV Thuis
Willem II Uit
Heracles Thuis
NEC Uit

psv:

Heracles Uit
Sparta Thuis
RKC Thuis
NAC Uit
Ajax Uit
Twente Thuis
VVV Uit
Willem II Uit
Feyenoord Thuis
Heerenveen Uit
FC Groningen Thuis
AZ Uit

FC Twente:

Vitesse Uit
Willem II Thuis
NEC Thuis
RKC Uit
ADO Thuis
PSV Uit
Sparta Thuis
VVV Uit
Heerenveen Thuis
AZ Uit
Feyenoord Thuis
NAC Uit
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 februari 2010 - 13:28   quote  deeplink  
Denk dat wij meer kans op de 3e ster maken dan wij denken...

Gewoon alles gaan winnen.
Ik zie psv echt nog wel punten verliezen tegen twente, feyenoord, groningen, az en ONS.

twente met AZ en Feyenoord en NAC als laatste 3...

Hoezo oppassen...
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 februari 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Als de spelers dezelfde houding hebben als hoe jij het brengt, dan gaan jullie volgend weekend al puntverlies lijden. Ik vond het niet verstandig van Jol om te zeggen dat Ajax geen moeilijke uitwedstrijden meer heeft. Hij moet de spelers scherp houden en ze niet het gevoel geven dat ze het nu makkelijk gaan krijgen, want juist die houding heeft ajax de afgelopen jaren het kampioenschap gekost.
Yordee1
 Yordee1 - maandag 08 februari 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 13:50 schreef PSVMocro het volgende:
Als de spelers dezelfde houding hebben als hoe jij het brengt, dan gaan jullie volgend weekend al puntverlies lijden. Ik vond het niet verstandig van Jol om te zeggen dat Ajax geen moeilijke uitwedstrijden meer heeft. Hij moet de spelers scherp houden en ze niet het gevoel geven dat ze het nu makkelijk gaan krijgen, want juist die houding heeft ajax de afgelopen jaren het kampioenschap gekost.
Inderdaad. Die uitspraak van Jol was niet echt handig, want elke uitwedstrijd is voor Ajax lastig. Er is er geen één simpel gewonnen. Ok, vitesse werd dan wel met 1-5 ingemaakt, maar we kwamen toch snel 1-0 achter. Tegen VVV (4-0) kwamen we snel op 1-0 maar daarna was het 3x niks. Tegen Heracles scoorden we pas in de 70e minuut de 1-0 en werd het uiteindelijk nog 3-0. Tegen AZ was het allerminst een makkelijke wedstrijd. Om nog maar te zwijgen over PSV, Utrecht, Roda, Twente, NAC en Feyenoord. De enige simpele gewonnen uitwedstrijd was de 1e uitwedstrijd tegen Groningen (0-2).
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 08 februari 2010 - 15:21   quote  deeplink  
we moeten idd oppassen, een gelijk spelletje tegen een mindere club kan zo maar gebeuren..
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 februari 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Ik pas nergens op..

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE.

opzouten met dat voorzichtige...
Ik geloof nog steeds heilig in het kunnen behalen van de landstitel.
Ben geen fan van ...
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 08 februari 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Kweenie hoor maar de afgelopen 2 jaar werden we vernedert door Sparta ( uit ), als ze elke wedstrijd met de attitude waar ze zondag mee in gingen dan word het makkelijk ja, zo niet kunnen er nog duren punten verspeelt worden.. ( kampioen word je niet tegen de grote maar tegen de kleintjes... )
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Sparta thuis was ook een dure...
Roda uit...

Maar goed, er is nog niks verloren en zolang ze maar doorgaan en niet opgeven onze dappre strijders....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oppassen

0.0044140