BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reactie FSV over 'De legioenkrant'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 07 februari 2010 - 22:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Reactie FSV over "De legioenkrant" (FR-Fanatic)

Madhopfc
 Madhopfc - maandag 08 februari 2010 - 09:47   quote  deeplink  
Wat lopen we nu weer te zeiken over de Legioenkrant. Er zitten bijna 50.000 Feyenoorders in de Kuip waarvan nog niet eens de helft lid is van het Legioen.
Ik hoop dat door deze krant er veel Feyenoorders lid worden van het Legioen waardoor Feyenoord een gegarandeerde inkomstenbron er bij heeft. Voor die 40 euro per jaar hoef je het niet te laten daar ja zo nu en dan ook nog een aardigheidje ervoor terug krijgt.

Als het zo doorgaat dan beginnen we aardig te lijken op die teletekstsupporters van 020 waar heel fanatiekvoetbalNederland zo'n hekel aan heeft. !!!

Dus word lid!!!

Roodwitte groet van mij,

- seizoenkaart
- lid FSV
- lid Legioen
- kinderen kameraadje
- donateur Sc Feyenoord (middels de vele biertjes die ik daar voorafgaande aan Feyenoord drink)
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 februari 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 09:47 schreef Madhopfc het volgende:
Wat lopen we nu weer te zeiken over de Legioenkrant. Er zitten bijna 50.000 Feyenoorders in de Kuip waarvan nog niet eens de helft lid is van het Legioen.
Ik hoop dat door deze krant er veel Feyenoorders lid worden van het Legioen waardoor Feyenoord een gegarandeerde inkomstenbron er bij heeft. Voor die 40 euro per jaar hoef je het niet te laten daar ja zo nu en dan ook nog een aardigheidje ervoor terug krijgt.

Als het zo doorgaat dan beginnen we aardig te lijken op die teletekstsupporters van 020 waar heel fanatiekvoetbalNederland zo'n hekel aan heeft. !!!

Dus word lid!!!

Roodwitte groet van mij,

- seizoenkaart
- lid FSV
- lid Legioen
- kinderen kameraadje
- donateur Sc Feyenoord (middels de vele biertjes die ik daar voorafgaande aan Feyenoord drink)
Eens.

- seizoenkaart
- geen lid FSV (na het de sympathieke opmerking van joop v.)
- lid Legioen
- donateur Sc Feyenoord (middels de vele biertjes die ik daar voorafgaande aan Feyenoord drink)

FSV begint een beetje een jankmuilen clubje te worden, die allang niet meer het belang van de supporter behartigt. Laat ze zich druk maken om de steeds verder beperkende maatregelen die aan de supporters worden opgelegd.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 08 februari 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 09:47 schreef Madhopfc het volgende:
Wat lopen we nu weer te zeiken over de Legioenkrant. Er zitten bijna 50.000 Feyenoorders in de Kuip waarvan nog niet eens de helft lid is van het Legioen.
Ik hoop dat door deze krant er veel Feyenoorders lid worden van het Legioen waardoor Feyenoord een gegarandeerde inkomstenbron er bij heeft. Voor die 40 euro per jaar hoef je het niet te laten daar ja zo nu en dan ook nog een aardigheidje ervoor terug krijgt.

Als het zo doorgaat dan beginnen we aardig te lijken op die teletekstsupporters van 020 waar heel fanatiekvoetbalNederland zo'n hekel aan heeft. !!!

Dus word lid!!!

Roodwitte groet van mij,

- seizoenkaart
- lid FSV
- lid Legioen
- kinderen kameraadje
- donateur Sc Feyenoord (middels de vele biertjes die ik daar voorafgaande aan Feyenoord drink)
eens

- seizoenkaart
- lid FSV (omdat ik te lui ben om op te zeggen.......................)
- lid Legioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Jappie_FEY --
MMM
 MMM - maandag 08 februari 2010 - 17:26   quote  deeplink  
Ze stonden ook lekker kut zeg, wat een debielen. Lekker bij de poorten waardoor alles opgehouden werd..
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 februari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
ik heb hem gewoon lekker laten liggen...
kaleco
 kaleco - dinsdag 09 februari 2010 - 02:19   quote  deeplink  
fsv komt niet op voor ons ook ik ben te lui om op te zeggen
kameraadje ja
seizoenkaart ja
maar heb totaal geen respect hoe feyenoord met z,n fans omgaat
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 februari 2010 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2010 - 02:19 schreef kaleco het volgende:
...
maar heb totaal geen respect hoe feyenoord met z,n fans omgaat
van deel van de club zijn we verworden tot lastige melkkoeien...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 februari 2010 - 11:26   quote  deeplink  
Opkutten met FSV. Altijd dat gezeik van ze! Denk toch dat ik maar eens ga overstappen naar Het Legioen. Ik hoef geen eigen mening in een blad te zien, ik wil een sterk Feyenoord!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 februari 2010 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2010 - 11:26 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Opkutten met FSV. Altijd dat gezeik van ze! Denk toch dat ik maar eens ga overstappen naar Het Legioen. Ik hoef geen eigen mening in een blad te zien, ik wil een sterk Feyenoord!
ach dat blad van het legioen stelt ook geen ruk voor, 10 minuten lezen en hij is uit. wat mij betreft stoppen ze dr mee en gebruiken ze het geld ergens anders voor.Maar het zal wel aardig advertentie geld opleveren.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 10 februari 2010 - 08:29   quote  deeplink  
Als ze nu eens lekkker samengaan, hebben we allemaal dezelfde voordelen...Het gaat uiteindelijk maar om 1 doel en dat is Feyenoord. Het lijkt wel of er meerdere partijen zeggen dat ze met Feyenoord bezig zijn, maar zich het meest druk lijken te maken over dingen die NIETS met Feyenoord te doen hebben, maar met hun mooie baantje
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 februari 2010 - 09:20   quote  deeplink  
ach de supporters vereniging zou op moeten komen voor de supporters dat doen ze allang niet meer, laten veel te veel de oren hangen naar de club. dus in feite zijn ze overbodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Reactie FSV over 'De legioenkrant'









0.0057499