|
|
Red
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heerlijke uitzending! Vd Gijp en Mario, wat een geweldig duo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote: Ik heb me oa kreupel gelachen om die conclusie over dat communiceren tussen de benen en de hersenen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2010 door Red -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
idd de nodige humor vanavond met Rene en Mario, maar ook wel de nodige zinnige dingen gehoord van Mario |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zal straks wat filmpjes plaatsen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Youtube heeft ff onderhoudswerkzaamheden dus kan niets op actief zetten... filmpjes komen dus later! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Been was gewoon duidelijk , komende jaren niets van ons feyenoord verwachten .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou ja, niets ...................... ? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
Mario slaat verstandige taal uit. Eerst de club weer financieel gezond maken, jeugdopleiding laten doorstromen en zodra er weer geld is dan gericht kwal;iteit inkopen... geduld en dan komt de coolsingel vanzelf weer in zicht |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: In ieder geval geen prijzen die er echt omdoen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nou... in eerste opzicht misschien niet. Maar knvb beker is wel Europees voetbal natuurlijk. Snap wel wat je bedoeld Ovi , kampioenschap is veel te lang geleden. Maar goed we komen er wel. |
|
|
|
|
Dace73
|
|
|
dE BEKER EN DE 4E PLAATS . aLS JE DAT HAALT heb je het prima gedaan meer zit er echt niet in dit seizoen. De beker zou echt al geweldig zijn |
|
|
|