BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorzitter 020 vindt ons asociaal???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kaleco
 kaleco - zondag 07 februari 2010 - 23:40   quote  deeplink  
op radio gaf de voorzitter van 020 ons fans van feyenoord erg asociaal de heren van studio voetbal beaamde eigenlijk dat er een vergaande haat is.. Ja dat wel denk ik dan maar die is wederzijts verbaasde me wel dat hugo borst de keerzijde aangaf wat vinden jullie??
kaleco
 kaleco - zondag 07 februari 2010 - 23:47   quote  deeplink  
geeft maar weer eens aan hoe objectief ze daar zijn vindt ik zelf! en ja ik haat ze echt kan er niks aan doen!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 07 februari 2010 - 23:49   quote  deeplink  
Hij had het met name over dat de leiding van Feyenoord er niets aan deed ('ik zou het zo niet doen'). Maar wat moet je er tegen doen dan, met z'n allen een stadionverbod?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 07 februari 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Overigens vond ik het flesjes gooien niet kunnen, de gasten die dat doen mogen van mij meteen het stadion uitgezet worden - het schelden stoor ik me minder aan.
kaleco
 kaleco - zondag 07 februari 2010 - 23:52   quote  deeplink  
ja mee eens schelden ja moet eerlijk zeggen vindt de ophef overdreven het is al jaren zo. nogmaals geen haat tegen joods volk maar ze noemen zich joden wordt maar niet begrepen
R()b
 R()b - maandag 08 februari 2010 - 00:23   quote  deeplink  
De voorzitter kan beter eens gaan kijken in zijn eigen achtertuin.
Nog niet zolang geleden stonden er ook aso's op het trainingsveld bij 020 , om eens wat duidelijk te maken bij van Basten met halve boerka's aan.
Beter voetbalmilieu begint bij jezelf.
kaleco
 kaleco - maandag 08 februari 2010 - 00:38   quote  deeplink  
ja zo dacht ik ook ok niet altijd netjes maar laat ie naar ze eigen aanhang kijken altijd weer naar een ander wijzen bah
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 08 februari 2010 - 01:17   quote  deeplink  
Gooien met dingen op het veld vindt ik ook helemaal niks omdat je je eigen club een boete aan naait.
Maar de neuzen zijn net zo erg of nog erger maar dat ziet of hoort die gek niet.
Tuurlijk moest die nepneus (van Gelder) er iets van zeggen met zijn uitgestreken smoelwerk.
Donder op en kijk eerst even naar je eigen volk voordat je over een ander begint.
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 08 februari 2010 - 01:18   quote  deeplink  
Die Borst vindt ik vaak een sukkel maar hij was de enige die tegengas gaf waar niemand verder op reageerde.
fey21
 fey21 - maandag 08 februari 2010 - 02:13   quote  deeplink  
borst wil altijd een beetje aandacht...

spartanen...
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 08 februari 2010 - 02:16   quote  deeplink  
het verbaasde me niks dat mulder het ermee eens was..die praat altijd negatief over Fnoordsupporters
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 februari 2010 - 05:59   quote  deeplink  
wat die voorzitter vind? lekker belangrijk!

voor de rest van de reacties...

calimero.jpg
Ronneke
 Ronneke - maandag 08 februari 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Vind dat die voorzitter zulke dingen als algemeen moet noemen, bij vrijwel alle clubs wordt met ziektes gegooid, totdat je zelf met zo'n ziekte wordt geconfronteerd. Vind spreekkoren vaak ook aan de asociale kant, maar om dit alleen aan feyenoord te linken slaat ook nergens op.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 08 februari 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 05:59 schreef hotjumper het volgende:
wat die voorzitter vind? lekker belangrijk!

voor de rest van de reacties...

[ afbeelding ]
eens
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 februari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 10:23 schreef Ronneke het volgende:
Vind dat die voorzitter zulke dingen als algemeen moet noemen, bij vrijwel alle clubs wordt met ziektes gegooid, totdat je zelf met zo'n ziekte wordt geconfronteerd. Vind spreekkoren vaak ook aan de asociale kant, maar om dit alleen aan feyenoord te linken slaat ook nergens op.
moet je in dt kader dit verhaal eens lezen:

Maar als je dit leest: http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=9171 ga je er anders over denken. En het is niet de enige van die 16 mensen die een sv krijgen die zegt niks te hebben geroepen met het woord 'vervelende' erin.

Koning & co., how low can you go?

Een waarschuwing vooraf lijkt op zijn plaats. Dit verhaal klinkt zo absurd dat het verzonnen lijkt te zijn. Helaas. De feiten zijn door de AZ Fanpage geverifieerd. Laten we afgelopen zomer beginnen met een verhaal uit een lokale krant, dat we om privacyredenen licht hebben aangepast:

In april 2007 bezocht M. zijn huisarts. Klacht over een bult in zijn hals. De huisarts vertrouwde het verschijnsel niet en stuurde zijn 19-jarige pati�nt direct door naar het MCA. Foto's en puncties bevestigden de diagnose. Met dank aan de huisarts.

M.'s verblijf in Alkmaar was van korte duur. Zijn toestand was alarmerend. In het amsterdamse VU werd hij opgewacht door de oncoloog. Er werd een ernstige vorm van vervelende geconstateerd. Twee jaar van spanning, angst en onzekerheid volgden. Vechten voor zijn leven. Vele malen ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Toen M. zes weken lang zeer agressief werd behandeld, verbleven zijn ouders bij hem in het VU gastenhuis.

Leukemie
M. leed aan een zeer zeldzame vorm van Non-Hodgkin, met mogelijk leukemie als vervolg. Toch heeft de familie van M. het geloof en vertrouwen in een goede afloop nooit verloren. Daarbij gesteund door vier simpele, maar hoopgevende woorden van professor P.C. Huijgens, wereldwijd bekend oncoloog: "We gaan je repareren". M. werd een medisch studieobject. Over de hele wereld werden gegevens over zijn ziekte uitgewisseld. Intussen bleven de chemokuren en medicijngebruik doorgaan, waaronder zijn immuunsysteem te lijden had. M. kreeg een longontsteking en epileptische aanvallen.

Droomdag
Op 16 april 2008 werd aan M., zijn ouders en zijn broer een droomdag aangeboden door de Dreamfoundation, een internationale organisatie die wensen realiseert van zeer ernstig zieken, die vaak nog amper een jaar te leven hebben. Het werd een onvergetelijk bezoek aan het nieuwe AZ stadion, een kennismaking met trainer Louis van Gaal en een aantal spelers.

Er gloorde weer hoop. In een voor M. zo moeilijke periode kwam een vriendinnetje op zijn weg. En begin deze maand (juni 2009, red.) ging aan het huis van M. de vlag uit. Een paar uur eerder kreeg M. in 020 de uitslag van de laatste MRI scan en een uitgebreid bloedonderzoek. "Het ziet er allemaal prima uit, je bent schoon", zeiden de artsen.

Op 2 juni 2009 begon zo voor M. en zijn familie een nieuw leven. Met een zeer verdiende vakantie als start.

Indrukwekkend verhaal, zou je misschien zeggen. Echt een kandidaat om die zestien eencelligen die een stadionverbod hebben ontvangen eens mee in contact te brengen op basis van het initiatief van AZ en het Koningin Wilhelmina Fonds, dat is genomen naar aanleiding van de spreekkoren bij AZ-ajax.

En nu komt het: M. IS 1 van de 16 door Koning en de KNVB veroordeelde AZ-supporters. Net als zijn broer en drie van hun beste vrienden, die allen als geen ander ervaren hebben hoe meedogenloos deze ziekte is en hoe moeizaam en pijnlijk het genezingsproces daarvan is verlopen.

M. is zelf de eerste om te onderkennen dat hij een emotioneel supporter is. Net als zijn broertje. Net als zijn vrienden. Net als die vele honderden anderen op de Ben-Side. En natuurlijk hebben ze Demy laten horen dat ze zijn opruiende uitspraken in de Sportweek in de daarvoorafgaande week hadden gelezen. Maar vervelende? Kom op zeg. M. was al dolgelukkig dat hij ondanks deze ziekte het kampioenschap van AZ mee had kunnen maken.

Nadat M. vandaag eindelijk de kans kreeg om om een toelichting te vragen over de bizarre bewering die hem per deurwaarder was bezorgd (en die vandaag in een persconferentie werd toegelicht) volgde het volgende ontnuchterende staaltje communicatie van de zijde van AZ, bij monde van de heer R. Koning, veiligheidsco�rdinator van AZ.

Toen M. aan Koning telefonisch vertelde dat van hem onmogelijk verlangd kon worden dat hij dingen zou moeten vragen waar hij zelf alles vanaf wist, en waarbij hij nogmaals ontkende het woord 'vervelende' gebruikt te hebben, werd het stil aan de andere kant van de lijn. Nadat Koning vervolgens hoorde dat M.'s moeder op de achtergrond emotioneel reageerde zei hij: 'Heb je hier je moeder bij nodig?' en hing vervolgens op. M. heeft Koning direct terug gebeld en uiteindelijk zijn beiden tot overeenstemming gekomen dat er na dit weekend een volgend gesprek zal plaatsvinden.

Misschien kan M. dan ook even vragen naar een aantal door Koning gemaakte opmerkingen bij de gewraakte persconferentie, die door de AZ Fanpage bezocht is. Bij die persconferentie beweerde Koning namelijk, onder meer, dat er bewijsmateriaal was en dat de betrokkenen, waaronder M., al zouden hebben bekend. Het lijkt duidelijk dat Koning in zijn scoringsdrift bij zijn fifteen minutes of fame (Zie o.a. RTL 4, Volkskrant,Telegraaf) niet helemaal de waarheid heeft gesproken. Of bestaan er KNVB-reglementen die een dergelijke handelswijze voorschrijven? What goes around, comes around, Rob. De AZ Fanpage is benieuwd hoe leuk Toon Gerbrands en het KWF het zullen vinden nu blijkt dat zij opzettelijk verkeerd zijn geïnformeerd.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 08 februari 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2010 - 23:50 schreef Boudewijn het volgende:
Overigens vond ik het flesjes gooien niet kunnen, de gasten die dat doen mogen van mij meteen het stadion uitgezet worden - het schelden stoor ik me minder aan.
Inderdaad, in sommige landen moeten ze dagen lopen voor drinken.....
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 08 februari 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Het feit dat Jack van Gelder hier 2 uitzendingen met een met haat vertrokken gezicht aan dit item heeft besteed, laat zien hoe objectief de NOS is. Tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord werd er toen niets door het publiek geroepen? Werden er geen overtredingen gemaakt door Ajax die uitgemeten herhaald hadden moeten worden. Hadden er geen Gele kaarten aan Ajax spelers gegeven moeten worden. Neeee! natuurlijk niet. Alleen de overtredingen laten zien van de tegenstanders en hoe erg het is dat ze alleen maar geel krijgen. Bah! van Gelder het wordt tijd dat iemand anders op je plaats komt te zitten. Niet uit de "Grachtengordel" maar iemand uit Lutjebroek. Overigens ik ben niet voor spreekkoren die beledigend zijn, zoals de meeste Feyenoordsupporters
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 februari 2010 - 13:35   quote  deeplink  
elke regel aandacht die de pers er aan besteed draagt bij aan de instandhouding van dit gedrag. Spreekkoren in de context van een voetbalwedstrijd moet men gewoon in het stadion laten.
Milo
 Milo - maandag 08 februari 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 13:35 schreef hotjumper het volgende:
elke regel aandacht die de pers er aan besteed draagt bij aan de instandhouding van dit gedrag. Spreekkoren in de context van een voetbalwedstrijd moet men gewoon in het stadion laten.
idd
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 08 februari 2010 - 14:24   quote  deeplink  
het hadden van my bakstenen mogen zijn, stelletje arogante maaten naaiers met groote neus.
Milo
 Milo - maandag 08 februari 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 14:24 schreef vakkie ssss het volgende:
het hadden van my bakstenen mogen zijn, stelletje arogante maaten naaiers met groote neus.
het hadden van mij bakstenen mogen zijn, stelletje arrogante matennaaiers met een grote neus! pppppppffffffffff
MMM
 MMM - maandag 08 februari 2010 - 17:23   quote  deeplink  
Hij vind z'n schoonmoeder asociaal.
jarjar78
 jarjar78 - maandag 08 februari 2010 - 18:36   quote  deeplink  
iedereen bij studio voetbal wordt betaald door 020, dat weet toch iedereen.
vond jack 020 van gelder wel krap kijken, zou die vinger van suares nog diep in de h.. zitten?
jan feyenoord foreve
 jan feyenoord foreve - maandag 08 februari 2010 - 18:43   quote  deeplink  
Helemaal eens met dubble,het is in medialand één grote kruiwagen van neuzen.
jack van gelder als superneus,bah bah bah
craven
 craven - maandag 08 februari 2010 - 19:14   quote  deeplink  
boem94-lekker-boeiend.jpg

wat ze denken!! Ga me daar niet druk meer over maken, if they don't like us, screw em...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 februari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Ach eigenlijk kan het mij ook niks verrotten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Leon FR1908 --
EEok
 EEok - maandag 08 februari 2010 - 20:26   quote  deeplink  
Voorzitters van betaald voetbalverenigingen,burgemeesters,scheidsrechters......,een pot stinkend nat,joh.
sevillana
 sevillana - maandag 08 februari 2010 - 22:13   quote  deeplink  
jezelf jood noemen (zgn. het "uitverkoren volk"), is dat sociaal of a-sociaal?
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 09 februari 2010 - 10:21   quote  deeplink  
No one likes us, we don't care!

Dacht ik in ieder geval altijd. Maar het blijkt dat men zich er toch een hoop van aantrekt wat de 020 voorzitter van de Feyenoord supporter denkt!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 februari 2010 - 11:28   quote  deeplink  
Ach de hoge heren van het bedrijf ajax hebben weer wat te klagen. Ik vind het asociaal dat je voor zoveel geld zoveel preut koopt, waardoor de eerste goede trainer sinds jaren met een dilemma opgescheept zit.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 februari 2010 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2010 - 11:28 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ach de hoge heren van het bedrijf ajax hebben weer wat te klagen. Ik vind het asociaal dat je voor zoveel geld zoveel preut koopt, waardoor de eerste goede trainer sinds jaren met een dilemma opgescheept zit.
dat hun voor zoveel geld zoveel "preut" kopen vind ik eigenlijk wel prima.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 10 februari 2010 - 08:35   quote  deeplink  
ik vind de voorzitter van 020 een onruststoker, laffe verrader, viespeuk, stinkjood en een heel naar eng mannetje.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 10 februari 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Dat er 2 schietende Ajax-supporters in een Feyenoordcafe zijn veroordeeld, daar hoor je van Gelder en van de Boog niet over. De media maakt hier alleen in de regio bericht van.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 februari 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 09:26 schreef Dubble O ms het volgende:
Dat er 2 schietende Ajax-supporters in een Feyenoordcafe zijn veroordeeld, daar hoor je van Gelder en van de Boog niet over. De media maakt hier alleen in de regio bericht van.
het ging hier overigens om andre hazes fans die toevallig voor ajax bleken te zijn
sevillana
 sevillana - woensdag 10 februari 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 12:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

het ging hier overigens om andre hazes fans die toevallig voor ajax bleken te zijn
ja, en ze waren op zoek naar hun "Held"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorzitter 020 vindt ons asociaal???









0.0069289