Op dinsdag 09 februari 2010 - 23:37 schreef fey21 het volgende: die komt nooit meer terug. waarschijnlijk dacht ze dat headliner een senioren chatbox was.
niet vreemd, gezien het ouwe lullen gehalte / de ouwe lullen reacties.
zou best wel eens gelijk kunnen hebben, "die zien we nooit meer, ...... TERUG!"
zoals ik al dacht, die zien we (waarschijnlijk) nooit meer terug
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door sevillana --
Dit is DJ Vika die deze plaat mixed Een roemeense,een klein beetje grind op haar tegel maar een lichaam om van te watertanden.. Ze zingt ook nog mee in dit liedje... Nee trapstaandertje dit is niks voor flikkers :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2010 door Leon FR1908 --
Dit is DJ Vika die deze plaat mixed [ afbeelding ] Een roemeense,een klein beetje grind op haar tegel maar een lichaam om van te watertanden.. Ze zingt ook nog mee in dit liedje... Nee trapstaandertje dit is niks voor flikkers :P
Heb ook nog wel een lekkere dj, waarschijnlijk wel bekend bij jullie:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2010 door voetbal-angerfist --
Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic.
Op zaterdag 13 februari 2010 - 18:32 schreef frgirl het volgende: Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic.
Foto'tje en klaar..
FeyenoordRandwijk
FeyenoordRandwijk - zaterdag 13 februari 2010 - 19:24
Op zaterdag 13 februari 2010 - 18:32 schreef frgirl het volgende: Zou ik dan toch maar eens reageren, Onzin om zo'n topic te openen zo speciaal ben ik echt niet hoor ben een normaal iemand die zo af en toe reageert op topic.
Iedereen is speciaal hierzo,dus jij ook... Oke we zijn een beetje doorgedraaid met een topic speciaal voor jou.. Een stem in de topic dumper dan maar?
ff serieus, WELCOME BACK FRGIRL!
FeyenoordRandwijk
FeyenoordRandwijk - zaterdag 13 februari 2010 - 21:45