|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2010 - 23:37 schreef fey21 het volgende:die komt nooit meer terug. waarschijnlijk dacht ze dat headliner een senioren chatbox was. niet vreemd, gezien het ouwe lullen gehalte / de ouwe lullen reacties. zou best wel eens gelijk kunnen hebben, "die zien we nooit meer, ...... TERUG!"
zoals ik al dacht, die zien we (waarschijnlijk) nooit meer terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Natuurlijk wel,Feyenoorders rennen nooit weg :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: echte niet, natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel let maar op.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou stel ze ziet er zo uit:
ik zou rennen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zou de rest ook doen als ze niet te oud en te dik waren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mja... je hebt mij nog nooit zien rennen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als een gazelle neem ik aan... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel eens een rotsblok van een berg zien storten? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha Wel eens een rotsblok omhoog zien vallen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
niet omhoog zien vallen, wel stijgen;)
tis zeker weer komkommertijd?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja nogal,dit vind jij wel een goed liedje... Ik mag dat gitaartje wel dat je hoord...
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Flikkermuziek................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
alsof je een emmer leeggiet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ma frgirl is nog steeds weg...hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: GVD idd zouden jullie dan toch gelijk krijgen en is frgirl weggerent ???hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
misschien heeft ze een spreekverbod... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
misschien heeft ze wat in haar mond waardoor ze niet kan praten???.......... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha kon er op wachten.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zoals ik al dacht, die zien we (waarschijnlijk) nooit meer terug |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahahaha die Jappie hehe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit is DJ Vika die deze plaat mixed
Een roemeense,een klein beetje grind op haar tegel maar een lichaam om van te watertanden.. Ze zingt ook nog mee in dit liedje... Nee trapstaandertje dit is niks voor flikkers :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Lekker wijf, kleine borsten helaas, maar nog steeds ruggentuffersmuziek |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Warme worst, deden ze in de oorlog een moord voor |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahaha............... |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 - 20:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dit is DJ Vika die deze plaat mixed [ afbeelding ] Een roemeense,een klein beetje grind op haar tegel maar een lichaam om van te watertanden.. Ze zingt ook nog mee in dit liedje... Nee trapstaandertje dit is niks voor flikkers :P Heb ook nog wel een lekkere dj, waarschijnlijk wel bekend bij jullie:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2010 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha veel lekkerder zijn ze er niet...
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nou nou, niet zo bescheiden.
je bent (voor zover ik weet) pas de tweede vrouwelijke persoon op dit forum. dat is toch wel een topic waard? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 18:44 schreef Jappie_FEY het volgende:nou nou, niet zo bescheiden. je bent (voor zover ik weet) pas de tweede vrouwelijke persoon op dit forum. dat is toch wel een topic waard? FTID niet meegerekend..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 18:32 schreef frgirl het volgende:Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic. Foto'tje en klaar.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
begint genant te worden.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Inderdaad, zonde van 't topic. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 18:32 schreef frgirl het volgende:Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic. Iedereen is speciaal hierzo,dus jij ook... Oke we zijn een beetje doorgedraaid met een topic speciaal voor jou.. Een stem in de topic dumper dan maar? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 - 18:32 schreef frgirl het volgende:Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic. ff serieus, WELCOME BACK FRGIRL! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
laten we haar nou niet wegjagen maar met fluwele handjes aanpakken!!
*vrouwenkennis ten top |
|
|
|