|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Wat vinden jullie van deze vreemde kwakzalver? |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Enge vent, maar vaak heeft ie toch wel gelijk... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vind het eigenlijk de moeite niet waard om iets van hem te vinden |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gewoon niet naar kijken..................... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hou je een Enquete?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik mag Derksen wel. Altijd dat gezeik omdat ie een mening heeft over voetbal, jullie niet dan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 15:38 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Ik mag Derksen wel. Altijd dat gezeik omdat ie een mening heeft over voetbal, jullie niet dan? wij wel, jij niet toch?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
als ik m vind, laat ik m liggen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ag kijk al alleen voor die van der gijp, wat een mannetje hahahha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door craven -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: De babovic van de voetbal talkshows...
Vind het nog steeds jammer dat ie nooit bij ons gevoetbald heeft. Liep altijd met Wijnstekers te klieren als ze tegen elkaar moesten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 07:07 schreef hotjumper het volgende:[..] De babovic van de voetbal talkshows... Vind het nog steeds jammer dat ie nooit bij ons gevoetbald heeft. Liep altijd met Wijnstekers te klieren als ze tegen elkaar moesten. dacht alleen ff in een jeugdelftal? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Rene van der Gijp is toch voor PSV? hoor hem eigenlijk altijd alleen over feyenoord praten.. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: klopt werd weggestuurd omdat hij zich met een taxi liet brengen en een bolhoed op had;-)
lachen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: was een keer bij Feyenoord Psv, van der Gijp helemaal naar de andere kant van het veld achter Wijnstekers aan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: moet je ff kijken waar z'n familie gevoetbald heeft... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ene Cornelis.
die zn broer speelde overigens op Spangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 februari 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Dat weet ik ook wel, maar hij is voor PSV toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wel een goede vraag. Heeft net zo lang bij Sparta gespeeld als bij PSV.
Misschien heeft ie wel geen voorkeur. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en dat is Rene z'n pa dus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik moet altijd ff na denken welke van de 2 dat is/was.
Net als ik ook altijd denk dat René nog een voetballende broer heeft, maar das niet zo. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
derksen heeft een mening een zegt deze gewoon zonder omweg dat is toch prima |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:Is wel een goede vraag. Heeft net zo lang bij Sparta gespeeld als bij PSV. Misschien heeft ie wel geen voorkeur. was toen ook lachen, gigantische storm, de stukken vlogen van de tribune, komt vander Gijp met een bromfietshelm het veld op om te gaan trainen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:Ja ik moet altijd ff na denken welke van de 2 dat is/was. Net als ik ook altijd denk dat René nog een voetballende broer heeft, maar das niet zo. of je bent oud want je vergeet van alles of je bent oud omdat je de oude generatie van der Gijp nog kent
maar een ouwe lul blijf je hahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:[..] of je bent oud want je vergeet van alles of je bent oud omdat je de oude generatie van der Gijp nog kent maar een ouwe lul blijf je hahahahahahaha I reject your reality and substitute it with my own! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Zolang die die jode ook afzeikt vind ik het ok. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 10 februari 2010 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:[..] of je bent oud want je vergeet van alles of je bent oud omdat je de oude generatie van der Gijp nog kent maar een ouwe lul blijf je hahahahahahaha hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind ik ook,tuurlijk zit tie er wel eens naast maar heeft toch ook vaak gelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Reality is an illusion caused by a lack of alcohol |
|
|
|