|
|
hillybilly
|
|
|
Waarom zullen we de guzman nog opstellen,hij was 1 van de betere afgelopen zondag,maar hij blijft bij zijn standpunt om te vertrekken,dan heb je geen waardering voor wat feyenoord allemaal voor hem heeft gedaan.Ook toen hij gewisseld werd tegen AZ die teleurstelling op zijn gezicht(ook al begrijp het wisseltactiek van Mario ook niet),Jona wordt wakker je bent niets meer dan een gemiddelde voetballer in Nederland,anders was je al weg. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
blijven opstellen aangezien de andere opties ook niet geweldig zijn en hij opzich wel de kwaliteit heeft ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Naar de tribune,of gewoon mee laten trainen met de Fjes. |
|
|
|
|
schele
|
|
|
Ik denk dat Babovic het zeker niet minder zou doen, en desnoods zet je Wijnaldum, Biseswar of Bruins op die plek, alles eerst proberen voordat hij er mag staan, totaal geen recht op die positie, zowel voetballend (na zijn blessure) als daarom niet !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door schele -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Guzman ondankbare klootzak |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 21:12 schreef schele het volgende:Ik denk dat Babovic het zeker niet minder zou doen, en desnoods zet je Wijnaldum, Biseswar of Bruins op die plek, alles eerst proberen voordat hij er mag staan, totaal geen recht op die positie, zowel voetballend (na zijn blessure) als daarom niet !! Alles behalve Bruins!
Bedankt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: minimaal 5, maar misschien wel 6 te veel! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ze er nou nog 10 maken, kan ik overal hetzelfde typen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt je heb gelijk,alleen het kan niet duidelijk genoeg zijn hoe er over hem gedacht wordt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 21:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt je heb gelijk,alleen het kan niet duidelijk genoeg zijn hoe er over hem gedacht wordt. 't lijkt mij voor iedere supporter nu wel duidelijk, toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt maar misschien leest tie nog mee,want volgens Boudewijn lezen ook de voetballers zelf ook op headliner :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt maar misschien leest tie nog mee,want volgens Boudewijn lezen ook de voetballers zelf ook op headliner :) kan ie ook lezen dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt maar misschien leest tie nog mee,want volgens Boudewijn lezen ook de voetballers zelf ook op headliner :) Nou De Guzman als je meeleest:
SODEMIETER OP ONDANKBARE KLOOTZAK. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: schijnt vaak in het topic help ons te komen dus ik denk het niet ;) |
|
|
|
|
hillybilly
|
|
|
topic nr.
Lekker belangrijk, er kunnen niet genoeg topics gemaakt worden over dit onderwerp,ik zeg nooit meer opstellen,zodat nooit iemand zal weten wie ooit de GROTE Guzman eens is geweest, |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mag ie ook wel 's wat plakken! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 21:30 schreef hillybilly het volgende:topic nr. Lekker belangrijk, er kunnen niet genoeg topics gemaakt worden over dit onderwerp,ik zeg nooit meer opstellen,zodat nooit iemand zal weten wie ooit de GROTE Guzman eens is geweest, pffffffffffffffffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja idd wordt hoogtijd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ja leon, wordt hoogtijd!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
willen we t wel weten, je weet boudewijn houdt van niet te veel naakt... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
voor boudewijn en achie\\ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben toch wel benieuwd |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heehehehehehehe.............. |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
al tekent hij voor 1 jaar bij met een bedrag wat een club moet betalen voor hem in zijn contract of zo , maar zo als hij nu denkt NEE niet meer opstellen kom op zeg hij heeft zijn voetbal cariere wel aan feyenoord te danken en wat krijgen we ervoor terug niks helemaal niks gewoon . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 22:00 schreef frgirl het volgende:al tekent hij voor 1 jaar bij met een bedrag wat een club moet betalen voor hem in zijn contract of zo , maar zo als hij nu denkt NEE niet meer opstellen kom op zeg hij heeft zijn voetbal cariere wel aan feyenoord te danken en wat krijgen we ervoor terug niks helemaal niks gewoon . Hee Frgirl |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: Heb je haar mooie foto al gezien MMM??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik had haar een avatar kado gedaan maar helaas werd niet gewaardeerd.
Doe jij het nou eens:) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee nog niet eigenlijk.. Jij wel dan? Ben wel nieuwsgierig nu! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik had haar een avatar kado gedaan maar helaas werd niet gewaardeerd. Doe jij het nou eens:) Nooit tevreden he, die wijven.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: alsjeblieft:
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die ken ik nog wel, van vorige week! Dat ze ook op dit forum zit, toevallig zeg!
Wel leuk hoor! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|