qwerto
Als vlaar mee gaat naar het wk kan dat heel positief uitvallen voor ons ! want moet je eens inzien met hoeveel ervaring hij dan terug komt !! ervaring die wij de komende jaren nodig hebben als alle oudjes weg zijn het nadeel is dat hij zich in de kijker kan spelen en zo weg gekaapt kan worden want hij heeft (volgens mij!) een contract tot 2012 (verlengen naar 2014 aub)
hotjumper
ik zie hem liever niet gaan, direct is hij weer een jaar geblesseerd. kut oranje! -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door hotjumper --
Koos-C
Denk wel dat ie mee gaat....
hotjumper
Koos-C
quote: Zeker.. Maar het is hem wel gegund. En het is terecht ook. Alleen kut voor ons!!
Jappie_FEY
die gaat zeker mee...............
Stylzz
WK is voor tokkies op Carnaval.
bram
ik haat oranje en zijn aanhang,
detrapstaandervanvak
hotjumper
quote: met z'n tering trommel
Stylzz
quote: Dan moet t een tukker zijn.
hotjumper
of een waalwijkert, of zo'n mongolenschaatsfries
bram
of hij is gewoon op weekendverlof vanuit zijn inrichting
hotjumper
quote: denk dat het eerder is dat de hele inrichting een uitje heeft. Hij is niet de enige geestelijk beperkte bij die wedstrijden van oranje.
bram
Stylzz
Dit topic verdient t. -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Stylzz --
detrapstaandervanvak
Voor hotjumper, hier is ie fan van..........VIDEO
detrapstaandervanvak
Het is toevallig WEER een Limburger
hotjumper
zag een oranje indiaan en ben gestopt met kijken
detrapstaandervanvak
En hij woont in Drenthe!!!!!!!!!!!
hotjumper
detrapstaandervanvak
HELEMAAL LOS (weer Limburgers, doe ik echt niet express:) )VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door detrapstaandervanvak --
Milo
Oranje! yeh! vlaar in oranje!
Jappie_FEY
quote: huis staat al te koop, weg uit deze gekke wereld!!!!
Jappie_FEY
quote: ssssssssssstttttttttttt
hotjumper